rabit hill is echt super, zijn we vorige week heel de week geweest.
Ook landgoed 't loo vonden wij erg leuk.
land van bartje in drenthe :thumbup:
alles in de buurt zoals dierentuin emmen,sprookjeshof :thumbup: :thumbup:,kabouterland :thumbup: ,kabouterbos en alles voor een entree prijsje van ongeveer 5 a 7,50 per persoon,kindjes tot 2 jaar gratis.
en drenthe is heeeeeeeeeel erg mooi :inlove:
Ik sta op het punt om te boeken voor 18 dec.
maar twijfel nog tussen Park Sandur en Aelderholt.
allebei in Drenthe, ene huisje is net wat luxer, maar ik ken het park niet.
iemand bekend met park Aelderholt?
is vlakbij Emmen.
Ken Aelderholt verder niet zelf, maar net even op de site gekeken… en qua omgeving zou ik daar voor gaan!
Parc Sandur is nogal aangelegd vind ik zelf.
Je komt er op rijden en dan is er rechts een woonwijk en rechtdoor het park. Ligt niet lekker bij/op/in bos oid.
Ligt wel dichter bij Emmen als Aelderholt, maar zo groot zijn de afstanden hier nou ook weer niet :lol:
Ik heb 2 weken geleden ook alles uit zitten spitten kwa Landal en wij gaan naar Rabbit Hill met een leuke aanbieding, maar als ik zou moeten kiezen voor jou dan zou ik voor Aelderholt gaan. Vind ik er pers. leuker uitzien.
Zag daarbij bij aangeboden 2 toegangskaarten voor 20 euro voor dierenpark Emmen…haha[nee heb geen aandelen in die kaartjes hoor, vond het wel een leuke koppeling :mrgreen: ]
haha nou twijfel ik ook nog tussen heideheuvel, sandur en aelderholt.
zucht… ik wou dat ik er even rond kon kijken…
heideheuvel ligt mooi in het bos he?
lijkt me ook wel leuk…
Denk dat het voor jezelf belangrijk is…wat wil ik zeker op een park, of in mn huisje en dan kijken welk park dit heeft.
Wij wilde graag een leuk zwembad, met in ieder geval een glijbaan en omdat we in jan. gaan[en geen lekker weer voor een buitenspeeltuin, maar Tim helemaal weg is van klimmen en klauteren]een indoorspeelparadijs. Vandaar dat wij hebben gekozen voor Rabbit Hill…Daarbij heeft dat park een mooie ligging in het bos…dus voelt goed om daar heen te gaan!
kijk idd naar wat je wilt doen… wil je graag naar een dierentuin dan zit je in Emmen natuurlijk goed, wil je vooral een lekker luxe huisje, wil je een speeliets op het park of gewoon een dagje ballorig oid in de buurt (is ook in Emmen trouwens :lol: )
En ik weet dus niet hoe het bij Aelderholt precies zit, maar je hebt in Drenthe/ rondom Emmen zulke mooie bossen om lekker in te wandelen. Bij het Loomeer of de Kibbekoele (gewoon even opzoeken of dan vragen :mrgreen: ) is het ook heerlijk om te struinen…
Wij zijn de laatste jaren in 4 landal parken geweest…
Ik vind zelf de sluftervallei op Texel en Sandur in Drenthe het leukst, die laatste is vooral ook heel luxe, mooie huisjes, erg mooi park! Ze hebben allebei binnenzwembad en er is veel te doen voor kinderen. Allebei mooie omgeving waar ook veel te beleven is, ook voor kleine kinderen! Wij hebben er goede herinneringen aan! Ik zou zelf niet zo snel meer voor de Veluwe kiezen, mooi maar ook beetje saai.
We zijn dus ook naar het Loo geweest, ook mooi park, maar veel katten, ik vond die andere 2 leuker wat betreft omgeving.
nou wij zijn dus bij parc sandur geweest en we hebben erg genoten!
Vond het een super leuk park, leuk animatie team, leuke plaze. Goed voor elkaar met de gourmet. Nou wat wil je nog meer!
wij hebben gisteren de vakantie geboekt voor zomer 2010 :dance: het is 2 weken rabbit hill, geworden :dance:
Leuk om te horen!
Het is park Sandur geworden in Drenthe!
we gaan vrijdag 18 dec weg, t/n donderdag de 24e.
Zin in!!!
@kimmetje23 wrote:
wij hebben gisteren de vakantie geboekt voor zomer 2010 :dance: het is 2 weken rabbit hill, geworden :dance:
Wij zitten er vanaf 22 jan een weekje…zal eens voor je gaan kijken of het wat is:-)
Wij gaan van 8 t/m 11 januari een lang weekend naar de Lommerbergen.
Heb er ook super veel zin in!
@El73 wrote:
@kimmetje23 wrote:wij hebben gisteren de vakantie geboekt voor zomer 2010 :dance: het is 2 weken rabbit hill, geworden :dance:
Wij zitten er vanaf 22 jan een weekje…zal eens voor je gaan kijken of het wat is:-)
jha lijkt me leuk, maak ook maar even mooie reeele foto’s van het park, want de brochures zijn altijd zooooo mooi

neeh het park moet harstikke leuk zijn :dance:
veel plezier alvast
@Danielle77 wrote:
Wij gaan met kerst naar Coldenhove, ik ben erg benieuwd, het leek mij een van de leukste parken van Landal.
Normaal gaan we naar centerparcs met kerst dus ik hoop dat dit niet enooooooooorm tegen gaat vallen dan :shifty: :shifty: .
Iemand wel eens geweest op Coldenhove in Gelderland?
Nou we zijn gisteren teruggekomen en Coldenhove is dus echt een superleuk park. Mooi en schoon huisje :thumbup: en een animatieprogramma waar menig park wat van kan leren

Wij gaan zeker nog een keer terug naar Coldenhove :thumbup:
Parc Sandur, bij Emmen! Is nog vrij nieuw en erg mooi en leuk!
Wat heerlijk! heel veel plezier!