Wat heb jij gedroomd vannacht?

@Nefarious wrote:

@faizaa wrote:
@Nefarious wrote:
Oh! Mijn x-rated droom ging over Ami, van Miami Ink. Ik werd helemaal warm en blozend wakker. :oops: :oops:






Oh damn… jaaaaa warm, blozend en nat… :mrgreen: :silenced:


Faai! Ik probeerde het nog netjes te houden… :oops:

Maar…mmmmm…Ami… zwijmel




:mrgreen: een droom met Ami erin en netjes houden… :naughty:

Ami en NAT jaaaa… 8) 8) 8)



Ik zwijmel meeee… :drool:

@faizaa wrote:

Ik droom dus ook elke nacht, meerdere keren zelfs… en onthoudt het ook… ik wilde even vermelden waar ik over droom, maar mag niet van Az… :mrgreen: :mrgreen: Die zit hier op de bank: dat ZEG je toch niet… :o :mrgreen:




Tuurlijk wel!!!

Kom op nou, ik glibber bijna van mijn stoel van nieuwsgierigheid!

Bah, even gegoogeld maar ik zwijmel hierop niet mee hoor … :naughty: :lol:

@colle wrote:

@Nefarious wrote:
Oh! Mijn x-rated droom ging over Ami, van Miami Ink. Ik werd helemaal warm en blozend wakker. :oops: :oops:




hahaha dat kan ik me voorstellen :drool:







maaruh ik wou dat ik gedroomd had vannacht…wij waren n de weer met een zielig jongetje met oorpijn…

als we 2 uurtjes slapp hebben gehad is het veel…




:hug:

Hier…om het een beetje beter te maken

@colle wrote:

nou moet je het vertellen… ons eerst lekker maken en dan niet verder gaan kan niet he :naughty:






Nou, ik vind t niet eens shocking… maar Az is nogal snel geshockeerd… dus laat mijn mond maar houden… for once… :silenced:



:mrgreen:

@Claudje wrote:

Ik droom normaal ook heel veel maar afgelopen maar van afgelopen nacht kan ik het me niet meer herinneren. :think:



In mijn dromen weet ik ook vaak dat ik aan het dromen ben, af en toe kan ik dan mijn droom een beetje sturen zeg maar, erg leuk. :smiley:




Ja dat heb ik ook wel vaak

@Mellie wrote:

@faizaa wrote:
Ik droom dus ook elke nacht, meerdere keren zelfs… en onthoudt het ook… ik wilde even vermelden waar ik over droom, maar mag niet van Az… :mrgreen: :mrgreen: Die zit hier op de bank: dat ZEG je toch niet… :o :mrgreen:




Tuurlijk wel!!!

Kom op nou, ik glibber bijna van mijn stoel van nieuwsgierigheid!






Dat glibberen, komt dat door Nef’s droom? :mrgreen:

@Nefarious wrote:

@colle wrote:
@Nefarious wrote:
Oh! Mijn x-rated droom ging over Ami, van Miami Ink. Ik werd helemaal warm en blozend wakker. :oops: :oops:




hahaha dat kan ik me voorstellen :drool:







maaruh ik wou dat ik gedroomd had vannacht…wij waren n de weer met een zielig jongetje met oorpijn…

als we 2 uurtjes slapp hebben gehad is het veel…




:hug:

Hier…om het een beetje beter te maken





o maak me gek :mrgreen:

hij is echt jammie

@Nefarious wrote:

@colle wrote:
@Nefarious wrote:
Oh! Mijn x-rated droom ging over Ami, van Miami Ink. Ik werd helemaal warm en blozend wakker. :oops: :oops:




hahaha dat kan ik me voorstellen :drool:







maaruh ik wou dat ik gedroomd had vannacht…wij waren n de weer met een zielig jongetje met oorpijn…

als we 2 uurtjes slapp hebben gehad is het veel…




:hug:

Hier…om het een beetje beter te maken







Nice… :drool: en toch zie ik em liever in zijn werk-setting… :drool:

Deze outfit is te netjes… :mrgreen:

@faizaa wrote:

@Mellie wrote:
@faizaa wrote:
Ik droom dus ook elke nacht, meerdere keren zelfs… en onthoudt het ook… ik wilde even vermelden waar ik over droom, maar mag niet van Az… :mrgreen: :mrgreen: Die zit hier op de bank: dat ZEG je toch niet… :o :mrgreen:




Tuurlijk wel!!!

Kom op nou, ik glibber bijna van mijn stoel van nieuwsgierigheid!






Dat glibberen, komt dat door Nef’s droom? :mrgreen:




Ik glibber tegenwoordig overal van :silenced: Kan er niets aan doen :mrgreen:



gaatn na de irish coffee lekker offline :stuck_out_tongue:

@faizaa wrote:

@colle wrote:
nou moet je het vertellen… ons eerst lekker maken en dan niet verder gaan kan niet he :naughty:






Nou, ik vind t niet eens shocking… maar Az is nogal snel geshockeerd… dus laat mijn mond maar houden… for once… :silenced:



:mrgreen:


dan kijkt hij maar even de andere kant op :mrgreen:

Mellie, you hot mama…



Colle, ja voor nu ja… maar morgen zit Az ook even op kok… :mrgreen:



Voor Nef…

alleen voor Nef??? :cry:

@colle wrote:

alleen voor Nef??? :cry:






Als je broek op dit moment nat is, OOK voor jou… :mrgreen:

glibbert onder het bureau



Oeh oeh oeh :drool:

grappig, ik droom ook zo veel en onthoud het vaak ook wel.



Afgelopen nacht had ik een bizarre aaneengeschakelde droom… de bel ging en er stonden verhuizers voor de deur, in van die velourse boxpakjes :lol: Ze gingen dozen van boven halen voor in de vrachtwagen en toen ik de deur weer open trok was de voortuin een zwembad geworden :shock: Hele modderverschuivingen en er ontstonden al scheuren aan ons huis.

De buurvrouw, die bizar genoeg gewoon een droge tuin had (ja ja) riep dat ons huis zou instorten als we niks deden, dus kwamen er 3 bontgekleurde cavia’s om het lek te dichten wat die wateroverlast veroorzaakte.



Ik werd werkelijk met een hahahahaha wakker, Ruud vroeg me wat er was, toen ik besefte dat ik had gedroomd vertelde ik hem dit en we konden echt direct precies zeggen waarom ik dat droomde.



We zijn aan het verhuizen, Michel ziet er mega cute uit in van die velourse boxpakjes, we hebben pas lekkage gehad in de meterkast en konden geen warm water gebruiken, Ruud liet de deur pas klappen en nu hebben we een scheur naast de binnendeur naar de hal en de kids lopen altijd en eeuwig te slepen met ieder een bontgekleurde knuffelcavia van Ikea… ook kijken ze vaak naar wonderteam op Nick jr waar ook een cavia in het reddingsteam zit…



Erg grappig deze, zit me weer rot te lachen. Ook wel es fijn na alle zooi :shifty:

en deze dan… :drool:

@Mellie wrote:

glibbert onder het bureau



Oeh oeh oeh :drool:






Loek, an die arbeit jongen… :mrgreen:

mooie kop, lelijke tattoos…



maar dit word dus een glibberdeglipsie glijtopic? :lol:

Dames dames, beheerst uzelf een beetje :naughty:

Cell, ik kon em je zo verklaren idd na alle ellende maar het was je zelf ook al duidelijk…

:hug: Maar goed, je verwerkt het he… in je droom… dus wel goed… :thumbup:



Colle, nice… :drool: :drool: :drool: stoere vent man, met die pikzwarte ogen… kale kop… lekkere armen met tatoo’s… wat DOE ik toch met Azzy… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



Geintje hoor… :angel: