wat geven jullie met vaderdag?

het is zondag alweer vaderdag… ik ben benieuwd wat de papa;s allemaal krijgen.



hier hecht de papa geen waarde aan kadootjes.

behalve natuurlijk gemaakt door zijn eigen kinderen… :inlove:



en puur toeval dat hij een boek krijgt waar hij al een tijdje op zit te wachten en zaterdag binnenkomt… teminste dat hoop ik dan.



en misschien nog even morgen op zoek naar textielstiften… een leuk shirt versieren met de meiden… :wink:

nou, hier ben ik zelf van zelf knutsleen is meer dan genoeg…



(en dan die reclames voor vaderdag… 'spectaculaire aanbieding, slechts 399 (complete WII set of zo)… ja doei



maar goed, vind het nu wel heel lastig. Ben nu gescheiden. Mijn zoontje gaat zaterdag bij zijn papa slapen. Dochter niet want die moet vroeg naar de ballet uitvoering waar iedereen heen gaat… dus zoonlief kan zijn kado wel geven



op school een zelfgemaakte pennenbak. Het leukste is dat ze een liedje hebben geleerd en hij vertelt wat je er allemaal in kan doen en zo. Schattig… en dochterlief heeft iets kleins en plats gemaakt, maar wil niet vertellen wat er in zit, hahaha



dus die geeft het kadootje nog wel… lastig hoor

@Snoesje wrote:





(en dan die reclames voor vaderdag… 'spectaculaire aanbieding, slechts 399 (complete WII set of zo)… ja doei




"ja maar dat is heel handig hoor Herman"
:lol: :lol: :lol:
Ik moet er wel om lachen, ik vind ze leuk bedacht :thumbup:

http://www.youtube.com/watch?v=trRVWWUkdbU

Hier ook een knutsel, meer niet, vader weet zichzelf goed genoeg te verwennen met dure cadeaus, daar doen wij niet aan mee 8)

Kopje koffie met croissantje op bed, voor de kids ook een feestje.

[/spoiler]

n.i.k.s.

lekker makkelijk :stuck_out_tongue: !

we doen ook niet echt aan moederdag… ook om er niet teveel nadruk op te leggen, gelukkig doen ze er op school ook niets mee!

Ik hoorde de kids en hun papa laatst over een supersonische ijsmachine fantaseren.



Dus ik heb een doos gepakt en samen met de kids een ijsmaschine geknutseld. :slight_smile:

Skyler tekent tegenwoordig erg graag, dus ik laat hem een mooie tekening maken voor papa :smiley: Normaal gesproken geven we elkaar eigenlijk niet echt iets.



Dit jaar maak ik een uitzondering. Hij heeft nu al zo lang dat ie graag een nieuwe mooie barbeque wil hebben, dat hij die krijgt. (Wij zullen daar tenslotte ook plezier van hebben :smiley: )

hier ook knutselwerkjes,

voor jaspers papa heb ik een rimpel creme gekocht, ex-man :mrgreen:

op school hebben ze sleutelhangers gemaakt…



en vriendlief krijgt een leuke mok van tim…

en een tekening, met een versje…

Knutselwerkjes, en via Greetz heb ik een grote fotokaart besteld met chocolade.



Maarre hier echt geen “alle mannen willen maar 1 ding en dat is dixons” hoor, en dan een vaderdagcadeau van minimaal 500 euries :shock: :naughty:

hier ook eigenlijk alleen knutsels maaarrrr hij zag laatst iets over donald duck over holland met een mooie vrouw erop… hij zei toen om te klieren aaahhh leuk donaldduck maar hij bedoelde de vrouw… dus heb ik oook zo’n boekje gehaald maar meer om te klieren…

@mama van Esmay wrote:

hier ook eigenlijk alleen knutsels maaarrrr hij zag laatst iets over donald duck over holland met een mooie vrouw erop… hij zei toen om te klieren aaahhh leuk donaldduck maar hij bedoelde de vrouw… dus heb ik oook zo’n boekje gehaald maar meer om te klieren…




leuk… ik zou er gewoon een foto van jou op plakken…

hier knutsels van school… waarvan ik aanneem dat ze ze vandaag mee gaan krijgen.



Vorig jaar heb ik met nummer 3 een shirt met textiel stiften ‘mishandeld’ (erg leuk geworden overigens :lol: ) maar om dat nou weer te doen…



Misschien ga ik met de jongste 2 nog even handjes verven oid, maar er wordt niks gekocht.

Ons oudste meisje heeft een kalender op school geknutseld.

En verder krijgt hij een dvd-speler voor in de auto.

Die zou er toch al komen (voor de vakantie), dus dan maar als cadeautje voor Vaderdag.



Eerst dacht ik wat en raar cadeau maar mijn pedicure zei “als de kinderen rustig zijn tijden de vakantiereis, dan is papa ook blij!!”



Verder maak ik een aardbeien kwarktaart!

Hubs vader krijgt een fles drank. (Mannen zijn elk jaar weer zo creatief :silenced: :lol: )



Zelf moet hij nog een jaartje wachten :inlove:

Manlief krijgt 2 knutsels per kind (een op de bso gemaakt en een op school gemaakt) en ze hebben een liedje ingestudeerd :inlove:

Van mij krijgt hij niets 8)



Mijn schoonvader krijgt zo’n kralengordijn voor de achterdeur om vliegen buiten te houden (ze wonen landelijk, veel last dus)

En mijn vader een cadeaubon van een bouwmarkt. Hij mag graag klussen vandaar. :slight_smile:

hier krijgt hij 2 geschilderde canvassen die we dus ook in de woonkamer op gaan hangen. En dan nog 2 kado’tjes die tl op de creche heeft gemaakt!

Mijn schatje krijgt alleen wat van zijn kinderen. Dochter heeft op school iets met een stuk hout gedaan en mijn zoon op het kdv iets met een steen (je bent een kei van een vader). Hij krijgt de kado’s vanavond al, want mijn dochter wil het dolgraag aan hem geven en kan geen 2 nachtjes meer wachten. Van mij krijgt hij niets, hij is mijn vader toch niet.

Mijn vader krijgt ook niets want die is al jaren geleden geemigreerd en mijn schoonvader ook niet want mijn hubbie en zijn broers doen daar niet aan,

Hier krijgt papa ook eigengemaakte cadeaus van zijn dochters :inlove:



Maar ik ben benieuwd wat geven jullie aan jullie eigen papa?

Mijn zusje en ik nemen hem mee naar een BBQ workshop :drool: :drool:

Sinds T naar de peuterspeelzaal gaat ben ik gestopt met cadeu’s kopen.

Heb wel een fotoluik gekocht voor papa van Jenna. Ook eens Cadeau gedaan van Talysha. Dus vind het wel leuk dat er 2 fotoluiken van zijn meiden op zijn nachtkastje staan :inlove:

Manlief krijgt het eerste seizoen van The Big Bang Theory op DVD en een leeslampje wat hij aan zijn boek vast kan maken.

Volgens mij doen ze bij onze jongste zoon er niks aan op school. Maar van mijn middelste (manlief is zijn stiefvader) kreeg hij afgelopen woensdag zijn kadootje al wat ze op school gemaakt hadden, een ding wat hij kon ophangen met een opbergvak er aan. Deze heeft manlief nu boven zijn bed gehangen en zijn boek er in gedaan wat hij aan het lezen is :inlove:

Met mijn eigen vader heb ik geen contact, dus hoef ik niks te geven ook :wink:

@Madre wrote:

Ik hoorde de kids en hun papa laatst over een supersonische ijsmachine fantaseren.



Dus ik heb een doos gepakt en samen met de kids een ijsmaschine geknutseld. :slight_smile:




haha wat een leuk idee… surprises met vaderdag :mrgreen: