Wat is dit nog waard ?

Wij hebben een verzameling Duplo op MP staan en we weten niet wat we ervoor moeten vragen. We krijgen nu mailtjes over wat de prijs is en ik weet het echt niet.

Weten jullie wat dit ongeveer waard is ?

Het gaat om ruim 300 blokken, dieren en voertuigen.

Ik zou zeggen 15 a 20 euro ofzo :think:

Ik zou er toch zeker minimaal 25 euro voor willen hebben en beginnen met 35 of 30 euro, vaak word het toch een middenweg.

Duplo is hartstikke duur nieuw in aanschaf. Allen die rode grondplaat die je hebt kost al €12.95 nieuw.

15 euro ? Ik wil het wel verkopen, niet weg geven :wink:

Alleen die gewone bouwblokken zouden in de winkel al ik dacht iets van 15 euro zijn.

Jammer dat je in Drenthe woont anders had ik wel intresse gehad.

Maar toch willen mensen er 2e hands niet zoveel voor geven :?

Ik had met koningendag een doos vol duplo 2 grote grondplaten en 1 kleine was echt ontzettend veel maar ik vond 40 euro een redelijke prijs.

Maar ik kreeg het niet verkocht hoor,ondanks dat heel veel wisten wat de nieuwprijs zou zijn.Uiteindelijk heb ik het voor 30 euro verkocht aan de man die naast ons spulletjes verkocht.

Dus ik zou voor wat jullie hebben zeggen 20 euro en dan vragen wat ze zelf in gedachten hadden.

Gewoon laten bieden en geen vraagprijs neerzetten…je krijgt er met gemak denk ik 35 a 40 euro voor. Ook op MP is duplo veel waard.

@Karin2 wrote:

15 euro ? Ik wil het wel verkopen, niet weg geven :wink:

Ik geloof niet dat het heel veel meer zal worden hoor.

Niet dat het dat niet waard is, maar mensen die op MP kopen doen dat omdat ze niet veel uit willen geven.

Anders zouden ze wel naar de winkel gaat.

Wij hebben ook veel Duplo hier, maar dat zijn dan echt complete politiebureau’s, politie auto’s, brandweer auto’s, betonwagens, etc.

Dit is opzich vrij ‘simpel’ speelgoed als ik dat ermee vergelijk.

Het is maar net wat een gek er voor geeft, dat sowieso.

Maar als iemand vraagt wat je ervoor hebben wil, kun je ook vragen wat ze ervoor willen geven.

ik denk dat je er op MP toch zeker 35 -40 euro voor moet kunnen krijgen.

op de rommelmarkt is wat anders, daar loop ik ook niet met zoveel geld rond…

Ik vind het alleen vervelend om de mensen per mail te moeten antwoorden dat ze mogen bieden op de advertentie. Ik geef ze liever een prijs maar ik heb gewoon van Duplo geen flauw idee van de dagwaarde.

Ik schat de nieuwwaarde op ruim 150 euro als ik dat zie op sommige sites ?

ik vind 20 euro echt aan de lage kant. Je hebt echt eenhele verzameling leuke spulletjes van duplo! Ik zou het zeker voor minimaal 30 euro verkopen, maar ik denk dat het nog wel meer op kan brengen. Misschien moet je wel even geduld hebben, want sommige mensen wachten gewoonlang af of hun lage bod wat wordt…Maar goed, jij moet het kwijt zien te raken he? Zijn die mannetjes trouwens het oude of het nieuwe model? Daar kan nogal verschil in zitten, voor die oude kun je niet meer zoveel krijgen als voor de nieuwe versie :wink:

Ik heb eigenlijk ook geen flauw idee wat Duplo nog opbrengt op MP.

Dus misschien is die 15 euro ook niet reeël hoor, als het behoorlijk populair is daar.

Ik zou gewoon even de andere advertenties bekijken.

Tuurlijk is het wat een “gek er voor geeft” Zo werkt marktplaats nu eenmaal. En ik hoef ook niet de hoofdprijs maar als het zo’n 20 euro oplevert, zet ik het liever op zolder voor over een jaar of 30 :wink:

@Karin2 wrote:

Tuurlijk is het wat een “gek er voor geeft” Zo werkt marktplaats nu eenmaal. En ik hoef ook niet de hoofdprijs maar als het zo’n 20 euro oplevert, zet ik het liever op zolder voor over een jaar of 30 :wink:

dat zou ik zowieso doen :mrgreen:

@Fietje wrote:

ik denk dat je er op MP toch zeker 35 -40 euro voor moet kunnen krijgen.

op de rommelmarkt is wat anders, daar loop ik ook niet met zoveel geld rond…

Ik denk ook dat je er wel rond de 40 euro voor kunt krijgen. Alleen zo’n plaat is nieuw al 12 euro, voor 50 stenen betaal je ook al gauw 13 euro en dan zitten er nog beestjes/poppetjes/auto’s bij. Duplo is degelijk spul en blijft gewoon goed. Ik vind 40 euro dus een heel nette prijs maar ik zou mensen gewoon laten bieden. Ik denk dat je er dan misschien nog wel meer voor krijgt.

Voor 15 of 20 euro zou ik het ook niet de deur uit doen hoor. :naughty: :wink:

Je ziet aan de foto’s al dat de blokken en de diertjes en voertuigen nog in perfecte staat zijn, da’s al iets waar ik meteen op let. Dus dat op zich heeft al zijn waarde vind ik (als ik nu kijk op het oog van koper hé). :wink:

Een doos nieuwe blokken van 70 stuks kost 30 euro (heb er eergisteren één gekocht). :wink:

De bouwplaat neiuw is ook vrij prijzig. En dan heb je nog de voertuigen en de diertjes. :wink:

Ik zou zeker niet voor minder dan 50 euro gaan. Duplo is nu éénmaal duur en mensen die het tweedehands zoeken weten dit ook. :wink:

Als iemand de blokken echt wil en er de waarde van kent, dan weet die persoon dan 50 euro voor dit setje een goeie koop is. Althans dat is wat ik ervan denk hoor. :wink:

En als je het gewoonnog even kan opbergen dan zou ik netjes wachten op die 50 euro. :wink:

Ik zou even neuzen bij andere duplo-advertenties. Meestal staan er best veel op. Wanneer je dan iets onder die vraagprijs gaat zitten krijg je vast wel kopers hoor.

Duplo is duur, ook op MP :thumbup:

Als ik kijk op de site waar ik mijn spullen evrkoop (Belgsiche site) dan vragen ze al vlug 25 euro voor 100 Duploblokken en enkele poppetjes. :wink:

Er is vandaag weer iemand die vraagt wat ik er voor hebben wil en ik heb net een antwoord terug gestuurd :

“De nieuwwaarde is ruim 150 euro. Dat vraag ik er uiteraard niet voor maar ik wil u wel uitnodigen een bod te plaatsen via de advertentie.

Met vriendelijke groet,

Karin”

Krijg ik weer een mail terug :

“ja maar als u nu zegt wat je er voor wil hebben kom ik het vanmiddag ophalen wat is anders uw telefoonnummer”

Daar krijg ik gelijk benauwd van he…