wat hebben jullie in de tuin staan?

Een zandbak en trampoline. Glijbaan hangt ergens op.

Schommel zandbak glijbaantje en een trampoline 366 cm wel ingegraven vind zo n ding boven de grond geen gezicht.

hier mijn eigen advies opgevolgd… op MP een grotere glijbaan gekocht (de grote van Little Tikes) en onze eigen zetten we er weer op :thumbup:

Kan onze oudste van 5 ook weer lekker glijden en doen, zaterdag halen :dance:

Wij hebben alleen een zandbak staan, we hebben een speeltuin/ veld voor ons huis

@nachtvliinder wrote:

rotzooi :mrgreen:






Hier ook hahaha!

2 bankstellen en een stoel daarvan, een bed en een kledingkast helemaal uit elkaar gehaald… En nog wat meer troep, a.k weekend word het eindelijk weggereden omdat mn lief nu tijd ervoor heeft!!!



Verder heb ik voor Luuk een tuinhuisje, glijbaan, scooter, step en fiets buiten.

Wij hebben zo’n houten tuinhuisje voor Nica gekocht en die is toch wel erg favoriet hoor, zeker een aanrader. Ik heb altijd de hele buurt in dat kleine huisje :wink:



Verder hebben we nog een glijbaan (5 tredes) en een picknicktafeltje, zomers gooien we weer nieuw zand in de schelp!



Beetje oude foto, maar dit is het huisje

Nog niks, maar als onze kleine er is willen we volgend jaar wel een aantal dingetjes aanschaffen… :slight_smile: :slight_smile: