@Karin2 wrote:
Er is vandaag weer iemand die vraagt wat ik er voor hebben wil en ik heb net een antwoord terug gestuurd :
“De nieuwwaarde is ruim 150 euro. Dat vraag ik er uiteraard niet voor maar ik wil u wel uitnodigen een bod te plaatsen via de advertentie.
Met vriendelijke groet,
Karin”
Krijg ik weer een mail terug :
“ja maar als u nu zegt wat je er voor wil hebben kom ik het vanmiddag ophalen wat is anders uw telefoonnummer”
Daar krijg ik gelijk benauwd van he…
Dat snap ik. Ga voor 40%van de nieuwwaarde . Vraag er 60 euro voor. Kunnen zij altijd weer een tegenbod doen
pake
14 juli 2009 om 09:06
Nou dan zou ik er gelijk veel voor vragen. :shifty: :shifty:
Effe zien of ze nog zo snel komen ophalen, en zo ja, is het mooi voor jou.
Dan zeg je toch gewoon een bedrag…raak je het aan deze niet kwijt dan vast wel aan een ander.
pake
14 juli 2009 om 09:06
@hanneke wrote:
@Karin2 wrote:Er is vandaag weer iemand die vraagt wat ik er voor hebben wil en ik heb net een antwoord terug gestuurd :
“De nieuwwaarde is ruim 150 euro. Dat vraag ik er uiteraard niet voor maar ik wil u wel uitnodigen een bod te plaatsen via de advertentie.
Met vriendelijke groet,
Karin”
“ja maar als u nu zegt wat je er voor wil hebben kom ik het vanmiddag ophalen wat is anders uw telefoonnummer”
Dat snap ik. Ga voor 40%van de nieuwwaarde . Vraag er 60 euro voor. Kunnen zij altijd weer een tegenbod doen
Zou ik ook voor gaan. Kun je nog altijd zien wat ze zeggen hé, maar dan hebben ze idd een idee van wat je er zeker voor wil hebben.
system
14 juli 2009 om 09:07
Zo, dat is opdringerig
Ze wil het wel heel graag hebben!
Zelf zou ik het ook niet weg doen. Mijn nichtje en J.asmijn spelen straks ook met de duplo
die wij als kind gebruikt hebben. Gewoon even in de wasmachine en hup: 't is weer als nieuw!
Als ik het zo zie zou ik er 50,- voor vragen, dan kun je altijd kijken of er mensen reageren of er net iets onder gaan zitten? :think:
bibje
14 juli 2009 om 09:08
Ik zou hem een mailtje terug sturen met de prijs die je in gedachten hebt. :thumbup: ,of iets erboven,zodat hij per mail evt nog een tegenbod kan doen,zodat jullie beiden tevreden zijn.
@Karin2 wrote:
Er is vandaag weer iemand die vraagt wat ik er voor hebben wil en ik heb net een antwoord terug gestuurd :
Met vriendelijke groet,
Karin”
niet meteen benauwd van krijgen, wellicht gewoon iemand die graag snel nog iets wil kopen… en er niet naast wil zitten
gewoon inzetten op 50-60 euro
Ik zelf zou mijn tel nummer niet geven, ik ben niet goed in telefonisch onderhandelen…
lmsdax
14 juli 2009 om 09:14
60 euro? Vind ik wel erg veel gevraagd hoor…dat kan ook afschrikken, zodat je het tegenovergestelde effect bereikt.
Als ik zie wat mensen op MP bieden voor zelfs nieuwe spullen zakt m’n broek er werkelijk vanaf. Zelfs als je er een prijs bijzet bieden mensen vaak nog ver hieronder. (Ze denken zeker dat je gek bent ofzo :roll: Vind het gewoon heel brutaal. Maar goed).
Karin , ik zou een mail sturen met het bedrag wat je ervoor wilt hebben.
En duidelijk erbij zetten dat je niet hierover verder wilt onderhandelen, dat dit jouw prijs is.
(Aangezien je per telefoon niet graag onderhandelt)
valery
14 juli 2009 om 09:18
voor 40 euro neem ik het wel van je over
wma
14 juli 2009 om 09:22
Ik mail haar 60 euro terug,ik was net aan het ramen wassen en dacht hetzelfde, ik hoef het immers niet aan haar te verkopen ?
En ik wil geen mensen aan de telefoon tenzij ik mijn auto verkoop en weet waar ik over praat
wma
14 juli 2009 om 10:09
Ik heb haar allesvoor 65 euro aangeboden en ze vindt het goed en vraagt om mijn adres. Ik heb haar mijn 06 nr. gegeven. Ik ken haar niet, misschien heet ze wel helemaal geen Grietje maar Johan
system
14 juli 2009 om 10:12
zit net op marktplaats te kijken, maar je kunt denk wel meer vragen hoor:
Duplo: 171-delig zeer uitgebreidde speelset 45,00 euro.
Je hebt bijna het dubbele…
wma
14 juli 2009 om 10:15
Wat ik heb lijkt mij geen 90 euro waard. Ik denk dat als Grietje het voor 65 euro komt halen, wij een hele mooie deal hebben!
65 euro daarvoor is idd wel een hele goede deal :thumbup: .
Ben benieuwd of “Grietje” het vanmiddag komt halen.
wma
14 juli 2009 om 10:17
Dat is inderdaad zeer de vraag, ik gok erop dat ze niet komt.
ben nieuwsgierig :mrgreen: …
Hoelaat komt het ‘grietje’ of heeft ze nog niet gebeld??
Voor dingen op marktplaats heb ik altijd 1/3 van de nieuwprijs in m’n hoofd. Als het lager wordt is dat jammer, als het hoger wordt is het altijd goed :mrgreen: Dan zou je dus even moeten nagaan wat ongeveer de nieuwprijs is, en daar 1/3 van nemen
Ben benieuwd wat je er voor krijgt :mrgreen:
wma
14 juli 2009 om 11:28
Nee, zo vlot als ze was met mailen, zo langzaam is ze met bellen.
Ik verwacht er niks van eerlijk gezegd. Ik heb haar telefoonnummer wel maar ik twijfel of ik haar zal bellen.
Hmmm, verkoop je de dingen niet los?