Wat heb jij gedroomd vannacht?

Ik heb vannacht een lens voor mijn Camera gekocht. Ik wilde er eentje waarmee ik ver kan inzoomen en tegelijkertijd macro. Nou, dat is vannacht gelukt!! Whahahaha…als je aan die lens draaide werd hij gewoon 5 meter lang!!! En de lensdop was zoek, dus de verkoopster pakt een nieuwe lens uit de verpakking, haalt de dop eraf, gooit de nieuwe lens in de prullenmand en geeft mij de dop!!

Ik droomde dat ik pas bevallen was van een tweeling, en weer opnieuw zwanger was van een tweeling… :shock: Gelukkig zijn dromen maar bedrog, en zullen ze ook echt niet zomaar uitkomen, want dan zal ik toch eerst weer aan de vent moeten :naughty:

ik droomde over het huis dat we op t oog hebben en dat die knakker die erin zit, niet wilde zakken met de prijs… :shifty:

oh vraag het me niet… Ik droom altijd veel en onthou ze allemaal. Vannacht ging ik op kamp, ik vergat mijn sokken, ik had geen sjaal. Het was koud en ik kon niet slapen, ik moest nog van alles doen. Een droom later ben ik een museum voor stoepkrijtkunde begonnen maar geen bezoekers en weer iets later heb ik een grote brand geblust in mijn eentje.

Dat wil je niet weten!!! :wink:



Ik weet het zelf eigenlijk niet eens. Volgens mij ben ik meer wakker geweest dan slapen. Ik heb wel aan veel dingen liggen denken, maar dromen?..ik zou het niet meer weten.

Ik zag de gestolen luchtballon hangen tussen 3 andere. En toen ik in het weiland kwam waar die geland was bleek de piloot de ex van mijn vader te zijn. (niet mijn moeder :lol: )

Ik droom elke nacht …

“wat ben ik een gelukkig mens met 2 lieve kids” :mrgreen:

@lydia wrote:

oh vraag het me niet… Ik droom altijd veel en onthou ze allemaal. Vannacht ging ik op kamp, ik vergat mijn sokken, ik had geen sjaal. Het was koud en ik kon niet slapen, ik moest nog van alles doen. Een droom later ben ik een museum voor stoepkrijtkunde begonnen maar geen bezoekers en weer iets later heb ik een grote brand geblust in mijn eentje.




Dat heb ik dus ook! Ik vind het heerlijk!! Een hele enkele keer heb ik dat ik weet dat ik gedroomd heb, maar ik weet niet meer wat…dat kan ik echt niet uitstaan :twisted:



Maar het kan soms ook best vermoeiend zijn, zoveel dromen!

Ik droomde vanmiddag (moest gaan liggen want was erg moe) dat ik de taart-assistente van Duff Goldman was in Charm City Cakes. Heel veel taarten maken en versieren. Iets teveel Ace of Cakes gekeken, geloof ik… :shifty:

Stoepkrijtkunde en dan GEEN bezoekers? Onmogelijk :roll: :lol:



Ik heb vannacht gedroomd dat er kinderen bij mijn moeders vriendin op de nieuwe vloer getekend hadden met stift.

Ze stuurde de kinderen naar buiten en deed er een soort zalf op. Ik was helemaal onder de indruk van de werking van dat spul en lag op mijn knieen op de grond. (terwijl de hele woonkamer vol zat met visite :roll: )

Ik droom normaal ook heel veel maar afgelopen maar van afgelopen nacht kan ik het me niet meer herinneren. :think:



In mijn dromen weet ik ook vaak dat ik aan het dromen ben, af en toe kan ik dan mijn droom een beetje sturen zeg maar, erg leuk. :smiley:

Oh! Mijn x-rated droom ging over Ami, van Miami Ink. Ik werd helemaal warm en blozend wakker. :oops: :oops:

@Joepie! wrote:

@lydia wrote:
oh vraag het me niet… Ik droom altijd veel en onthou ze allemaal. Vannacht ging ik op kamp, ik vergat mijn sokken, ik had geen sjaal. Het was koud en ik kon niet slapen, ik moest nog van alles doen. Een droom later ben ik een museum voor stoepkrijtkunde begonnen maar geen bezoekers en weer iets later heb ik een grote brand geblust in mijn eentje.




Dat heb ik dus ook! Ik vind het heerlijk!! Een hele enkele keer heb ik dat ik weet dat ik gedroomd heb, maar ik weet niet meer wat…dat kan ik echt niet uitstaan :twisted:



Maar het kan soms ook best vermoeiend zijn, zoveel dromen!




Dat heb ik ook alleen moet ik dan als ik wakker word wel even de dromen doorlopen voor mezelf. Als ik dat niet doe vergeet ik ze heel snel.



Gisteren droomde ik trouwens dat mijn twee voorste tanden helemaal naar binnen waren gedrukt… je zag nog maar een heel klein randje. En de rest van mijn tanden zaten allemaal zo los dat ze of eruit vielen of ik ze zo uit mijn mond kon pakken :? Echt een hele leuke droom was het niet.

Wij waren vannacht op Mallorca, het was heerlijk weer

en Jan Smit en Nick en Simon waren er ook… Het was heeeel warm en gezellig! :smiley: :smiley:

Ik droomde dat M. op mij schoot met een zelfgemaakt pistool :shock:

@Nefarious wrote:

Oh! Mijn x-rated droom ging over Ami, van Miami Ink. Ik werd helemaal warm en blozend wakker. :oops: :oops:






Oh damn… jaaaaa warm, blozend en nat… :mrgreen: :silenced:

@faizaa wrote:

@Nefarious wrote:
Oh! Mijn x-rated droom ging over Ami, van Miami Ink. Ik werd helemaal warm en blozend wakker. :oops: :oops:






Oh damn… jaaaaa warm, blozend en nat… :mrgreen: :silenced:


Faai! Ik probeerde het nog netjes te houden… :oops:

Maar…mmmmm…Ami… zwijmel

@Nefarious wrote:

Oh! Mijn x-rated droom ging over Ami, van Miami Ink. Ik werd helemaal warm en blozend wakker. :oops: :oops:




hahaha dat kan ik me voorstellen :drool:







maaruh ik wou dat ik gedroomd had vannacht…wij waren n de weer met een zielig jongetje met oorpijn…

als we 2 uurtjes slapp hebben gehad is het veel…

Ik droom dus ook elke nacht, meerdere keren zelfs… en onthoudt het ook… ik wilde even vermelden waar ik over droom, maar mag niet van Az… :mrgreen: :mrgreen: Die zit hier op de bank: dat ZEG je toch niet… :o :mrgreen:

nou moet je het vertellen… ons eerst lekker maken en dan niet verder gaan kan niet he :naughty: