wat geef jij mee naar school?

gewoon een reep in stukjes gebroken? of,…

Nee het waren van die 3hoekige chocolaatjes. Bij de bakker gekocht

okeee txx !!!

is wel een super idee zeg !!

Wow Chantal,





Wat een leuke tractatie zeg… had er eerlijk gezegd zelf niet opgekomen. :smiley:



Ben helaas met dat niet zo een creabea…



grtz vicky

Zoe krijgt de ene keer koek (zonder chocolade) en de andere keer fruit mee.



Als drinken heeft ze schoolmelk. Zoe is thuis absoluut geen melkdrinker, maar ik heb aan de juf gevraagd hoe dat gaat en die zegt dat ze alles opdrinkt. Misschien wel omdat een heleboel kinderen in haar klas schoolmelk drinken.

Hoi,



ik geef een stukje ontbijtkoek of rijstwafel mee en twee stukken appel.

De school biedt schoolmelk aan, dus drinken krijgen ze daar. Dat vind ik wel heel handig, want ik heb nog steeds niet een beker gevonden die niet lekte…

Nicole

Zoe had de eerste 2 weken ook schoolmelk, maar zij vind dit niet lekker.

Ik kreeg elke keer een pakje mee naar huis, omdat ze het niet wilde drinken. Aangezien zij geen chocomelk of drinkyoghurt lust.

Krijgt ze nu roosvicee mee naar school.

Dit vind ze wel heel lekker.

Op een korte dag krijgt ze fruit en een drinkbeker mee,meestal fristi of melk of rooce vicee.

Op een lange dag blijven ze over op school en krijgt ze een bruin broodje mee,fruit en twee drinkbekers…vaak doe ik er nog een blokje kaas bij in of wat kleine bifi worstjes…

Bij Emma op school mogen ze geen snoep mee… ook geen koek, kapitein koek of ontbijtkoek mag wel maar liever niet. Als drinken krijgt ze limo mee, lessini omdat die beter is voor het gebit.

Lessini?



Staat er niet op de fles juist dat je daarmee voorzichtig moet zijn met het geven aan jonge kinderen? Door de gebruikte zoetstoffen?

Ik geef meestal fruit mee,eerst fruit en iets erbij maar was meestal te veel daar deed naomi dan lang over,dus of fruit,of cake-je,ontbijtkoek,liga en beker sap of pakje drinken

2 boterhammen met ijsberenpasta (witte chocopasta) of vegapaté,

fruit, thee en water krijgen ze op school!

ik heb een liga fruitkick meegegeven dus eigenlijk allebei :smiley: