Wat hebben jullie kindjes aan bij het slapen?

Alleen de onderkant. En die doe ik ook wat verder onder het matras omdat hij iets te lang is.

Zo kan ze hem makkelijker afslaan als het te warm is.

En zo’n dekbed valt toch heel anders als een deken hoor, blijft veel mooier liggen vind ik.

Wel even een foto maken morgen hè :wink: .

:lol: Geweldig hoe ze reageerde! Ze vindt het maar “sjiek”! Ik heb foto’s gemaakt van haar toen ik het net had opgelegd en ze in bed wilde om te proberen. Nu ligt ze pas echt in bed voor haar middagslaapje. Het duurde lang voordat ze sliep; ze vond het erg spannend geloof ik! Maar nu is het toch al een tijdje stil! Ik ga zo eens ff kijken… De foto’s heb ik nog niet geupload, maar dat komt wel!

Kirsten heeft een romper,enkel combisleeper en daarover haar dekbed.

Lars alleen een pyama en die slaapt nooit onder een dekbed, die gaat er boven op liggen. Ik doe hem tegenwoordig maar sokken aan, anders krijgt ie van die kouden voeten.



WIj hebben ook een dekbedje van de HEMA

Foto’s van Arwen onder haar dekbedje! :inlove:

:inlove: die is er wel blij mee zo te zien.

Mijn zoon slaapt in een groot bed met een 4-seizoenendekbed. Momenteel heb ik de dubbele variant erop liggen en slaapt hij in een romper met lange mouw onder 't dekbed. hij blijft keurig onder 't dekbedje liggen en heeft 't comfortabel warm. Moet er wel bij zeggen dat mijn kind geen pyamakind is (net als z’n moeder vroeger) een pyamambroek die opkruipt vindt hij afschuwelijk, vandaar mijn keuze om hem geen pyama aan te doen en het warme dekbed te gebruiken.

Ik kan ook niet wachten tot Arwen’s bed er is! :mrgreen: