wat hbben jullie dreumessen nu aan snachts in bedje?
Devano heeft een luier een onderhempdje zonder mouwtjes en een slaapzak aan.
doordat hij slecht inslaapt en dan veel krijst is hij dan dus bezweet.
Ben wel een beetje bang dat hij als hij dan eindelijk slaapt teveel afkoelt.
Overdag ligt hij met zijn luier in de slapzak.
Hij slaapt sinds maandagnacht zonder slaapzak en met alleen maar een romper aan. Vannacht sliep hij zelfs alleen maar met een luier aan en hij had het nog hartstikke warm, maar dat is ook niet zo gek want het was om 5 uur 'sochtends nog 29 gr. op zijn kamer.
Een luier en een slaapzak.
ik had voor tygo rond die leeftijd een dunne katoene romper , luier en een dunne zomer slaapzak ook katoen
dat neemt zweet op
afgelopennacht heeft hij in zijn luier geslapen veelste warm
maar goed hij is ook een kacheltje van zichzelf
Ivan ligt met zijn luier in de slaapzak, als het wat minder warm wordt gewoon weer zijn romper en dan slaapzak
hier ook alleen een luier, en een dunne slaapzak.
geen lakentje, kindjes draaien toch veel met dit warme weer…
Vannacht een luier, rompertje en slaapzak, omdat zijn raam wagenwijd open stond, overdag alleen een luier, zonder slaapzak
Of alleen een luier + romper, en lakentje, of en shirtje, met onderbroekje (en luier), en dan lakentje die hij afschopt.
mischa een luier en onderbroek onder zijn dekbed hoes.
daimen een luier romper zonder mouwen en een dunne slaapzak (zonder slaapt hij slecht)
met luier in de zomerslaapzak en that’s it.
Met dit weer koelt hij niet af hoor. Het blijft (bij ons tenminste) binnen nog minimaal 25 graden. Ook aan het einde van de nacht. HIer een slaapzak en een romper aan. Hij wil niet slapen zonder slaapzak :doh:
Luier met een slaapzak, en als ze slaapt trek ik de slaapzak uit, want ze valt niet in slaap zonder slaapzak.
Hier een romper met lange mouwen in een dunne slaapzak, beetje te warm, maar zodra er een stukje huid bloot ligt krabt hij het helemaal open (eczeem)
J zit tussen 2 maten in van slaapzak dus hij slaapt met een romper korte mouw en een pyjama broekje. Gelukkig slaapt hij net zo diep als anders.
Hier alleen een luier en romper verder niks.
hier wel een romper, dat neemt toch zweet op en hoewel het warm lijkt, voorkomt het ook veel ellende.
Dus luier, romper zonder mouwen en super dunne zomerslaapzak.
Op zijn kamer is het rond de 25 graden…
Flesje water of dunne limo mee vind ik nu wel erg belangrijk… kinderen moeten goed blijven drinken.
ik durf de slaapzak niet uit te laten ben bang dat hij dan uit zijn bdje gaat proberen te klimmen.
en durfde ook niet zonder romper of hemdje in de slaapzak ben idd bang dat het het zweet niet opneemt en hij dan teveel afkoelt…
onze kleuter een luier en een hemd, maar niet. Op z’n hoofdkussen leg ik nu s avonds een badlaken om het zweet op te nemen. Voordat wij naar bed gaan haal ik het badlaken wel weg. Dan is het zweten al gestopt
Ik moet zeggen dat hij de laatste week alleen nog maar in een luier met rompert zonder mouwen ligt en het raam open. Het is nog 28graden op zijn kamer, in het weekend zelfs een keer 30!
hebben jullie het raam open? Ik twijfel soms namelijk of het teveel tocht. Maar omdat ik zelf onder het open raam slaap ben ik misschien wat te makkelijk hierin :think: ?
Ik zet hier als hij echt heel moe is zijn raam open als ik hem in bed leg. Maar dan doe ik zodra we zelf naar bed gaan wel het raam dicht, want dan kan het rolluik naar beneden, Het is zo vroeg licht, dan is hij helemaal vroeg wakker.
Als hij nog niet heel moe is, doe ik het rolluik meteen dicht, dan slaapt hij beter in, omdat het dan lekker donker is. Tenminste, dat denk ik Maar dan zet ik het raam zoals deze dag de hele dag open, nu is het een stuk koeler op zijn kamer gelukkig.