Surinaams vriendinnetje en haar blanke man hadden minipotjes Duo Penotti.
Wij hadden olifantjes ( olifanten brengen geluk )
met een zakje met bruidssuikertjes erin .
Maar noui feest tot 00;00? hier tenminste bij ons is het altijd tot 01;00
Toen wij trouwden had je net die wuppie-rage dus deelden wij trouwwuppies uit :mrgreen: Op het lintje stonden onze namen en de datum.
een blikje met koffiepads en dan : kom nog eens op de koffie
Ik had koffielepeltjes gegraveerd met onze namen en trouwdatum erin. Lintje erom gekruld en in een grote hartvormige bak (met beetje kattengrit :lol: ) gestoken. Zag er erg leuk uit, al zeg ik het zelf.
wij hebben gastendoekjes in een vorm van een taart… ook erg leuk… stuur je de link wel toe
wij hadden bloemenzaadjes met op de zakje onze namen en trouwdatum.
erg veel leuke reacties ook op gehad, juist omdat het iets is waar bijna iedereen wel wat mee kan.
ik merk bij mezelf vaak dat ik al die prullaria meteen de kliko in gooi, en dus wilde ik zoiets niet zelf geven. Vind ik zonde van het geld
Wij hadden bloemenzaadjes. Op het zakje stond de tekst: op een fleurige toekomst en leuk dat je er was. We hadden lavendel zaadjes en rode zonnebloemzaadjes.
We hebben er erg leuke reacties op gekregen.
Wij gaven kleine boeddha beeldjes, in een zakje met een gelukspoppetje er aan…viel erg goed in de smaak.
Wij hadden een foto kaart met foto’s van die dag, onze namen erop en de datum.
Vind al dat andere meuk niets, dat zou hier ergens belanden om er niets mee te doen. Foto’s bewaar ik persoonlijk wel allemaal, met de trouwkaart, dus daarom hebben wij daarvoor gekozen.
Wij hadden openers, maar wel een leuk model en ze zijn ook nog es heel goed, ik zie ze bij kennissen/familie vrienden nog regelmatig voorbij schuiven :thumbup:
stond iets op van “genoten, trek er dan thuis nog 1tje open” of zoiets.
Ik heb hem zelf ook nog, echt een toppertje 8)
@annette77 wrote:
Wij hadden openers, maar wel een leuk model en ze zijn ook nog es heel goed, ik zie ze bij kennissen/familie vrienden nog regelmatig voorbij schuiven :thumbup:
stond iets op van “genoten, trek er dan thuis nog 1tje open” of zoiets.
Ik heb hem zelf ook nog, echt een toppertje 8)
En daar zaten wij ook aan te denken…
Maar kan nog geen leuke vinden…
wat hadden jullie voor soort?
wij hadden suikerbruidspaartjes in tule met een zilver strikje erbij. was erg leuk
wij hadden voor de daggasten aan badeendje (glow in the dark) voor de dames met hartjes en voor de heren zonder versiering. Dit waren de tafelkaartjes want we hadden voor het eten een tafelschikking en als bedankje hadden we buisjes met kleine dropjes erin. Wij hebben hele leuke reacties gekregen op de badeendjes. Veel mensen hebben ze in de badkamer staan en ze geven echt goed licht :mrgreen: Ik heb er nog 5 over en die staan ook i de badkamer echt een leuk gezicht als je het licht uit doet
vind die trouwwuppies lieeeef :inlove:
En die mini duo penotti :thumbup:
Maar ja, dan moet je wel een gemengd stel zijn natuurlijk :lol:
Wij hadden fairtrade snoepjes en gelukspoppetjes met een kaartje dat we iedereen net zoveel geluk wensten als wij hadden oid erop.
Heel veel leuke reacties op gehad en ik zie de gelukspoppetjes nog regelmatig voorbijkomen, op tassen en bij de kindjes ook op shirts.
wij hadden notitieblokjes met daarop in een hoek onze namen en trouwdatum.
Die zijn ook veel gebruikt door de gasten.
groetjes
marlies
Wij hadden bellenblaas, bubbles van geluk! Gewoon bellenblaas van winnie de pooh (spaarde ik destijds nog) met een leuk kaartje eraan.
Wij hadden gewoon een leuke trouwfoto van die ochtend met een kaart erbij, maar dat zocht je niet he? Het meest orginele vond ik het bedankje bij mijn broers bruiloft. Daar kreeg iedereen een bedrukte vlieger mee met hun namen en trouwdatum erop.
Ik had mini boeda’s gekocht en een doos witte hartjes chocola van mijn werk. En die in een doosje geplaats waar je 2 chocolaatjes in zet zeg maar met een gouden strik… Dus 1 boeda en 1 hartchocola
Met de tekst erbij… Wij wensen jullie net zoveel geluk& Liefde als ons :inlove:
Was erg geslaagd en iedereeen kwam om de boeda’s bedelen.
Xenos naar ik meen 0.75 cnt ofzo