Wat hebben jullie allemaal gekregen met kerst en de kids?

hoi allemaal, bedankt, maar het is ondeugend :oops:





pluutje; ja wij hebben een epoxy vloer, ik zou het nooit doen, je kan hem laten coaten, dat is het duurst, en wordt hij volgens de winkelier wat doffer van.

maar anders heb je echt een water stofzuiger nodig en dan nog krijg je er volgens mij niet alles uit.

en je loopt er je sokken en panty,s op kapot.



het is prachtig mooi maar erg duur en persoonlijk vindt ik het ook niet kindvriendelijk.

maar de keus moet e natuurlijk zelf maken.

open anders een topic misschien zijn er meer mensen die het hebben, zo kun je beter een keus maken.





succes :thumbup: gr melanie .

Hier geen kerstbonus van de baas dus mogen we het geld dat we van mijn pa en stiefje hebben gehad (EUR 750!!!) uitgeven aan de auto want die deed eergisteren een beetje raar en hub is bang dat het de koppelingsplaten zijn (hopen dat we nog wat overhouden voor een nieuwe kamer voor Jim). Jim heeft met kerst ook al gehad, maar pa en stiefje vonden het toch nodig hem wat te geven:


  • een houten kikker met stok er aan om te duwen, maakt lekker veel herrie
  • een boek van nijntje
  • badeendjes
  • een drinkbeker
  • iejoor douchegelding



    Van zijn andere opa en oma
  • bumba meezing boekje van V-tech
  • 3 kleine boekjes



    Wij hebben lootjes gedaan met mijn schoonfam. en voor de EUR 25 daarvoor heb ik een pyama en hub 2 boxers en een luchtje gekregen

Ik heb een kalender gekregen voor 2008. En Lara heeft een setje muziekinstrumenten gekregen en een politiemotor van de playmobil.

Hier nog nix :cry: , komt nog.

maar we willen er eigenlijk van af, dus ik verwacht geen grote dingen.

Hoeft van mij ook niet zo nodig…

Ga liever wat anders voor het geld doen, vaak krijgen we kados waar we nix mee kunnen :think:<br /> oja onze meid krijgt altijd wel veel, hoeft van mij ook niet, maar nooit leuk speelgoed, altijd kleertjes die oma zo leuk vind (jaren 60 zeg maar :shock: ) of 2 doosjes rozijntjes, of alweer een boekje, waar ze dr al echt honderd van heeft :think:<br /> Zonde zonde zonde......<br /> Vind het leuker om een dagje. middag met zn allen wat te doen, leuk voor de kids en vertier voor ons.

Van mijn zus, mama van Noor* (19 februari 2002 - 24 januari 2005*), kreeg ik een mooi kadertje met Noor’s* foto, ik ben meter van Noor*, ter info :wink: .

Die foto werd de laatste zomer van haar leventje genomen, ik ben er erg blij mee…







Van mijn moeder kreeg ik voor Robbe* een heel mooi zelfgeschilderd aquarelschilderijtje met op de achterkant een lief gedichtje geschreven voor Robbe*.

Erg mooi en lief… :inlove:







Van mijn moeder kreeg ik nog 6 porseleinen schaaltjes waar ze zelf figuurtjes op geschilderd heeft, daarna zijn ze gebakken in de oven dus nu vaatwasmachinebestendig! :thumbup:

Ze zijn ook erg leuk! :inlove:







Mijn moeder heeft ook nog voor Broes en Senne hele mooie leuke mutsen + wantjes gebreidt, Broes heeft 2 bolletjes bovenaan en Senne ééntje, erg leuk! :inlove:







Broes kreeg een tractor van mijn broertje van 19 jaar, zijn peter.

Hij is zó blij, ongelooflijk! :inlove:

Er zit nog een aanhangwagentje aan maar die staat nu niet op de foto.







Senne’s cadeautje volgt nog, hij was er niet bij met kerstavond want hij was ziekjes…

Ik krijg ook nog een cadeau van mijn zus die meter van mij is.

Marino en ik wisselen met oudejaarsavond cadeautjes uit! :wink:

Lucas heeft een duplo thomas trein gekregen + een klein treintje voor zijn thomas collectie

Pepijn heeft een dvd van Dora gekregen en een VT trein station (en die valt bij beide enorm in smaak, dus de eerste ruzies zijn al geweest :wink: )

Mijn man heeft gehad:



kleding

geld

luchtjes /zeepjes



Ik heb gehad:



een digitale camera

een sd kaartje

geld

zeepjes



samen:



2 beeld"dingen" om op te hangen (water en vuur)

zeepdispencer

schemerlampjes



Luna is weer gruwelijk verwend (hebben met sinterklaas niks gedaan :wink:)



houten poppenhuis

hout fruit en groente

blokken kar

kassa

een klei hond playdoh geloof ik

krijtbord

strijkplankje met strijkijzer / wasmachine / mixer / koffiezet apparaat

wat beestjes

playmais

een auto-tje

geld

ski pak

knutselspulletjes



en dat was het geloof ik :mrgreen:

Onze dochter had mee gedaan aan een tekenwedstrijd en heeft een poppenhuis van Duplo gewonnen :dance:



Met Kerst hebben wij ons zelf een Nespresso gegeven :dance:



En we hebben vandaag van onze ouders € 500, – gekregen :dance:

Wij hebben 1000 euro gekregen en verder wat leuke cadeau’s voor in de keuken, speelhoek en badkamer :thumbup: :thumbup:

Van het geld kopen we in ieder geval een nieuwe fiets voor Eva, een nieuwe monitor en mama koopt nieuwe laarzen, de huidige zijn na 6 jaar helaas versleten :smiley:

Wij hebben allemaal een paar nieuwe sloffen gekregen.

kayleigh ook nog een zelfmaakfotolijstjes knutselset.

en moi heeft een boedda-fontijntje gehad met licht erin! staat nu op de dressoir te pronken! :mrgreen: