Wij hadden zelf cd-tjes gemaakt met liedjes die voor ons echt iets betekenen. Onze favoriete muziek aller tijden.
Zelf een cover gemaakt met een foto van ons zelf en “bedankt” erop.
Daar hebben we heel veel leuke reacties op gehad!
Alleen hadden wij ipv een foto de afbeelding van ons kaartje op de cd (op zo’n cd-sticker) en ook iets van een tekst erop, maar wat weet ik niet meer precies. En iets van een week na de trouwerij hebben we iedereen een bedanktkaartje gestuurd, dit was een foto van de trouwdag waarop wij 'weg’liepen met daaronder iets als ‘bedankt voor de mooie dag’ oid.
Wij hadden flügel flesjes waarvan we de wikkels vervangen hebben voor wikkels met bedankt, onze namen en de datum erop. De meeste mensen hadden het flesje al op voor ze de zaal uit waren :mrgreen:
Wij hadden voor iedereen een doosje met 2 chocolaatjes (melk+wit) en deze laten bedrukken :drool: . (1 chocolaatje met de bedank tekst en de andere met ons karakatuur, die overal op terug te vinden was. Om te beginnen met onze trouwkaart)
Helaas (alhoewel :mrgreen: ) was het niet duidelijk dat ze voor iedereen waren en hebben de meeste er eentje per paar meegenomen.
We hebben er nog lang van nagesmult :lol:
Ofterwijl, Ik zou nu aanraden om het per paar te doen en eventueel wat extra voor de zekerheid (kinderen bv die vinden het wel errug lekker)
Mijn zus had overigens rode blikken hartjes met tekst (namen en trouwdatum) en daarin pepermuntjes. Ze heeft niet naam mijn advies geluisterd en hield er ook heel veel van over.
Oja, we hebben een paar maanden later ook nog een bedank kaart naar iedereen gestuurd of attentie had gestuurd.
Maar dat bedoelde je hier zeker niet, ik kan hem wel opzoeken als je daar belangstelling voor hebt. (was overigens het enige wat niet in de karakatuur stijl was :lol: )
Wij hadden openers, maar wel een leuk model en ze zijn ook nog es heel goed, ik zie ze bij kennissen/familie vrienden nog regelmatig voorbij schuiven :thumbup:
stond iets op van “genoten, trek er dan thuis nog 1tje open” of zoiets.
Ik heb hem zelf ook nog, echt een toppertje 8)
En daar zaten wij ook aan te denken…
Maar kan nog geen leuke vinden…
wat hadden jullie voor soort?
ff een foto gemaakt, had dit topic niet meer gevolgd, maar kreeg een pb 8)
vind die openers erg leuk… maar dat zou nou een typisch bedankje zijn waar hier helemaal niks mee gebeurt en uiteindelijk achterin een la zou belanden.
Kan echt niks bedenken waar wij die bij zouden gebruiken :lol:
Wij hebben trouwens achteraf de vrienden die geweest zijn wel een kaart gestuurd met bedankt dat jullie erbij waren. Diezelfde foto iets aangepast was kerstkaart voor de rest van de wereld om te laten weten dat we getrouwd zijn :mrgreen:
Maar die gaan hier dus nooit open… vandaar dat ik echt niks kan verzinnen verder :lol:
wacht maar, over 10 jaar :lol:
zie dat je een berg jongens hebt, dan kom je er vast niet onderuit, of tegen die tijd moet echt alle bier die draaidopjes hebbenn, hoewel, die fustjes zijn ook wel errug popi 8)
Wij hadden voor iedereen een bol-chrisant… Met gewoon een leuk kaartje… Liever iets meer geld kwijt aan een bedankje, dan wat minder wat thuis gelijk de prullebak of rommellade in gaat…
wij hadden Chinese gelukskoekjes. op de ene kant van het briefje stonden verschillende spreuken en op de andere kant onze namen en datum.
veel leuke reacties op gehad en zelfs een leuke anekdote. een collega van mij kende de Chinese gelukskoekjes niet en wist dus niet dat er een briefje in zat. op de weg terug heeft zij dus het koekje opgegeten. toen een andere collega aan haar vroeg wat voor spreuk zij op haar briefje had staan, vroeg ze: " welk briefje?" ze had dus het koekje met briefje en al opgegeten!!!