Wat geef jij je man op je trouwdag?

Woensdag is onze trouwdag ik wil iets leuks kopen voor mijn man.

Hebben jullie originele ideeen??

Sexy lingerie setje en dan s’avonds hem ermee verrassen, schaaltje aardbeien met slagroom mee naar boven… :inlove:

Ik vind cadeautjes voor een man moeilijkkkkk… :oops: dus kom even niet op andere leuke dingen… :think:

Paar daagjes weg… hotelletje…

Mooie foto van hem en je kindje op canvas afdrukken?

De avond voor ons trouwen had ik mijn man een boekje gegeven: 101 redenen waarom ik van je hou en met je wil trouwen (echt met 101 redenen en her en der foto’s van ons. Gemaakt met H*ma software, erg makkelijk!)

Dat was succes voor traantjes…

Op de ochtend van ons trouwen een zakhorloge voor bij zijn jacquet

Ik kom niet verder dan sex :oops: :shifty:

@Nefarious wrote:

Ik wilde net voorstellen : Een goede beurt! :mrgreen:

Of ben ik nu ordinair ?

@Nefarious wrote:

Nou, dat is HET beste cadeau aller tijden als je mijn man mag geloven…

M&J, vind jou tranentrekker cadeau ook wel heeeel erg leuk moet ik zeggen… :inlove: :inlove: :inlove:

@Karin2 wrote:

@Nefarious wrote:

Of ben ik nu ordinair ?

ik dacht echt letterlijkkkk hetzelfde toen ik de topic titel las… :shifty: :inlove:

@faizaa wrote:

@Karin2 wrote:
@Nefarious wrote:

Of ben ik nu ordinair ?

ik dacht echt letterlijkkkk hetzelfde toen ik de topic titel las… :shifty: :inlove:

Ik dacht het volgende:

wat geef je je man? Niets

Op onze trouwdag gaan we altijd uit eten ofzo. Een echt cadeau geef ik niet, want ik weet het nooit en mijn man ook niet.

Mijn man heeft wel voor zijn verjaardag een kettinkje gekregen met daaraan een hangertje (medaillon) dat open kan en daar zit een foto van zoonlief in.

@Madre wrote:

@faizaa wrote:
@Karin2 wrote:
@Nefarious wrote:

Of ben ik nu ordinair ?

Ik dacht het volgende:

wat geef je je man? Niets

Dat dacht ik dus ook. :lol:

Maar als je echt wat wil geven, geef je jezelf met een paar strikken op je borsten.

Wij gaan op onze trouwdag altijd een dagje met z’n tweeën op stap en besluiten die dag met een lekker etentje.

Verder geven we elkaar dan altijd wel een kadootje, ik mag vaak een of meer boek(en) uitzoeken, ik heb een keer een twisterdekbedovertrek gekocht voor ons, een dvd van De Vliegende Panters, of van een serie die we dan lekker samen kunnen volgen. Niet echt originele en romantische kado’s, maar wel leuk om te geven/krijgen.

Zal ik maar even in de “gekte” meedoen :mrgreen:

@M&J wrote:

mijn man zou mij op onze trouwdag dumpen voor haaaaar… :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

:wink:

@faizaa wrote:

@M&J wrote:

mijn man zou mij op onze trouwdag dumpen voor haaaaar… :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

:wink:

Ik ook!

ik bedoel SI ook!

:shifty:

Fijn dames, bedankt voor de originele ideeen :-* :mrgreen:

Een knusse avond met z’n tweeen is een leuk idee maar aangezien ik al 6 weken ongesteld ben door het plaatsen van een spiraal vind ik dat niet zo’n heel goede optie…

Normaal geef ik ook niet echt een cadeau maar vind het leuk om hem een keer te verrassen…anders moet dat maar een andere keer in dat superleuke pakje. Dat zal me trouwens heel charmant staan met al die zwangerschapskilo’s die er nog niet vanaf zijn :wink: .

Billie, herkenbaar… spiraal… :wink:

Maarre, kaarslicht, een sexy outfit en mannen zien niks meer hoor… :inlove: Worden ze dizzy van…

Is toch hartstikke leuk dat je iets wilt kopen voor hem…

Doen wat goed voelt voor jullie hoor… :inlove:

Gisteren was onze trouwdag! Ik heb 'm een dikke zoen gegeven! 's Avonds weer eens (in lange tijd) uit eten geweest met z’n 2-tjes :inlove:

Wij zijn in september pas 1 jaar getrouwd…Maar ik ga mijn verrassen met een parachute sprong! :dance: Met zn 2en de lucht en de sprong wagen :lol:

Gefeliciteerd! En nog een hele fijne dag.

Wij zijn morgen 5 jaar getrouwd en ik weet het ook niet. Behalve lekker eten ( gourmetten ) dan.

Vrijdag moet ik werken, morgenavond komt mijn moeder hierheen omdat ze dan vrijdag oppast, dus “een goeie beurt” zoals mijn man het noemt zit er morgenavond niet in. :wink: