ik heb het kleine boven raampje open voor frissen lucht
ligt eraan hoe warm het op haar kamer is.
Of alleen romper, of alleen pyama korte mouw/pijpen. Maar nu alleen slaapzak.
Jana slaapt in een onderbroekje met luier en een lakentje, meer hoef ik niet te doen, want ze zweet behoorlijk met deze hitte. Raam staat constant op kiepen.
op dit moment een pyama met lange mouwen en een laken over, maar snachts soms ook een deken…
slaapzak zal vlg wk weer zijn… een dunne dan… smorgens worden ze wakker en voelen ze koud aan…
hier nu alleen luier met romper! Tis warm hier!
En hier is zijn kamer ook weer benauwd warm Nu slaapt hij in luier met onderbroekje en zijn shirt zonder mouwen. Vanavond luier, onderbroekje en slaapzak
alleen een luier, en een dunne slaapzak…
luier en romper
Vanaf vandaag geen slaapzak meer, we hebben nu een krabpakje voor hem. Hij slaapt nu dus in een luier en krabpakje, dat is toch wat minder warm
Of alleen in een luier met onderbroekje erover heen, of alleen in luier met romper.
Hier ook het raam open, maar dan gaat hij snachts op de “knippen” dus op een kiertje, omdat Tes boven de keuken slaapt. Keukendak op en je kunt zo bij haar naar binnen, dus ik durf haar raam niet open te laten als wij ook in bed liggen.
hier luier en rompertje. Als wij naar bed gaan doe ik hem in zijn slaap nog een pyamabroek aan. Raam staat op de klapstand open. Maar de hitte is boven echt nog lang niet weg.
Even een off-topic vraag; maar waarom een onderbroek over een luier heen? Dat heb ik nooit begrepen.
@Roos wrote:
Even een off-topic vraag; maar waarom een onderbroek over een luier heen? Dat heb ik nooit begrepen.
hier vooral zodat hij zijn luier niet afdoet/open maakt
Oja, nooit aan gedacht :shifty:
Heeft mijn oudste ook nooit gedaan maar ik onthoud het voor als de jongste dat wel gaat doen.
@Roos wrote:
Oja, nooit aan gedacht :shifty:
Heeft mijn oudste ook nooit gedaan maar ik onthoud het voor als de jongste dat wel gaat doen.
Mijn dochter ook niet maar dat haalt de jongste allemaal in voor haar :mrgreen: :roll:
@Roos wrote:
Indd hier ook zodat ze haar luier niet af doet, en ook omdat de luier zo ontzettend vol is 's nachts dat ik bang ben dat ie van haar kont af kruipt/zakt tijdens het gedraai.
Maar de laatste week draagt mijn dochtertje alleen een rompertje in bed, alleen in een onderbroekje ging niet goed, dan kwam ze niet in slaap omdat ze dan haar slaapzak miste. Maar met een rompertje gaat het dus gek genoeg goed.
Maar vandaag weer voor het eerst een slaapzakje aan.
hier liggen beide kids in hun onderbroekje ( jade met luier) in bed…
als het weer wat koeler wordt gaat ook een t-shirtje aan…
in de wintermaanden een pyjama
met dit warme weer alleen een luier en een onderbroekje en als het wat koeler is een shortyama en in de winter natuurlijk een pyama
Leuier, sphagettiebandjesromper, zomerslaapzak