We hebben vandaag onze glijbaan verkocht omdat Noa er een beetje te groot voor was geworden.
Nu zijn we dus aan het denken over wat we in de tuin kunnen zetten voor haar. We hebben niet zo’n grote tuin. Ze heeft een schommel onder het afdak bij de schuur hangen en een zandbak (zo’n schelp). Inmiddels is ze 4 jaar en gaat ze ook steeds vaker achter op het pleintje spelen. We zijn aan het denken aan zo’n houten speelhuisje (zo’n mini tuinhuisje). Wat hebben jullie voor de kids in de tuin?
We hebben een Jungle gym toestel
speeltoren met schommel…ringen/rekstok
en een glijbaan en daaronder een zandbak
Verder allerlei los speelgoed…
en sómers een badje natuurlijk
wij hebben onder andere een speeltoestel van step 2 waar glijbaan,huisje en 2 schommels en stukje klim gedeelte in 1 zit hier wordt door onze oudste van 5 veel mee gespeelt
Trampoline (is het beste kado ooit geweest, jongste kreeg hem voor haar 3e verjaardag en het is nog steeds het meest gebruikte ding in onze tuin)
huisje met glijbaan
schommel
zandbak (blijft leuk, tenminste hier vinden ze het nog steeds leuk)
Wij hebben nog steeds een glijbaan, kinderen zijn hier toch al weer 9 en bijna 6.
Maar daarnaast is de schommel nog absoluut favoriet, zelfs bij oudere kinderen die bij ons over de vloer komen.
weet niet wat voor glijbaan je had… maar misschien een grotere glijbaan?
Wij hebben een kleine met 3 treetjes… de oudste wordt er echt te groot voor, maar vindt het nog wel erg leuk.
We hebben wel zitten denken om die van ons weer op MP te zetten (daar komt die ook vandaan) en dan zelf een grotere op MP te zoeken, zo eentje met 5 treden.
Maar ja… wij hebben ook nog een kleintje natuurlijk en om die straks nou direct op zo’n grote te laten straks :think:
Waar het meest mee gespeelt wordt is de trampoline, echt een geweldige aankoop geweest. Maar ik lees dat jullie tuin niet al te groot is, dus dan weet ik niet of het past? (en de tuin hoeft van mij niet alleen een kindergebeuren te zijn ).
Schommel heb je al, misschien een duikelrek?
Speelhuisje hebben wij nu ook gekocht, bij de karwei hadden ze hele leuke in de aanbieding die ook voor een 4 jarige nog groot genoeg is.
Een zandbak, een hangschommel en een kleine glijbaan :mrgreen:
Waar kopen jullie zo’n trampoline… online kan ik alleen maar heel dure trampolines vinden… (rond de 600 euro)
Of linkjes via pb… :inlove:
misschien eens op de site van lobbes kijken faizaa?
thanx Marijke… ik heb ze gezien… dat zijn toch wel andere prijzen… :thumbup: :-*
Een schommel met rekstok, een mini trampoline, een zandbak, een glijbaan (maar die is voor de oudste nu te klein…) en als het zomers is ook een zwembad en een speeltent.
Hier een glijbaan ( een hogere ) een wip voor 4 personen een schommel/ zand en water tafel ballentent, en nu wil ik nog een zandbak voor haar en misschien nog wat dingen maar zou zo even niet weten wat :think:
Wij hebben helaas geen grote tuin, maar anders kocht ik een trampoline :thumbup:
Als wij bij mensen op visite gaan die er wel één hebben, dan is dat toch wel zwaar favoriet :thumbup:
@victoria wrote:
Wij hebben helaas geen grote tuin, maar anders kocht ik een trampoline :thumbup:
Als wij bij mensen op visite gaan die er wel één hebben, dan is dat toch wel zwaar favoriet :thumbup:
Dat geloof ik :thumbup: vond het als kind zelf ook leuk!
wij hebben geen grote en geen kleine tuin, maar de tuin vind ik belangrijk voor haar dat ze veilig kan spelen, aangezien hier in de buurt niet veel is of vies :sick:
en de auto,s rijden als gekken hier, t, is hier een waar speelfestijn :mrgreen:
Een zandbak, een dubbele schommel, een klimtoren met glijbaan, ingegraven trampoline en een groot grasveld met twee voetbalgoaltjes (los).
rotzooi :mrgreen:
een trampoline ( 3m66) een goaltje, een glijbaan, en een wipwap…de rest van de tuin is voor mij :mrgreen:
een zandbak ( van karwei met al die kleurtjes) en een plastic glijbaantje…
verder een hoop aardbeienplantjes… waarvan papa en mama maar weinig eten :think: :mrgreen:
we hebben achter de tuin een speeltuintje met grote zandbak, glijbaan, schommels en een klimding… dus dat van ons word nauwelijks meer gebruikt…
ach nog een paar jaar dan is Jade er te groot voor en gaat het weg…
Ik ben meer van los speelgoed dan vast zodat het makkelijk weg kan of verwisseld als de leeftijd het toelaat. Hier staat wel veel in de tuin op het moment. Dat is een zandtafel, glijbaan, heel veel karretjes, kruiwagen etc…