mijn buurvrouw heeft er eentje. Voor de sier in een antiek bedje, in de woonkamer. Ik ben weleens met haar mee geweest naar de poppen en berenbeurs in Rotterdam. Je kijkt je ogen uit :shock:
Erg leuk, die poppen, maar erg duur.
Zelf vind ik de poppen van Annette Himstedt (schrijf je dat zo?? :think: ) Erg mooi! :inlove: (heb ze niet zelf hoor, maar zoooo leuk zijn ze! :inlove: )
even op google gekeken…
Die Living death dolls :shock: Dat zou ik dus echt niet in huis willen. Bah, ik word er gewoon naar van.
Die andere ach, dat is mijn smaak ook niet. Maar daar kan ik me nog iets bij voorstellen. Mijn schoonmoeder heeft ook dit soort poppen. Beetje meer die van Hanneke trouwens. De meeste van haar poppen staan opgeslagen in onze bedrijfsloods. Eentje heeft ze in haar kamer in het verpleeghuis. Er waren daar dus mensen, zowel verpleging, visite als bewoners die dachten dat er echt een kindje zat
@annette77 wrote:
even gekeken, volgens mij had ik dit weleens gezien, leuk dat je dat van je eigen kindje kan laten doen zeg, Romata, wat kosten ze dan? zover heb ik niet gekeken
Maarre… ik zag erbij, die kindjes vond ik gewoon niet zo mooi :oops: maar kan me goed voorstellen dat je het van je eigen kinjde wel mooi vind (wie vind zijn eigen kindje nu niet de mooiste van allemaal :inlove: ).
Kijk eens op de site van Donna Wells Reborns…
Je kijkt je ogen uit zo levensecht…
De prijs staat er geloof ik ook ergens bij…
Nog nooit gezien, maar wat mooi gemaakt zeg. Zo op de foto niet van echt te onderscheiden.
Lijkt me bijzonder om van je eigen kind te hebben, maar niets voor mij.
Tjonge dat is bijzonder zeg.
Kan niet zeggen dat ik het eng vind, ik vind het eerder mooi.
Is wel erg prijzig maar je hebt er wel wat moois en eigenlijk onbetaalbaars voor terug.
Ik heb even op mp gekeken, maar ik krijg er de kriebels van. Natuurlijk is het vakmanschap, maar persoonlijk kan ik me niet goed indenken dat mensen zo n pop in huis willen hebben. Ik zie het eerder geschikt als informatief iets en niet iets dat ik in een ‘leeg’ bedje zou leggen :silenced: :?
Ik vind ze niet eng, ik vind ze juist prachtig!
Enge poppen zijn in mijn ogen poppen a la Chucky. Die is pas eng! :shock:
Misschien dat sommige mensen die poppen zo eng vinden, omdat ze zo levensecht lijken dat het net lijkt alsof ze dood zijn. Dat kan ik me nog enigszins voorstellen.
Reborn poppen (vooral de levensechte) zijn inderdaad vreselijk prijzig.
Nou, precies wat Marlia zegt, net of het overleden kindjes zijn Ik krijg er ook de kriebels van als ik ze zo zie op de foto. De babies dan. De grotere zijn wel iets anders, maar de babies vind ik echt een beetje eng… :oops: :shock:
Ik kom op een hyves na gegoogled te hebben en die mevrouw heeft er foto’s van gemaakt alsof t echte kindjes zijn. Ik krijg er ook beetje eng gevoel bij, zie zo een aflevering Criminal Minds voor me! Ik dacht eigenlijk dat je het had over die enorme levensechte poppen waar sommige mannen een legertje van hebben :roll:
ik zelf vindt het geweldig zo hoop ik ooits als het finacieel te doen is 2 poppen te kunnen laten maken kwa lengte gewicht en foto hoe onze kindjes eruit zagen toen ze pas geboren waren
Die living dead dolls vind ik niks… gewoon enge poppen; daar krijg ik geen bibbers van omdat ze niet “echt” lijken.
Het lijkt mij ook een rare “hobby” om zo’n pop in een bedje te leggen… krijg er toch een beetje het idee bij van een overleden kindje. Denk dat er genoeg mensen zijn die ermee omgaan alsof het echt hun kindje is.
@AnneK wrote:
Die living dead dolls vind ik niks… gewoon enge poppen; daar krijg ik geen bibbers van omdat ze niet “echt” lijken.
Het lijkt mij ook een rare “hobby” om zo’n pop in een bedje te leggen… krijg er toch een beetje het idee bij van een overleden kindje. Denk dat er genoeg mensen zijn die ermee omgaan alsof het echt hun kindje is.
Dat is ook mijn gevoel, al durfde ik het niet op te schrijven…ik zou raar opkijken als mn buuf zo n pop in een bedje in huis zou hebben liggen :?
Ik heb ook twee poppen, ze zijn alleen niet van Donna Wels.
1 heb ik er gekocht.
1 heb ik er zelf gemaakt
(is best leuk om te doen ) …
Ik zal proberen morgen foto’s te plaatsen…
zo :shock: echt niet normaal
van je eigen kind is het mooi leuk ook om later te zeggen tegen je kind
alsjeblieft dit was jij
sommige lijken idd we overleden kindjes
al zou ik dat misschien wel doen als me kindje zou overlijden :think:
of is dat raar :shifty:
ik denk als je nooit meer je kind zou kunnen zien dit voor sommige mensen een soort
van troost kan zijn?
@mama van anne wrote:
@AnneK wrote:Die living dead dolls vind ik niks… gewoon enge poppen; daar krijg ik geen bibbers van omdat ze niet “echt” lijken.
Dat is ook mijn gevoel, al durfde ik het niet op te schrijven…ik zou raar opkijken als mn buuf zo n pop in een bedje in huis zou hebben liggen :?
Mijn buurvrouw zat er ook echt wel eens mee op schoot Best vreemd inderdaad…
Ja bij sommige reacties op een site dan zit ik ook zo te kijken :shock:
Sommige mensen doen net alsof het echte baby’s zijn, en dat vind ik dan wel een beetje ziek hoor :?
Ik zie een site waarop een vrouw laat zien hoe het er eerst uit ziet en daarna… wow… het is knap dat ze het kunnen, maar ik vind het wat creapy hoor!
Had nog niet eens die filmpjes op youtube gezien :? … sommigen gaan er mee naar de winkel :eh: .
Tijgertje, ben wel benieuwd naar jouw poppen, vooral die je zelf gemaakt hebt!