Wat ik nou ik mijn bord vond

@esmie wrote:

Word er nog misselijk van als ik er aan denk :sick:

Ik had kantonese kip gemaakt die van de reklame :mrgreen: Kip gekocht en zo’n groente zak bij de AH met peultjes,paksoi,kool,ui en tauge.Alles was klaar en we zijn aan het eten ik met mijn vork in mijn bord voor een volgende hap zie ik me toch een kakkerlak :sick: :?

Bah,bah,bah ik heb alles weg gepleurt.En maar naar de mac gereden.

Ik ga morgen mooi naar de AH en ik wil mijn geld terug niet alleen voor de groente maar ook van de kip en de pak kantonese kip.

Voorlopig hier geen groente meer uit een zak :sick:

Oeh wat vies…

Maar ehhh naar de Mac is niet veel beter want ik had een rups in m’n McChicken. En die leefde nog en de helft van het broodje was al op toen ik hem ontdekte…

@hanneke wrote:

Albert H. staat erom bekend!

Wij hadden laatst wurmpjes in de kipfilet :mrgreen: en ook een keer maden bij de zalm. :sick: :sick: :sick: :sick:

Hahaha, gelukkig levert hubbie niet aan de appie :wink:

Ik had dit topic een halfuur geleden al geopend, maar voor ik de eerste post las heb ik hem weer gesloten en eerst mijn cornflakes verder opgegeten.

Blijkt nu wel een verstandige keuze te zijn geweest na het lezen van jullie berichten! :shock: :sick: :hand:

Ik heb ooit, als vakantiehulp bij een vleesverwerkingsbedrijf gewerkt … je wilt niet weten wat daar gebeurd :silenced:

Ook de keukens van IKEA zijn ronduit goor … over kakkerlakken gesproken :sick:

ohhhhhhhhhhhhh

wat erg zeg… mijn maag draait gewoon om…

had eigenlijk niet verder moeten lezen…

Wat eten we vanavond ??? :mrgreen:

maar hopelijk krijg je je geld terug…

Ik lees dit topic al vanaf vanochtend en ook de reacties van mensen die ergens hebben gewerkt en dat we niet willen weten wat er gebeurt.

Dan denk ik: waar bestaan al die keurmerken enzo dan voor?

Het verbaast mij echt dat er blijkbaar zoveel ranzigs gebeurt.

@angelukkie wrote:

gelukkig had ik al ontbeten bah

heb gelukkig nooit zoiets mee gemaakt

maar ja achter de schermen wil je ook niet weten

werkte ene tijd bijah brood en kaas afd

eerste kregen we een cursus over hoe het moest dus schimmel op de kaas max zoveel cm afhalen

als het valt op de grond alles weg zoveel bacterien enz

in de winkel wat zoveel cm afsnijden gewoon dat schimmeplekje wegschaven

en gevallen stop je gewoon in d ezak als niemand kijkt :sick:

en ja zo is het overal en soms erger

Dit ken ik. Ik heb bij super de boer gewerkt en vleeswaren etc werden gewoon weer opnieuw ingepakt als de datum verstreken was. Ik zal ook nooit de voorste pakje vleeswaren pakken, altijd ergens in het midden of het einde. :sick:

Ik heb netjes mijn geld terug gekregen ook van de kip enzo.

De verkoopster zei nog voor de grap dat zo’n beestje vol eiwitten zit :sick:

En ze zei zonde dat ik alles had weg gegooit :shock:

@esmie wrote:

haha nou als zij iets wil eten waar een kakkerlak in heeft gezeten, eetsmakelijk :mrgreen: ik had het ook niet meer gegeten en ik ben heel ‘zuinig’ mbt eten :lol:

overigens wel netjes dat je je geld gewoon terug heb gekregen van alles! :thumbup:

de albert heijn staat zo bekent om dit soort praktijken :roll:

ik heb er eens kattenvoer (blikjes ) gehaald gourmett tot 3x toe zaten er allemaal maden in :thumbdown:

salade idd met beestjes :thumbdown:

asperges uit pot die bedorven waren :thumbdown:

ja bij de appie moet je zijn :clap: :clap: :clap:

vreemd nog nooit problemen gehad :think: maar haal er ook niet alles :wink:

Ik heb eigenlijk ook nog nooit zoiets meegemakt, en ik heb jaren bij de ah achter de service balie gestaan :think: .

Maar voorbeelden als gourmet kattenvoer enzo daar kan de ah natuurlijk niets aan doen, dat wordt door de fabrikant geleverd voor hetzelfde geldt had dat pakje bij super de boer gelegen ofzo.

Hub heeft vroeger bij bij de baronie gewerkt ja die van een kusje :wink:

iedere kerst eet ik me ongans aan hun kerstkransjes, maar denk maar niet dat hij er ook maar eentje neemt.

Hij heeft ook wel eens in de slagroomtaart van de konmar een groot vies insect gevonden.

Maar ja weet je wat het is je moet er niet te veel over nadenken anders kan je niets meer eten.

edit exuus voor de spellingsfouten, ik kan niet meer normaal schrijven geloof ik :oops:

Honden en kattenvoer wordt vaak te warm weggezet en dan in die koude winkel (ik doe de kids altijd standaard een jasje aan als ik daar naar binnen ga) dat is een goede plek voor het groeien van beestjes. Wij hebben het eens met een pak Pedigree Pal gehad, gekocht bij de dierenwinkel. Daar is het bloedheet binnen en dan de temp. verschillen dan krijg je schijnbaar beestjes.

Maarreh, ik zou blij geweest zijn dat ik die kakkerlak had en niet één van de kids, die zouden hem vast al krakend opgegeten hebben :sick: .

Dat van kazen dat wist ik.

Ik heb ook jaren op een kaasafdeling gewerkt,elke ochtend werden de kazen gecontroleerd en werd de schimmel er vanaf gesneden.

Dit vind ik niet echt smerig ofzo ze kunnen moeilijk al die kazen in de afvalbak gooien.

@esmie wrote:

Ik heb ook jaren op een kaasafdeling gewerkt,elke ochtend werden de kazen gecontroleerd en werd de schimmel er vanaf gesneden.

Dit vind ik niet echt smerig ofzo ze kunnen moeilijk al die kazen in de afvalbak gooien.

schimmel op kazen is ook niet echt vies vind ik, dat kun je er makkelijk afhalen en de rest is nog gewoon goed. bij vlees(waren) is dat dan weer heel anders.

@Zeemeermin wrote:

@Mutsie86 wrote:

Dit ken ik. Ik heb bij super de boer gewerkt en vleeswaren etc werden gewoon weer opnieuw ingepakt als de datum verstreken was. Ik zal ook nooit de voorste pakje vleeswaren pakken, altijd ergens in het midden of het einde. :sick:

Nou jaaaaa… dit vind ik echt onbegrijpelijk. Daar kunnen klanten toch hartstikke ziek van worden? Wat een belachelijke actie. Als er per ongeluk iets in etenswaar komt dan kan dat gebeuren, maar dit doen met mensen met volle verstand :shock: !

ja, vond het ook vreselijk. Maar gebeurde niet alleen daar, hoor vaker dingen :sick: :silenced:

@esmie wrote:

Gelukkig dat ze het netjes hebben afgehandelt. Maarre…rare reactie zeg van die verkoopster. :eh:

@Emma wrote:

@esmie wrote:

schimmel op kazen is ook niet echt vies vind ik, dat kun je er makkelijk afhalen en de rest is nog gewoon goed. bij vlees(waren) is dat dan weer heel anders.

als er schimmel op kaas zit, zitten de schimmel sporen door de hele kaas :sick:

@Judith75 wrote:

@hanneke wrote:
Albert H. staat erom bekend!

Wij hadden laatst wurmpjes in de kipfilet :mrgreen: en ook een keer maden bij de zalm. :sick: :sick: :sick: :sick:

Hahaha, gelukkig levert hubbie niet aan de appie :wink:

Volgens mij doen die alles zelf toch??In ieder geval de groente…