Hallo,
Over 2 weken gaan wij trouwen en over 5 weken geven we een feest.
We vinden het wel leuk om dan een bedankje mee te geven, maar we willen niet standaard (kaars, kaart, p/z stelletjes, foto’s…)
Wat hadden jullie?
zakje duyvis nootjes…hadden geluk dit in grote hoeveelheid te kopen, waardoor het maar 50 cent per zakje was
onze tekst was: wij hebben genoten en nog iets, maar dat weet ik nu ff niet meer :think:
Ik nix… :mrgreen:
Maat voor mijn broertjes wedding vorig jaar, hadden we iets van 300 zakjes gemaakt van groen/geel tule, met een kaartje eraan en 2 Haagse Hopjes erin!
:-*
wij hadden bij ikea glazen potjes gekocht (4 voor 3 euro) en daar had ik met een zilveren stift onze namen opgeschreven, bedankt en de trouwdatum. Daarin zaten hartjes.
Ik had mini fotolijstjes met een kaartje er aan: “Bedankt, dit was een dag om in te lijsten!”
Leuk Haags bedankje Bren.
Wij hadden geen bedankjes.
Ik vind het zelf niet zo veel toevoegen. Als ik naar mezelf kijk doe ik zelf niets bijzonders met de bedankjes die ik op bruiloften heb gekregen (of ik eet ze op, als ze eetbaar zijn). Meestal belanden ze gewoon in een kastje of in de vuilinsbak.
Onze eeuwige dankbaarheid…hihihi…niets dus…
helemaal nix
Heb op de laatste 2 bruiloften wel een bedankje gekregen.
Bij vrienden kregen we een senseo kopje met 2 padjes erin en nog iets in de zoet sfeer en gewoon een kaartje met bedankt dat erbij wilden zijn op hun dag.
Kopjes gebruiken we dus gewoon :thumbup:
En bij mijn nichtje kregen we zo’n hoog vaasje met een witte gerbera erin.
Vaasje gebruik ik afentoe.
Wij hadden zelf.
Fotokaart van foto die die ochtend gemaakt was van ons met onze namen en datum
We kregen vorige week als bedankje:
een rode mok met daarin een theezakje & koffiepad.
Briefje eraan: Bedankt en kom nog eens gezellig een bakkie doen!
Ook een keer een papieren tasje met bloemenzaadjes erin… :?
@cees77 wrote:
wij hadden bij ikea glazen potjes gekocht (4 voor 3 euro) en daar had ik met een zilveren stift onze namen opgeschreven, bedankt en de trouwdatum. Daarin zaten hartjes.
Grappig, die hadden wij ook gevuld met hartjesspekken

De eerste keer had ik gelukskoekjes met eigen bedachte spreuken er in en onze namen.
De tweede keer (hmm en ik ben pas 33) hadden wij een blikje met snoepjes. Onze trouwkaart zat ook in een blikje. Dit was dezelfde stijl.
De eerste keer had ik gelukskoekjes met eigen bedachte spreuken er in en onze namen.
De tweede keer (hmm en ik ben pas 33) hadden wij een blikje met snoepjes. Onze trouwkaart zat ook in een blikje. Dit was dezelfde stijl.
Wij hadden zelf cd-tjes gemaakt met liedjes die voor ons echt iets betekenen. Onze favoriete muziek aller tijden.
Zelf een cover gemaakt met een foto van ons zelf en “bedankt” erop.
Daar hebben we heel veel leuke reacties op gehad!
Wij hadden een koffiepad en theezakje, daaromheen witte tule met een strikje, en een kaartje met iets van 'je bent van harte welkom voor een kopje koffie of thee aan de …straat. Soort van uitnodiging om nog eens langs te komen (wij woonden pas samen toen we getrouwd waren, dus ons huis was toen pas af)
@Brigitte wrote:
@cees77 wrote:wij hadden bij ikea glazen potjes gekocht (4 voor 3 euro) en daar had ik met een zilveren stift onze namen opgeschreven, bedankt en de trouwdatum. Daarin zaten hartjes.
Grappig, die hadden wij ook gevuld met hartjesspekken
![]()
En ook met eenzelfde soort stift beschreven. Wij hadden alleen de datum op de kantelkant :mrgreen: En ik maar denken dat het origineel was :shifty:
Wij hadden kaarsjes…
was wel leuk,.voor mijn man hoefte bedankjes niet direct
net als ringkussentjes en dat heb ik allemaal stiekem gemaakt…
zo waren er de hele dag door kleine verassingen… :inlove:
Wij zijn gek van Mario, die stond op onze trouwkaart… dus ook op onze bedankkaartjes.
wij hadden trektouwtjes… ‘dankzij jou was het een knalfeest’…
vond ik wel heeeeeeel origineel van mezelf en leuke reacties… iedereen was aan het knallen bij weggaan… 00.00 uur… :roll: :naughty:
@noui wrote:
wij hadden trektouwtjes… ‘dankzij jou was het een knalfeest’…
vond ik wel heeeeeeel origineel van mezelf en leuke reacties… iedereen was aan het knallen bij weggaan… 00.00 uur… :roll: :naughty:![]()
En wij hadden vuurpijlen, in maart :mrgreen:
En idd ook mensen die bij het weggaan aan het afsteken waren.
Ik had kaarsjes laten maken bij een kaarsenmakerij met verstandelijk gehandicapte medewerkers. Ze vonden het prachtig om te doen en wilden ze ook graag inpakken en het kaartje er aan maken.
Mijn neef en zijn vrouw hadden zakjes snoep, net als van een kinderfeestje :mrgreen:
Mijn broer en schoonzus hadden hartvormige lollies met een kaartje er aan.