wat is de wens

ik heb altijd gezegt dat ik graag 2 kindjes zou willen… nou hebben we er 2 en ben ik dik tevreden. Nee voor ons is het goed zo. Geen van beide heeft nog een wens voor een 3e.

@joseetje wrote:

vroeger ( kuch kuch) had ik wel 4 kinderen gewild.

Maar dat was vroeger, nu is het zo dat we nog maar moeten kijken of we een derde nog durven.




durven? ben je niet gezond of twijfels over toekomst of waarom durf je het niet aan , ik ben nieuwschierig hoor hiihh :oops: :mrgreen:

Van mij weet je het wel he :wink:



Hier wel een wens voor een derde, vooral bij mij… Of die er komt, is maar de vraag.

vicky die komt er bij jullie wel hoor, even wachten nog en dan wil S vast ook en dan gaan jullie er samen voor , maar S heeft ook mijn twijfels he ik ben benuwd hoe het met ons gaat lopen hihihih :-*

Hier hebben we van het begin af aan gezegd dat we allebei wel 2 of 3 kindjes wilden als het ons gegeven was. 2 Kindjes hebben we inmiddels gezond en wel op de wereld mogen zetten :inlove: :inlove: en de 3e is driftig in de maak :inlove: Mijn vriend heeft even langer na moeten denken over de 3e, maar dat kwam omdat hij niet lekker in zijn vel zat door zijn werk… Maar toen dat eenmaal goed zat was het ook snel en ja en zijn we er ook gelijk voor gegaan in januari :inlove: Hierna is het overigens wel klaar voor ons hoor :wink: Ik wilde graag “klaar” zijn voor mijn 35e en ik word eind dit jaar 34, mooi gelukt dus :thumbup:

Ik heb altijd gedroomd van drie kindertjes. Drie zoons, welteverstaan :wink:. A wilde ook heel graag drie kindjes. Een zoon was een droom omdat zijn vader stierf toen zijn moeder zwanger was van A. En toen kregen we 2 dochters… 2 schitterende, heerlijke meiden. En toen bleken er kankercelletjes in mijn baarmoeder te zitten en waren we even heel bang dat een derde er niet zou komen. Maar gelukkig viel het allemaal mee en kregen we na 2 jaar weer groen licht. Binnen no time was het weer raak en kregen we ons toetje. Weer een dochter en toen we haar, na de eerste 12 moeilijke, doodvermoeiende weken, weer ‘opnieuw kregen’ wisten wij het zeker: ‘We zijn compleet’ Zielsgelukkig, vreselijk dankbaar… en compleet… :inlove: :inlove:

dus je heb gedroomd van 3 zoontjes en je krijgt 3 dochtertjes :inlove: wat raar, wat dacht je toen je hoorde dat je een meid kreeg , huh ik dacht dat ik een knul zou krijgen :think: :inlove:

even leuk om te melden, mijn droom is 3 meisjes :inlove: wie weet word het ooit waar, maar een knul zou net zo geweldig zijn vind ik , maar ik heb al eens gedroomd over 3 meisjes op mijn bed zondags smorgens :inlove:

Ik wilde altijd een heel groot gezin maar mijn vriend wilde er altijd maar twee. We hebben nu één dochter en zijn al 2,5 jaar bezig voor een tweede (7 iui, 2 ivf, 1 cryo terugplaatsing). Nu het allemaal zo moeilijk gaat zou ik al heel blij zijn met een tweede kindje. Ik ben heel blij met onze dochter hoor maar mijn gezin voelt gewoon nog niet als compleet. Als alles goed gaat hebben we vandaag dus weer een cryo terugplaatsing en hopelijk blijft deze dan wel plakken :pray:

Ik heb voor twee gekozen, maar als we een tweede hebben mogen krijgen en da is er nog de wens voor een derde sluit ik niet uit dat we nog voor een derde gaan!



Wat de topicstarter ook zegt; niet iedereen krijgt het geluk van nieuw leven in de schoot “geworpen”.

Zo zien we dat ook veel om ons heen, dan ben ik echt al heel blij met onze dochter!

Wij (ik in elk geval) hadden graag 2 kinderen gehad. IVM mijn gezondheid en groot risico op een slecht verloop van zwangerschap voor baby en mij laten wij het bij 1 tot nog toe gezonde meid :inlove: . Dus wel de wens gehad, maar niet kunnen volbrengen.

ik wilde altijd al 4 kinderen… mn man wil er niet meer dan 3 en nu ik zwanger ben van de 3e krijg ik ook meer en meer het idee dat het wel goed is zo!

Ik wou altijd graag 3 kinderen, mijn man altijd 2.

Door een samenloop van omstandigheden ben ik nu zwanger van onze derde en zielsgelukkig :inlove:



En waarom? Het is denk ik een gevoelskwestie.

Even off topic, maar Purpled82, heel veel succes en sterkte vandaag en de komende wachtweken :hug: Ik hoop en duim voor je dat deze blijft plakken en dat jullie 2e kindjeswens in vervulling mag gaan :pray: :pray: :pray:

Ik kan niet stemmen…





A… ik ben ontzettend blij met 1 kindje

B… ben nu zwanger, dus de wens voor nog een kindje is bezig om in vervulling te gaan.

C… ik had ooit de wens voor 4 kinderen, maar daar ben ik toch wel op terug gekomen…

Hihi Pegje wat lees ik nou dacht dat je laatst had besloten het toch bij 2 te houden maar ik wist het wel hoor…heb je altijd gezegd er komt een 3de bij jullie…ik voel het :inlove:



Zelf willen wij er graag 2,heb altijd gezegd wil er 2 jaar tussen hebben maar dat word hem niet want Milan is al 2 haha, zijn er nog niet aan toe dus wanneer die 2de er zal komen ik heb geen idee de tijd zal het uitwijzen.

Ik kan ook niet kiezen :slight_smile:

Want ik ben dolblij met ons ene kindje, en al zou er nooit een meer bijkomen ben ik vooral enorm gelukkig met hem.

Voor we trouwden zei ik altijd dat ik er wel 3 wilde, mijn man liefst 5.

Nu hebben we geen idee. We leven bij het moment. Nu willen we erg graag een tweede, in de toekomst, dat weten we wel zeker, maar of er ooit nog het gevoel komt van: een derde, een vierde, een vijfde enz…dat zien we dan wel weer, we zijn nog jong, hebben menselijkerwijs gesproken alle tijd. Dus eerst volop genieten van nummer 1, dan over een poos een poging doen voor nummer 2, en dan maar zien wat er van komt.

in een ‘normale’ gezinssituatie had ik er denk ik drie willen hebben. Als alleenstaande moeder lijkt me 2 een prachtig aantal.

wij willen/wilden graag 3 kindjes we hebben er nu 2



opzich zeg ik voor mij geen zwangerschap meer en dus ook geen 3e kindje



maar… nu is het zo dat wij heel waarschijnlijk gaan emigreren naar curacoa en nu houden we het toch nog een beetje open een 3e kindje ja of nee

je zit daar toch anders in je vel altijd mooi weer geen last met kou enz enz enz misschien dat ik daar een 3e zwangerschap wel zou trekken

maar hier in Nederland nee (ik zeg niet nooit want ik weet niet of ik het over m? hart zou kunnen verkrijgen een ongelukje weg te laten halen maar vrij er voor kiezen hier nee dat niet)

Ik geloof dat ik pasgeleden heb besloten dat ik 1 genoeg vind.