Wat heb jij gedroomd vannacht?

@Cell wrote:

mooie kop, lelijke tattoos…



maar dit word dus een glibberdeglipsie glijtopic? :lol:

Dames dames, beheerst uzelf een beetje :naughty:








Jij glijdt lekker mee hoor, kom op zeg… :naughty: :inlove:

Ik glibber straks fijn onder de douche als de koffie op is en Loekie gaat mee haha :mrgreen:

Dus als jullie me missen :lol:

dit is geen glij glibber topic hoor… dit gaat over mooie dromen :angel:

Zolang hij mouwen heeft lig ik ook wel te kwijlen hoor… :mrgreen:

Maar ben toch meer van types met hoge voorhoofden, lange smalle gezichten en dunner worden haar…



Nicholas Cage bijvoorbeeld, offe… Johnny Depp



Mijn eigen exemplaar voldoet aan deze “eisen” en vind ik dus ook prima lekker :drool: 8)

um…ben zo terug… :oops:

@Nefarious wrote:

um…ben zo terug… :oops:




Whoohoo Neffie :mrgreen:

Ik was vannacht in een ziekenhuis en ik kreeg allemaal onderzoeken omdat ze dachten dat ik astma had.

Maar ik had natuurlijk helemaal geen astma.

En toen gingen twee studenten bloed bij me prikken, maar dat konden ze helemaal niet.

Als klap op de vuurpijl verdwaalde ik ook nog in dat ziekenhuis en stond ik ineens ergens waar ik nog nooit geweest was.



De nacht daarvoor droomde ik dat ik moest plassen.

Maar bij iedere wc werd ik geweigerd, maar goed ook.

De laatste keer dat ik droomde dat ik moest plassen was ik 11.

Toen ik toen de wc had bereikt en plastte werd mijn bed nat.

Ik droom elke nacht vreemd en eng.



Soms word ik opgegeten door krokodillen



Of zie ik levensgrote spinnen en slangen in mijn slaapkamer

(En dan zit ik bovenop hubbie van angst, die schrikt zich dan helemaal lam)



Of ik word dood geschoten



Of ben beland in een horror film



:think: :think:



Kun je ook leuk dromen?

Ik heb soms dromen waarbij ik met de slappe lach wakker word. Of dromen waarbij ik huilend en trillend van kwaadheid of verdriet wakker word. Of dat ik kwaad wakker word en Si ervan langs geef.

Een droom die lang bij me bleef was van een vliegtuig dat was neergestord op een strand in Spanje, en mijn zwager was er in om het leven gekomen. Ik hoorde mijn schoonzusje huilen in haar slaapkamer, terwijl iedereen beneden in en uit het huis liep. Het verdriet in dat huis was zo tastbaar, dat bleef me de hele dag achtervolgen.

Oh ja, die droomgevoelens die je de rest van de dag volgen…die kunnen vreselijk zijn!



Zo was ik laatst ergens en iemand waarvan echt niemand het verwachtte zei: Trut. (dit is echt gebeurd, maar even nodig voor ‘het verhaal’)



Ik droomde dat ik op het strand was met de meiden en dat we moesten gaan. Kim wilde blijven en ging dus ook niet mee. Ze zat wel in de buggy dus ik buk voor over en zeg tegen haar: Je gaat nu mee en anders blijf je maar hier…TRUT.



Nog voor ik het zei, wist ik al dat ik het niet moest zeggen en toch deed ik het. En hoewel ik spijt had, toch pakte ik Kira op en gingen we. Ik ging een deur door en deed de deur ook nog eens dicht en Kim bleef achter. Alles was glas en ik kon haar dus zien. Ze was ineens in een zwembad met heel veel kinderen. Je zag echt dat ze eenzaam en verdrietig was. Ze kon mij niet meer vinden en wist niet wat te doen en ik bleef gewoon staan kijken…



Toen werd ik wakker. Ik heb echt gehuild. En ik heb me de hele dag zo schuldig gevoeld. En nu ik het zo op schrijf, komt dat hele gevoel weer boven…hoe durf ik haar een trut te noemen en vervolgens expres alleen te laten en niet meer terug te komen…ik vind het al erg dat ik dit gedroomd heb. :cry: :cry:

Dan heb ik liever een glibber droom hoor :mrgreen: :mrgreen:

Ik onthou het eigenlijk nooit, vind ik best wel jammer.

@Joepie! wrote:

Dan heb ik liever een glibber droom hoor :mrgreen: :mrgreen:


:hug:



Even de site van Miami Ink bekijken :wink:



Slaap lekker!!