Wat geven jullie uit aan sinterklaas/kerst??

Ik heb 6 pagina’s terug gebladerd maar kon dit nog nergens vinden.



Dussssssssss, wat geven jullie in totaal uit aan kadootjes voor sint en kerst??

Met sint tussen de 50 en 100 euro voor 4 kinderen en 8 volwassenen…



Met kerst tussen 50 en 100 euro voor 2 kinderen en 4 volwassenen…

Zowel met sinterklaas als met kerst krijgt Veron niks van ons… Hij wordt al genoeg verwend en hij krijgt al genoeg van opa en oma en ooms en tante…



En zelf doen we niet aan cadeautjes onderling meer…



Ik geef wel iets aan mijn ouders en aan mijn schoonouders ter waarde van 50euro voor het oppassen… (dit doe ik overigens ong 3 a 4 x per jaar)…



gr patricia

ik heb denk ik rond de 50 euro uitgegeven voor sinterklaas ik heb die jungleboek poppetjes gehaald en wat snoep



kerst is wat duurder denk tussen de 50-100 euro

ik heb echt geen idee, omdat wij met sinterklaas voor alle neefjes en nichtjes wat kopen dus dat tikt wel aan en dan doen we rond de 10 euro per kind.



Dus ik weet het echt neit… Maar als ik alles op ga tellen , is het wel veel denkik.

celes

sinterklaas:



gemiddeld 100 euro per kind



Kerst



Gemiddeld 75 euro per kind

Sinterklaas rond de 50 euro per kind



Kerst niets

Met Sinterklaas(inclusief schoenkadootjes) kom ik uit op ongeveer 50 euro voor Lucas en 25 euro voor Daan… Dan natuurlijk nog wat snoepgoed en chocoladeletters… Hou het ff op 85 euro dus.



Met kerst zijn bij ons de groten aan de beurt, dus geen kadootjes voor de kinderen… Helaas gaat dit meer in de papieren lopen, ouders, en broer en schoonzus… ongeveer 30 euro pp( ik hou het niet gelijk, dus als ik voor broer en schoonzus SAMEN iets voor 40 euro vind, ga ik het niet bijpassen met onbenullen). De kinderen krijgen wel een kleinigheidje vna me, van ongeveer 6 euro pp. Daan krijgt met sint wat minder, omdat hij net voor kerst ook nog jarig is… kost al genoeg allemaal…

wij hebben geen kinderen nog… maar nu doen we alleen met kerst een lekkere rolade!! verder niks! :oops:

Sint ongeveer 150 euro totaal.

Kerst 1200 euro :mrgreen: we doen dan geen cadeaus maar we gaan lekker een week weg met ons gezinnetje :inlove: :wink:

voor mijn twee neefjes 10 euro per kind en voor mijn eigen kids zo’n 17 tot 20 euro…



Omdat ik de traditie in ere wil houden heb ik daar twee weken voor krom gelegen… Maar ik heb het gered!!!

Myrthe is tussen Sint en Kerst jarig. Met Sint krijgt ze 3 kleine kadootjes en Kerst vieren we zonder kadootjes. Misschien moeten er alleen nog wat Sint-kadootjes bij voor onszelf. Helemaal niet aan gedacht. :think:

Zo rond de €60 per kidn en we hebben er 3. voor de volwassenen doen we niks. En op 6 december is de tweeling ook jarig, maar dan doen we niet zo gek.

Hoi



Ik koop meestal al maanden van te voren kado’s dus dan loopt het bedrag toch wel iets op omdat je maandelijks dingen koopt.



Het bedrag komt dan ongeveer op 100 euro per kind :oops:



Hoewel we voor fransje minder kosten hebben gemaakt ondat ie het zich toch niety beseft. Dus hij heeft maar 60 euro aan kado’s

Ik denk dat alles met alles wel tussen de 100-200 komt.

Voor sint en kerst tussen de 10 en 50 euro,ex. eten en zo hoor!

wij besteden zo’n 20 euro per kind per feestdag (in december dan…)

Dat zijn alleen onze cadeautjes. Ze krijgen ook nog van opa’s en oma’s, maar aan hen hebben we ook gevraagd om het klein te houden en niet hoger te gaan als 20 euro.



voor verjaardagen besteden wij 50 euro per kind.

Ongeveer 50 euro per kind aan cadeautjes met Sinterklaas, en met de kerst doen we niets

Met Sinterklaas ongeveer € 100,-- per kind en ongeveer € 20,-- per kind voor mijn 2 neefjes, dan nog surprise bij Richard thuis voor € 30,–. Met de Kerst wat kleinigheidjes nog voor de kids, voor Rich en ouders.

Joh wat geven jullie veel geld uit…pfff



Wij kopen voor de kindjes van onze vrienden meestal een kleinigheidje van rond de €10.-

Met Sinterklaas doen we vaak ook nog een kleinigheidje cadeau aan onze vrienden zelf.



Dus 5 dec rijden we, Oh nee, Sinterklaas :wink: , rijdt langs en stopt iets door de brievenbus met eengedichtje…

Dit jaar hebben we een kraam-mand cadeau gedaan aan mijn vriendinnetje, dus hun cadeautje zit daarin. :wink:



Al met al denk ik dat we € 50,- uitgeven voor de kindjes en hun ouders.

Aan elkaar geven we met Kerst voor ongeveer € 100.- cadeautje.

Dat zijn dingen die we al een tijd willen hebben, maar nog niet kopen en het dan met Kerst inpakken… :mrgreen: