Wat ik nou ik mijn bord vond

Word er nog misselijk van als ik er aan denk :sick:

Ik had kantonese kip gemaakt die van de reklame :mrgreen: Kip gekocht en zo’n groente zak bij de AH met peultjes,paksoi,kool,ui en tauge.Alles was klaar en we zijn aan het eten ik met mijn vork in mijn bord voor een volgende hap zie ik me toch een kakkerlak :sick: :?

Bah,bah,bah ik heb alles weg gepleurt.En maar naar de mac gereden.

Ik ga morgen mooi naar de AH en ik wil mijn geld terug niet alleen voor de groente maar ook van de kip en de pak kantonese kip.

Voorlopig hier geen groente meer uit een zak :sick:

:sick: :sick: :sick:

Gatver hoe kan dat nou blehhhhhhhhhhhh

ja,ik zou ook met alles terug gaan hoor.

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

:sick:

Neujjjjjjjjjjjjjjjjjjj!!!

:shock: :shock: :shock:

Getver :sick:

Maar hoe wil je teruggaan als je alles hebt weggegooid? Of heb je foto’s gemaakt of zo?

Ieuwwwwwwwwww, getverdemme :sick: :sick: .

Ze zullen trouwens niet heel moeilijk doen hoor bij appie, je krijgt gewoon je geld terug.

maar toch heel erg bah

Dat meeeeeen je niet :o

Je hebt niet echt je week he Esmie, eerst die kapper en nu je eten en het is pas maandag.

:hug:

Getssss… een kakkerlak!! :shock:

Zoiets heb ik gehad met een kant-en-klaar salade van de AH (excellent).

Er zaten 5 lieveheersbeestjes in (dat is wat ik geteld had nadat de halve salade op was).

We zijn met de salades naar de winkel terug gegaan, kregen ons geld voor de salades terug EN we mochten een nieuwe maaltijd uitzoeken in de winkel, echt top service!!

Ik neem aan dat ze me op mijn woord geloven en anders neem ik de vuiniszak wel voor ze mee :wink:

ik laat het morgen wel weten.

Hè jakkes :sick:

Rob heeft dat eens gehad met de spinazie van de AH, zat een mestkever in :sick:

Yuk :sick:

Wij hebben dat gehad met een zak boerenkool. Daar zat een hele grote spin in :shock: Maar daar kwam ik pas achter nadat de spin roodgekookt was samen met de aardappel en de boerenkool :shock:

Ik heb de spin eruit gevist en toch een paar happen gegeten.

IEUWWWWWWWWWWW :sick: :sick:

ik zou ook teruggaan hoor !!! BAH … vind dit wel heel erg vies

ik weet dus wel dat ik voortaan mijn groente NIET vandaan haal :sick:

ik hoop dat je alles terug krijgt!!

Bah!

Zo deed mijn moeder ooit eens een pakje kip kerrie salade open en daar zat een verroeste schroef in.

Gatverderrie!!! :silenced: :sick:

Ben net wakker en lees dit berichtje als eerste…oh jakkes wat smerig!

En ook al jullie andere verhalen :sick:

Je moet zeker je geld terugkrijgen hoor!

(ik heb ooit een keer een kant en klaarmaaltijd gehaald van de AH en kreeg voedselvergiftiging, was echt vreselijk ziek geworden. Ik kreeg als troost van de AH een fles wijn)

En nu we toch vies bezigzijn, ik heb er nog wel eentje…ik bestelde een keer roti bij z’on mannetje die het bij je thuis komt brengen. Ik smulde en smulde totdat ik een kippepoot zag. Ik bedoel: een poot he; eentje met tenen eraan… :sick:

:shock: Jewel!

bah bah bah

Joseetje, bij de Chinezen is dit een lekkernij he…ik ben ooit een keer in Nl naar een echte Chinees geweest en men bestelde dit gewoon aan onze tafel…oh jakkes… :sick:

(er woont geen Chinees in de buurt anders was ik het pootje even gaan brengen :mrgreen: )

Mijn man heeft tijdens een etentje weleens een zwart krullend haartje ( ja idd zo’n 1) tussen zijn eten gevonden.

We waren toen heeeeel erg klaar met eten.

Getsie!!! :shock: :shock:

Dit zijn toch eigenlijk allemaal geen verhalen die ik op de nuchtere maag moet lezen zeg :sick:

Die kippepoot Jewel! Ik zou over m’n nek gaan denk ik.