Wat is een Landal aanrader?

welk landal park in overijssel of drenthe is een aanrader?

Voor 2 volwassenen een kleuter en een baby!

goeie tip!

Hihi ik heb gelijk gebruik gemaakt van een heel interessante aanbieding! 20 nov. Gaam we weg. Wel op zondag terug want de oudste moet maandags wel naar school!

Ik heb er zin in!! :thumbup:

:dance: :dance:

@Ingrid28 wrote:

goeie tip!

Hihi ik heb gelijk gebruik gemaakt van een heel interessante aanbieding! 20 nov. Gaam we weg. Wel op zondag terug want de oudste moet maandags wel naar school!

Ik heb er zin in!! :thumbup:

:dance: :dance:
welke ga je nu? Leuk joh voor jullie :thumbup:

Wij zijn al twee keer naar Rabbit Hill geweest. Vinden wij echt een heel leuk park voor kleine kinderen. Maar dat is Gelderland :wink:.

wij gaan 16 nov naar Hoog Vaals, maar hadden eerst het plan om naar Coldenhove te gaan in Gelderland of anders Aelder nog wat.

Veel plezier.

gr. lolifant

Lekker zeg! Wij gaan dat weekend naar Landal "de cauberg"in Valkenburg

we gaan naar parc sandur. rabbit hill zijn we ook geweest ook super leuk!

WIj zijn vanmiddag terug gekomen van een weekendje ParcSandur.

Als ik eerlijk mag zijn, vonden wij het een saai park.

Niet wat betreft entertainment, want daar hebben wij sowieso niet zoveel mee. Maar meer de omgeving en het uiterlijk van het park. Veel water en gras.

We zijn gisteravond op het park gaan eten maar dat niet lekker. Slechte service. Achteraf zeiden wij tegen elkaar (mijn ouders, broer, schoonzus en wij) dat we beter in EMmen hadden kunnen gaan eten, dan hadden we net zoveel betaald maar wel beter gegeten waarschijnlijk.

Verder zijn de huisjes wel goed. Fijne bedden, wat vaak toch anders is.

Je zit vlakbij dierentuin en je kunt leuk winkelen in EMmen.

Jammer zeg. Volgende keer toch naar Rabbit Hill :mrgreen:.

Wij zijn wel eens in De Helledoornse Berg geweest. Was toen gloednieuw.

Waren erge mooie huisjes. Erg genoten…Gelijk in de bossen :thumbup:

Wij gaan met kerst naar Coldenhove, ik ben erg benieuwd, het leek mij een van de leukste parken van Landal.

Normaal gaan we naar centerparcs met kerst dus ik hoop dat dit niet enooooooooorm tegen gaat vallen dan :shifty: :shifty: .

Iemand wel eens geweest op Coldenhove in Gelderland?

wij gaan eind november naar aerdenholt… ben der zelf nog nooit geweest maar lijkt me wel leuk daar zo te zien op folders enzo …

@Danielle77 wrote:

Wij gaan met kerst naar Coldenhove, ik ben erg benieuwd, het leek mij een van de leukste parken van Landal.

Normaal gaan we naar centerparcs met kerst dus ik hoop dat dit niet enooooooooorm tegen gaat vallen dan :shifty: :shifty: .

Iemand wel eens geweest op Coldenhove in Gelderland?

Landal is volgens mij wel iets minder luxe als Center Parcs. Wij zijn net terug van weekendje Landal Heideheuvel, huisje staan echt in het bos. Eekhoorns om het huisje, wel erg leuk.

Coldenhove is daar volgens mij vlakbij!! Omgeving is in elk geval heerlijk, bosrijk…

Veel plezier…

Wij vonden “Het land van Bartje” ook leuk!!

wij gaan de 23ste naar de lommerbergen dat is in limburg, met tropisch zwemparadijs dus ben benieuwd :stuck_out_tongue: oww wij gaan nog eff voor de beebje er is dus nog lekker met z’n 2tjes :wink:

De lommerbergen is een leuk park, in ieder geval met kind. Een onwijs leuk stukje waar ze binnen kunnen spelen, leuk buitenspeeleiland… met een leuke aanbieding is het zeker de moeite waard! normaal gesproken is hij net zo duur als CP en dan gaat mijn voorkeur toch daar naaruit, is idd net iets luxer, alhoewel het wel een beetje hetzelfde concept is.

Wij zijn al twee keer naar Landal t Loo (vlakbij Hattemerbroek.) geweest en het is super daar. Lekker eten. Ideaal met kindje qua entertainment (ballenbak etc) en zwemmen. heerlijk.

Volgend jaar als beebje er is willen we weer gaan

Getty

@mlk1982 wrote:

De lommerbergen is een leuk park, in ieder geval met kind. Een onwijs leuk stukje waar ze binnen kunnen spelen, leuk buitenspeeleiland… met een leuke aanbieding is het zeker de moeite waard! normaal gesproken is hij net zo duur als CP en dan gaat mijn voorkeur toch daar naaruit, is idd net iets luxer, alhoewel het wel een beetje hetzelfde concept is.

Klopt, het is een oud park van CP

De Lommerbergen is leuk! Daar zijn wij in juni een week naar toe geweest.

Zeker voor herhaling vatbaar. Veel plezier!

oww jaa landal 't loo daar zijn we ook geweest met een stel vrienden eerste paar dagen waren echt heerlijk een lang weekend en vrijdag en zaterdag waren geweldig alleen zondag en maandag een stuk minder maar dat lag meer aan het gezelschap ;).

bij de lommerbergen heb je in de huisjes ook een haard of niet??? bij 't loo stond het er toen bij de beschrijving bij maar bij de lommerbergen niet maar heb van horen zeggen dat het er wel in zit.

wij hebben trouwens 50% korting op de huur prijs via airmiles :wink: