Wat is het nut van een tankini?

Ook hier een tankini, ik vind het net wat moderner dan een badpak én het zit losser om mijn buik

Ook pik ik nog wat zonnestraaltjes op mijn buik mee, maar als ik beweeg gaat 'ie naar beneden :mrgreen: :angel:

En het is ideaal om de littekens van de EUG :**: te verbergen

Ik heb ook een tankini; idd wegens niet meer met blote flubberbuik-met-striemen in het openbaar willen verschijnen. In m’n tuin heb ik met zonnen een gewone bikini aan, maar op het strand etc. dus een tankini. Ik heb wel 20 verschillende badpakken gepast, maar ik heb blijkbaar een nogal lang bovenlijf, het trekt altijd bij de billen, en de bescheiden boezem die ik nog over heb wordt helemaal platgedrukt. Dus ik ben blij met de uitvinding van de tankini. En als ik zit zie je nog net m’n tattoo onder op m’n rug :mrgreen: .

@faizaa wrote:

@Mama Esther wrote:
tja, inderdaad, net iets hipper en praktischer dan een badpak…das ook de reden dat ik al jaren in tankini loop. En dan wel in de allesverhullende variant 8)

Ik ook… vind een badpak oubollig… daarom een tankini… en hij is net wat losser bij mijn buik… ideaal… :thumbup:

Hier hetzelfde!!!

Hier ook een tankini.

Al heel wat jaren eigenlijk.

Vind een badpak inderdaad te oudbollig. Ookal heb je tegenwoordig best leuke, ik vind mezelf nog niet klaar voor een badpak.

Een bikini zou ik best aanwillen, alleen heb ik mijn lijf niet meer zo mee.

Dus is de tankini een uitkomst.

Ik heb deze linkse besteld, nou das toch hardstikke hip :inlove: :

http://www.cyell.com/image.php?id=134&format=gallery_large

Ja dies leuk Rooike… :inlove:

Ik heb er 1 met ‘ingebouwde cup’ :lol:

Halter tankini… :inlove:

@Rooike wrote:

Ik heb deze linkse besteld, nou das toch hardstikke hip :inlove: :

http://www.cyell.com/image.php?id=134&format=gallery_large

Daar heb ik de halterbikini van en het bijpassende strandjurkje :inlove: :dance:

@jet wrote:

@romata wrote:
Flubber buik bedekken

striemen bedekken

litteken bedekken

Een Tankini kan een stukje buik laten zien, maar ook heel je buik bedekken.

Ken genoeg mensen die een tankini dragen en er erg leuk uit zien, en in een bikini minder. Kan zijn dat die mensen ook lekkerder in hun vel zitten met iets over hun buik, i.p.v dat mensen die blote vetrollen of wat dan ook zien.

Het gaat me niet om of het leuk is of niet…

Ik vraag me oprecht af of het werkt waarvoor ik het dan zou willen gebruiken. ALs je de plaatjes ziet van die dingen dan lijken ze mij allemaal een paar cm boven je bikinibroekje op te houden, dus komt het rotste deel van de buik (bij mij in ieder geval) er onder uit… :think:

Daarom heb ik nu en badpak, vind tankini’s ook maar nutteloze dingen hoor :hand:

Ik heb er vandaag een gekocht bij Livera en ben er helemaal blij mee… :dance:

Voor mij is het een uitkomst hoor.

Ik heb een insulinepomp die ik moet afkopelen voor ik ga zwemmen.Met badpak aan is dit gewoon onhandig en in een bikini lopen doe ik niet :oops: heb ik niet het figuur voor.

Hier ook een tankini gekocht afgelopen week! Iedeaal!!

Badpak vond ik al niets, nu ik vandaag in tankini ben wezen zwemmen en leuke reacties kreeg van de mensen die mee waren! Wil ik nooit meer zonder :mrgreen:

Ik heb de net iets langere versie…Hij valt zelfs nog wat over mijn broekje dus iedeaal!!!

@mariska89 wrote:

Ik heb de net iets langere versie…Hij valt zelfs nog wat over mijn broekje dus iedeaal!!!

Heb ik ook, dus heeft zeker zin :thumbup:

En ik vind een tankini gewoon heel mooi, badpak vind ik verschrikkelijk… :thumbdown:

Na van de week met de kids in het pierebadje geweest te zijn in een aftands bikinibovenstukje uit 2003 en een zwarte onderbroek bij gebrek aan bikinibroek (lees: kwijt), werd het toch wel tijd voor iets nieuws… :oops:

Ik ging vanmorgen dus op missie: het kopen van een tankini.

Ik heb er 20 gepast en laat die laatste nu toch net de enige zijn die mooi zit! :smiley:

Ik vind hem ideaal: hij valt net over m’n broekje, dus hij dient z’n doel, namelijk het camoufleren van m’n lubberflubberflapbuik. En ook niet onbelangrijk: hij sluit mooi aan bíj m’n cup D voorgevel, geeft genoeg steun, en je ziet ze niet hangen! :mrgreen:

Kortom: ik ben helemaal heppie met m’n nieuwe tankini!

Het nut van een tankini is dat het net iets hipper is dan een badpak, en ook iets luchtiger, en het camoufleert de hangbuik (moet ie wel over je broekrand vallen en niet net erboven natuurlijk). Badpak vind ik vreselijk: staat truttig (bij mij dan) en zit warm! :hand:

hahaha naar aanleding van dit topic heb ik er ook eentje aangeschaft :mrgreen:

mijn badpak…euh was niet geheel meer …euh passend zeg maar :shifty: :shifty: :mrgreen:

@Yona wrote:

Hier ook een tankini om me dikkere buik te verbergen.

Volgens me man zit het tussen me oren ben 1,76 en 72 kg.

Mijn tankini lopen door tot over de rand van me bikini broekje.

Voel me zelf er prettiger in, badpak vind ik zelf wat oud bolliger.

maar als je een goed gewicht hebt hoeft nog niet te zeggen dat je geen flubber buik hebt .

mijn bmi is goed( net op het randje)maar al het vet wat ik heb zit aan mijn buik. Ik denk zelfs als ik nog 5 kilo afval(wat de bedoeling is) dat ik dan nog geen mooie strakke buik heb want het laatste restje vet zal dan nog aan mijn buik zitten

Maar als je de langere versie hebt he, dat is dan toch ongeveer hetzelfde als een badpak of zie ik dat verkeerd?

Sommige vind ik echt enorm leuk, maar met mijn lijf? Echt niet (ze zijn er wel in mijn maat!). Volgens mij kruipt ie de hele tijd omhoog dan bij me buik hoor haha.

he lijkt mij ook dat als je een buikje hebt, dat je deze juist benadrukt… maar goed… ik heb altijd een buikje gehad en draag gewone bikini’s, maar pas ze altijd heel goed, zodat ze absoluut niet knellen (dat ziet er nl ook helemaal niet uit). Tijdens het zwemmen en zonnen draag ik dus de bikini, als ik ga lopen om drinken te halen ofzo, doe ik een tuniek aan of een zomerjurkje…