wat geven jullie met vaderdag?

Mijn dochter heeft vanochtend haar kado al gegeven (ze kon niet meer wachten) een mooi versierd blok hout om sleutels aan op te hangen en een mooie tekening. Zoonlief heeft een kei gegeven die hij zelf beschilderd had.

Si wilde een Dremel. (Handheld wireless rotary tool…klinkt als dildo, maar is dus gereedschap)

Ik had deze 2 weken geleden gekocht met de kinderen. Si kwam de dag erna de kinderen ophalen, en Ava rende naar de keuken om het te pakken. “Daddy, we bought suplise for you!”

Dus morgen krijgt hij een kaart en wat de kindern zelf gemaakt hebben op school. En misschien gooi ik er wat chocola bij ofzo.

Hier krijgt papa 3x een zelfgemaakte knutsel van school. :inlove:

Verder een bbq set van Weber, sokken, dvd’s van loft en de eetclub.

En caramel fudge en van die ouderwetse kaneelsnoepjes, die vindt hij zo lekker. :drool:

En hij krijgt ook een ontbijt op bed met warme broodjes, een eitje, verse sap en vers fruit.

Klaargemaakt door de kids natuurlijk. :inlove:

hier heeft papa een zelfgeschilderde mok gekregen van Odin…kado van het kdv en een lekker verwensetje met gezichtsscrub, dagcreme, etc etc.



ik vind het ook allemaal te commercieel worden…valentijnsdag doen wij hier niet aan…we vinden elkaar iedere dag lief en geven elkaar een kado’tje wanneer we daar behoefte aan hebben.



Ik had me trouwens een week vergist…dacht dat t vorige week vaderdag was…dus papa heeft de kado’s 1 week eerder gehad hahaha

In tegenstelling tot valentijnsdag vind ik vader- en moederdag dan minder ‘commercieel’ op de één of andere manier.



Tuurlijk, je liefde tonen kun je elke dag, en aardig zijn, etc…



Met valentijnsdag heb ik dan ook niets.

Maar 1 dag in het jaar om je vader of moeder in de watten te leggen vind ik eigenlijk helemaal nog niet zo verkeerd.

Zeker omdat je i.t.t. valentijnsdag ook niet allemaal van die zoete dingen tegenkomt in de winkel om allemaal maar te kopen en te kopen…



Met vader- of moederdag knutsel je iets, doe je iets extra’s, dat soort dingen.





Toevallig vandaag voor onze vaders op pad geweest en heb een leesboek gekocht en toevallig zagen we bij de kassa dvd’s met gebeurtenissen die plaatsvonden in een bepaald geboortejaar. Die hebben we er ook bij gekocht, vonden we wel leuk.

Hier komt er nog een kadootje bij, Roos geeft een tegoedbon die ik op de pc heb gemaakt voor een dag bowlen samen met papa, dezelfde bon krijgt zwager van zijn dochter en die gaan dus gezellig mee, ook de rest van het gezin gaat mee, daarna lekker eten dus weet zeker dat dit in de smaak zal vallen :smiley:

Een lekker geurtje van J.P.G

Owwwwwwwwww die is lekker, geurtjes geven we alleen niet aan elkaar, we hebben zelf een bedrijfje in oa parfum dus waneer we een lekkere geur willen is die zo gepakt :slight_smile:

Een tekening van de oudste (ze heeft zich er reuze mee vermaakt: toen ik na anderhalf uur vroeg of ze klaar was, schudde ze als antwoord haar hoofd, nee dus. Uiteindelijk meer dan twee uur bezig geweest :inlove: ).

Verder van beide meiden een cadeautje in de trant van niet zo nuttig/nodig, maar wel leuk: een groeizakje voor in de tuin en een beslagspuitding (papa houdt van koken en tuinieren).

Een potje zelfgemaakte aardbeienjam.

Een zelfgemaakte boekenlegger.

Een zadeltasje met fietsgereedschap.

Een 6pack Duvel met glas.



En ontbijt natuurlijk :smiley:

@Natascha1975 wrote:

Ik had me trouwens een week vergist…dacht dat t vorige week vaderdag was…dus papa heeft de kado’s 1 week eerder gehad hahaha




Vorige week was het ook vaderdag… In Belgie :smiley:



Dus hier is papa al verwend met een mooi t-shirt van de oudste (met op de voorkant een zelf ingekleurde tekening van BOb de Bouwer, eronder staat:kan papa het maken? En op de achterkant: nou en of! En dan 2 verhandjes erop :inlove: )

Heeft hij op het kdv gemaakt.

De jongste heeft een nieuwe wekker voor papa ‘gekocht’ :wink:

Mama werd nl helemaal gek van dat ding, want hij ging te pas en te onpas af… Of juist helemaal niet :wall:

Jasmijn heeft een superleuk pas op bord gemaakt met daarop pas op! Lieve papa aan boord die je dus op je raam in de auto kan hangen, Roos heeft op school een zakdoek gemaakt.

@Chrissy

Het is ook de kunst om iets te kopen wat de ander ook echt waardeert cq wil hebben.



Wat denk je van, de hele jaar goed luisteren.

Partner erbij betrekken (checken of ze het reeds heeft/echt leuk zou vinden)



Het vergt misschien wat tijd, maar dan heb je wel een cadeau :thumbup:



Hier nog nooit iets gekregen wat ik niet wilde hebben :angel:



Nou hier zitten kindjes klaar.

Zit nu op de toastbrood en eieren te wachten, en dan mag Sophie het ontbijtje maken en gaan geven :inlove:

Twee mooie knutselwerken van de kinderen, een dvd van een serie die we samen kijken ( heb ik er ook wat aan) en ik had op vakantieveilingen een miniles in een chesna gewonnen voor een heel leuk prijsje. Met een beetje geluk mogen de kinderen ook mee!

Wij doen eigenlijk niet echt aan vaderdag. Dit jaar gaan we naar mijn vader (en moeder) voor vaderdag. Hij heeft een heftig jaar achter de rug en het gaat nog niet echt goed met hem. Deze vaderdag zal iets anders zijn.



Heb voor hem een boek gekocht.

nou papa heeft zijn knutsels gekregen.

Van de oudste een bonnenboekje die ‘vast’ zit in een knijper met daarop de hand van onze zoon. Wel lachen, heel erg officieel op de achterkant een tekst in de trant van ‘aangebrachte wijzigingen maken de bonnen ongeldig’.

Maar bon voor ontbijtje op bed (hoefde hij niet direct vandaag in te leveren :wink: ), auto wassen etc. Er zat ook eentje bij waar de oudste dik lol om had ‘helpen met afwassen’, want wij wassen nooit af he!



Dus mijn man: maar op vakantie wel :mrgreen: dus die bon gaat mee de tent in :lol: .



De 2e had een dit jaar niet zo creatieve juf (terwijl ze dat normaal juist wel ontzettend is) want na het handje met moederdag kreeg mijn man nu een voetje.

Wel leuk voor later overigens, weten we hoe groot maatje 28 ook alweer was.



Nummer 3 had geen zin om te kleuren of iets te doen deze week, maar is dan ook ziek geweest en nog niet fit. En ik was zelf ziek en nog niet fit, dus heb ook niks met de jongste gedaan… dus hij moest het doen met 2 dikke knuffels en een klodder kwijl :inlove: .

Mijn ventje ging vanochtend gekleed in een truitje met ‘J.esse loves heitie’ en een ingepakt pakje met snoephartjes en een lieve kaart (en een ontbijtje op bed) zijn heit wakker maken… :inlove:

Onze meid heeft op de psz een stropdas gemaakt. :inlove:

Hier hadden de kids een verzorgingsmand gemaakt.

Een rieten mand met badspulletjes enzo en een grote reep chocolade!!!



Jason heeft een foto met fotolijstje gegeven en daarop staat geschreven:

Mijn eerste papadag 2011, papa I love you.

En zijn voetje en handje van gips.



Luuk had op school een zakdoek beschilderd hahahaha! Leuk hoor met een mooi lief versje erbij! :inlove:

@Sweet-Love wrote:

Riley heeft een kei gemaakt! :inlove:

Voor Luna moet ik nog ff aan de slag.


Van knutselen is het niks geworden

Ik heb voor Roy iets gekocht, en samen gegeven (en ook een beetje van zijn andere zoon) een ketting met 3 letters van zijn kinderen op een plaatje…