Wat hebben jullie allemaal gekregen met kerst en de kids?

Ik niks :cry: zielig he :wink:



Wij doen er niet aan,kopen gewoon iets als we het nodig hebben en af en toe krijg ik spontaan een fles parfum :inlove: of geld om iets te kopen, vind ik veel leuker zo spontaan!!!



Maar ben wel nieuwsgierig naar wat jullie gekregen hebben :oops:

Ahh :hug:



Ik heb 2x doucheschuim gehad van mijn ouders (Davidoff Cool Water Wave & Jil Sander Sun)

Een geldbedrag van mijn ouders

Chocola

En iets voor m’n huisdieren :smiley:

Lana is schandalig verwend!!! Even zien hoor:


  • Little people draaimolen
  • extra Little people poppetjes
  • houten treinbaan
  • aanvulling houten treinbaan
  • hout vierkant met gaten erin voor plastic radartjes (vind ze overigens onwijs leuk
  • houten keukentje
  • Disney badapparaat
  • wollen poncho
  • voorleesboek



    Volgens mij was dat het :oops:



    Don heeft een tosti-ijzer gehad (wilde hij heel graag, die van ons was ruim 10 jaar oud en vies!), een luchtje van CK, een kraskaart, 2 leesboeken, bluetooth oording, en 50 euro om met mij uit eten te gaan.



    Ik heb mijn Wake-up-Light gehad :dance: :dance: :dance: :dance: , een kettinkje, Kneipp douche-aromatherapie-spul, glazen foto onderzetters en een kraskaart.



    Schaam me gewoon om de hoeveelheid en de prijzen :oops: :oops: :oops: :oops:

Ja ik heb wel geld gehad van mijn ouders,maar dat is allang op :oops: :oops: :oops:

Heb ik kleding van gekocht en een nieuwe mobiel :think: rest gewoon opgeshopt ook voor de kids.

ik een hondje :inlove:





gr mel

@melanie wrote:

ik een hondje :inlove:






Wat LIEF!!! FOTO!!! :pray: :mrgreen:

hier een foto

sorry, vergeten erbij te zetten. het is het kleintje wat ik heb gekregen,

Ik heb een douchekop van 23 cm doorsnee gekregen, met ophang-stang, en een thermostaat kraan… en een droogmolen voor straks buiten… Daan en Lucas hebben niks gehad, die zijn met sinterklaas aan de beurt geweest…

Wij hebben een Nespresso-apparaat gekregen :drool:



Verder doen we er niet aan, maar M&M kregen gisteren toch van overgroot oma een trommel en een soort xylofoon…

Wij kopen onszelf een wii met de kerstbonus :wink: Maar ze zijn overal uitverkocht dus dat wordt pas januari :roll:



Kaylee heeft een dvd van het zandkasteel gekregen, een tasje met spulletjes van sesamstraat (boekjes en zo) en een little people autootje.



Bij mijn ouders krijgen we ook alledrie nog wat, daar gaan we vanaf vrijdag heen :inlove:

Melanie hij is echt schattig :inlove:



Wij doen ook niet aan cadeaus met kerst, maar ik had voor Emma toch 2 kleinigheidjes. Een tasje met little people (monteur met autootje) en een voorleesboekje.

ik ben echt heerlijk verwend

wij doen met de familie en voor elkaar niets met de sint maar lootjes trekken met de kerst!



zo heb ik bij mijn schoonfamilie, 1ste seizoen gooische vrouwen gekregen en nog 2 andere dvd’s



en van mijn lief, 2de seizoen gooische vrouwen, een blender, een grill/tostiapparaat, setje kopjes en een dvdtje

ik was helemaal verrast :inlove:

Melanie wat een SCHATJE!!! :inlove: :inlove: :inlove:

Melanie, wat een droppie!!! Heb jij trouwens zo’n grintvloer???Lijkt wel zo op de foto. Wij zijn ook bezig met een nieuwe vloer, en ik vroeg me af of dat grint handig is. Ik vind het erg mooi namelijk!!!





Hier hebben de kids toch nog een kleinigheidje gekregen. Alledrie een minischoolbordje met krijtjes, en de oudste een aanvulsetje van Magnetix, de middelste klei, en de jongste een houten blokkenvrachtwagen.





De volwassenen niets :smiley:

Merijn heeft van ons een jubileum ton duplo gekregen, een puzzel en een dvd van Bob de Bouwer

Xander een vtech speeltje, een opblaasrol, waar hij straks achteraan kan kruipen straks en een zwembadje met ballen voor als hij iets groter is



wij hebben een paar nieuwe bodum thermeglazen en dvd shrek 3 gekregen



mijn ouders hebben net hun huis verkocht met een leuke overwaarde…

ze kwamen gisteren aan met een HDD DVD recorder voor ons, voor merijn hebben ze een eerste laptop van vtech gekocht en xander houdt nog een cadeautje tegoed… ze wilden iets moois samen met ons kopen, dus we moeten even nadenken wat…



we zijn dus schandalig verwend , vooral door mijn paps en mams

Niets… wij doen niet aan kadootjes met kerst. Ik zeur mijn hele omgeving gek om een wii, maar die krijg ik niet :frowning: Dus daar ga ik zelf wel voor sparen :smiley:

Ik had voor de kinderen wat kleins maar voor ons zelf ook niets.

wij hebben een filmcamera gekocht en de meiden hebben van opa en oma wat gehad. Van de andere opa en oma hebben ze met sint wat gehad.



Maud: heeft een schapenvel van de ikea, knuffel en een boekje

Kirsten: heeft de zitzak van rode kater gehad.

Hier heeft Renzo;

dvdtjes van Pokémon gekregen.

Een Mack (cars) en een Picacuh (hoe je het ook schrijft) poppetje en sally van cars (van schoonfamilie allemaal)

een leuk shirt

pokémon onderbroeken :lol:

En straks komt er nog een pokémon wegschietbalding onder de boom vandaan en pocket electro.



Celiza

een petit louie vest :inlove: en jurkje :inlove:

een little people dvd

een baby baby born (de kleine dus) en van schoonfamilie met een badje en nog een leuk boekje :thumbup:

een blokkenkarretje van de ikea (zou ze van ons eerst van sint krijgen maar dat was toen al zat aan kdo’s dus had hem bewaard)

En straks komt er nog een teletubbiepop met geluid voor haar onder de boom vandaan en een setje van rainbowbabies jurkje en broekje met drama queen erop gedrukt 8)



papa

replay schoenen 8)

een tefal koekepan en een pannelap



mama

een tefal koekepan maat je kleiner en de andere pannelap :lol:

En ik heb het heerlijke plezier van het shoppen gehad en van mijn man een bubs ‘‘klus’’ geld om erdoor heen te jagen 8) ik hou ervan :angel:

Oh en afgelopen zondag een dag heeeel lang uitslapen uit bed rollen en met mijn zus naar de sauna terwijl mijn hubbie de kids lekker verzorgde :inlove: :thumbup: hou ik ook van :mrgreen: