Ik wist dat er poppen waren die er aardig echt uitzien. Maar nu kwam ik een pop tegen van Donna Wells… ergens best “eng”.
En die persoon had er nog 1 te koop; ik vraag me af waarom je zulke poppen verzamelt/ koopt want ze zijn hartstikke duur en ik vind ze er zo echt uitzien :? .
Iemand ooit gezien, die poppen (of misschien heeft iemand er zelf een )?
Nog nooit in het echt gezien (en ik moest ff googlen om nu precies te weten wat het was ), maar ik vind het maar doodeng van die levensechte poppen :oops:
Prachtig gemaakt hoor, daar niet van, maar niet mijn ding zullen we maar zeggen.
ik kende ze niet, maar moest even slikken toen ik ze zag… brr kreeg kippenvel… een beetje te levensecht…
:shock: ik ben ook maar effe gaan googlen , ik zou t niet in huis willen hebben, maar wel mooi gemaakt
Ja, dat was mijn mening ook… heel knap gemaakt maar ik krijg er de bibbers van :? .
Als ik ooit heel veel geld heb dan zou ik van alledrie de kindjes wel zo’n pop willen hebben van zoals ze waren toen ze net geboren waren.
Ik snap dat sommige dat heel raar zullen vinden, maar het lijkt mij zo geweldig iets wat je kan vastpakken en neer kan zetten.
Foto’s blijven maar foto’s, maar een pop naar het evenbeeld van je eigen baby’s :inlove:
Nou ja zo denk ik erover hoor, en raar of niet ooit komen ze er.
Nieuwe beebjes zekers niet, maar wel 3 babypoppen 2 meisjes en een jongetje :inlove:
mamavansharon
van je eigen kind zou dat wel heel mooi zijn…
een vriendin van mij heeft zo’n pop laten maken van haar eigen kindje
en het lijkt echt als 2 druppels water
moet eerlijk zeggen dat ik net op mp keek ik ze ook een beetje “eng” vind
maar bij de pop van mijn vriendin vond ik dat absoluut niet!
@babs83 wrote:
een vriendin van mij heeft zo’n pop laten maken van haar eigen kindje
Weet jij toevallig misschien ook waar ze dat heeft laten doen?
Ik wist niet dat je ze na kon laten maken; dacht dat het “standaard” poppen waren.
Tja, van je eigen kinderen vind ik nog iets anders… als ze niet zo duur waren .
Ik ken ze wel en snap nou echt niet dat men hier de bibbers van krijgt…
Tis toch mooi gemaakt als het levensecht is?
ken ze niet, wel de living dead dolls. ( google maar eens )
daar ben ik fan van . helaas ook een beetje dure hobby.
de kinderen zien ze staan en kijken er niet naar om hoor en die zijn toch een beetje enger dan die jij noemt hihi
ik vind ze zoooo :inlove:
@Mam van 2 wrote:
de kinderen zien ze staan en kijken er niet naar om hoor en die zijn toch een beetje enger dan die jij noemt hihi
:shock: dan geef mij die andere maar… die vind ik dat schattig… die living dolls is net chucky… :shock:
woww mooi zeg :shock: :inlove:
Van mijn kindjes zou ik er ook best wel 1 willen hebben, maar wat zijn ze duur zeg :shock:
Ooow gatsie!!!
Wie zou er nou zo’n pop nemen?
Bizar!!!
@Mam van 2 wrote:
Ja deze zijn ook heel gaaf, maar niet om zelf te hebben.
Ik ben een groot fan van de films van Tim Burton en dat sfeertje hebben die poppen wel een beetje.
Waarschijnlijk heb ik hier 3 bange kindjes als ik zulke poppen in huis haal
Ik vind eigenlijk vooral de levensechte popen met open oogjes een beetje eng.
Als ik ooit deze popen laat maken dan wil ik de oogjes dicht, een slapende baby dus.
@mamma van sharondenise wrote:
@babs83 wrote:een vriendin van mij heeft zo’n pop laten maken van haar eigen kindje
Weet jij toevallig misschien ook waar ze dat heeft laten doen?
nee weet ik niet kan het wel voor je navragen hoor
maar volgens mij ook via mp
vind het wel bijzonder dat je z’n pop maakt als hobby
van mij kindjes 1 lijkt me best leuk maar beetje duur
even gekeken, volgens mij had ik dit weleens gezien, leuk dat je dat van je eigen kindje kan laten doen zeg, Romata, wat kosten ze dan? zover heb ik niet gekeken
Maarre… ik zag erbij, die kindjes vond ik gewoon niet zo mooi :oops: maar kan me goed voorstellen dat je het van je eigen kinjde wel mooi vind (wie vind zijn eigen kindje nu niet de mooiste van allemaal :inlove: ).
Ik vind ze ook wel een beetje eng…maar vooral heeeel mooi gemaakt :inlove: