Wij hebben eens chinees gehaald, toen zat er een vieze pleister tussen de nasi. :sick:
Ahhh gedver :sick:
Oh bah bah bah :sick:
Joseetje…getsiedekkie!!! :sick:
Mip, je eetlust is idd dan behoorlijk tot het nulpunt gezakt
aaahhh als we toch gaan vertellen…
ik was met een vriendin uit eten bij de mexicaan en we hadden het voor gerecht lekker op en we kregen het hoofd gerecht en ik ben altijd wat aan het plukken voor dat ik ga eten, mijn vriendin die had haar sla al op…
tot mijn witte sausje in 1 keer begon te bewegen…zat er een wormpje in IEEUUUWW
die man schrok zich een ongeluk…hij wou het wel opnieuw opwarmen voor mij… :naughty: we zijn toch maar weg gegaan, we hoefden niks te betalen…
GATVER !!! :sick:
@jewel wrote:
En nu we toch vies bezigzijn, ik heb er nog wel eentje…ik bestelde een keer roti bij z’on mannetje die het bij je thuis komt brengen. Ik smulde en smulde totdat ik een kippepoot zag. Ik bedoel: een poot he; eentje met tenen eraan… :sick:
Ja die looppootjes :sick: Surinamers gebruiken die ook in soep
o.a.
Op de albert cuyp bijvoorbeeld zie ik ze ook altijd liggen bij de poelier.
Mijn stiefmoeder is Surinaams, maar die maakte als ik daar toevallig een
keer at echt geen looppootjes :naughty: (mijn vader gruwelt er
ook van :sick: )
ik zag vorige week op tv dat het helemaal hot moet worden hoor, insecten eten
maar mij lijkt het niks eerlijk gezegd :sick:
Jongens het is OCHTEND :shock:
:sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick:
(ennuh een kakkerlak, was het niet zo’n joker van de reklame? )
:lol:
:sick:
Gadverdamme :sick:
Hmmm dus geen eten meer halen van de AH!
Tis toch belachelijk?
En dat in Nederland :sick:
:shock: :shock:
:sick: en ik vind kakkerlakken echt een van de smerigste beesten die er zijn… bleeeeeeeeeeeeeeeeh…
en dan die andere verhalen hierzo…
Ik wil eigenlijk wel een keertje rondkijken waar ze al dat spul inpakken…
spinnen, mestkevers, kakkerlakken… :snooty:
Sommige dingen wil je echt niet weten hoor.
Mijn broertje werkt bij een schoonmaakbedrijf en moet ook weleens bij aviko schoonmaken.Hij wil niks meer eten van aviko :? daar lopen dus echt gewoon kakkerlakken en die komen dus is je friet :sick:
Word gewoon echt nog misslijk als ik weer aan mijn bord eten denk :sick:
dat kan ik me voorstellen esmie…
Zo moet mijn broertje niets meer van de peijneburg koek hebben…
heeft daar een keer een lopende band moeten vervangen…
en die was zoo goor beschimmelt… mieren… vogels… verzin het eens…
dat ie heeft gezegd NOOIT meer iets van peijnenburg…
i.d.d. sommige dingen kun je maar beter niet weten… maar toch… nieuwschierig ben ik er wel naar…
Ook ik :silenced: Ik heb in restaurants, snackbars, en voedselverwerkingsfabrieken gewerkt met onder meer huzarensalades, vlees, gevogelte en koek…
oh jakkes jakkes!!!
Wij hebben vorige week de kantonese kip gegeten, als er geen kakkerlak in zit issie erg lekker :lol: :mrgreen:
Ik zou ook terug gaan, bah zeg!!!
Nou uhhm wou net een broodje gaan eten, ik wacht nog effe :mrgreen:
Mijn moeder heeft een antal jaren geleden, een blik witte bonen in totmaten saus gehad, daar zat een klodder machine smeer in,
een potje olvarit waar een grote dikke rups in zat. Ze heeft de rups toen terug gestuurd, met de pot :sick: Ze kreeg toen een maand lang gratis babypotjes
Ik had laatst en stuk pvc in t kattenvoer zitten. Kreeg ook een mooie vergoeding.
Maar insecten in mijn eten, ieksssssssssss :sick: :sick: :sick:
Mijn man werkt als hoofd technische dienst in een vleesfabriek en ze hebben daar de A-rating gehaald 2 weken geleden.
Je kunt dus met een gerust hart, je bakje kipfiletjes in de supermarkt gaan kopen Het is dus gelukkig niet overal kommer en kwel.
Maar wij hebben hier ook wel eens dingen meegemaakt ja.
Beschimmelde toetjes (terwijl ze nog niet over de datum waren), glasscherven in de uncle ben’s saus en een punaise in de korst van ons brood. Die laatste 2 zijn zelfs ronduit gevaarlijk :thumbdown:
gelukkig had ik al ontbeten bah
heb gelukkig nooit zoiets mee gemaakt
maar ja achter de schermen wil je ook niet weten
werkte ene tijd bijah brood en kaas afd
eerste kregen we een cursus over hoe het moest dus schimmel op de kaas max zoveel cm afhalen
als het valt op de grond alles weg zoveel bacterien enz
in de winkel wat zoveel cm afsnijden gewoon dat schimmeplekje wegschaven
en gevallen stop je gewoon in d ezak als niemand kijkt :sick:
en ja zo is het overal en soms erger
Albert H. staat erom bekend!
Wij hadden laatst wurmpjes in de kipfilet :mrgreen: en ook een keer maden bij de zalm. :sick: :sick: :sick: :sick: