parachute sprong is wel heel apart hoor echt leuk.
Helaas vind mijn vriend dat niks durf niet eens met mij in een luchtballon.
Had ik wel een keer willen doen.
ben niet getrouwd ik wil niet :oops:.
Een cadeau tja een boot vaart misschien?
luchtballon
romantische etentje, hotel erachter aan misschien.
Of is dit te overdreven ???
weet niet waar je man van houd?
Moeilijk is het ook hoor cadeau’s bedenken vind het zelf ook vreselijk altijd weer met verjaardagen, kerst, nu weer vaderdag.
Elk jaar een parachutesprong of luchtballonvaart :shock: :think: Denk dat dat een duur geintje wordt :mrgreen:
Wij zorgen voor oppas, gaan lekker uit eten en 's avonds wat drinken :inlove:
@santos_05 wrote:
Elk jaar een parachutesprong of luchtballonvaart :shock: :think: Denk dat dat een duur geintje wordt :mrgreen:
Wij zorgen voor oppas, gaan lekker uit eten en 's avonds wat drinken :inlove:
Gaat het over elk jaar???
dacht gewoon voor nu???
elke keer iets anders is ook leuk toch?
Ik begreep het als elk jaar zoiets vergelijkbaars (1 jaar een parachutesprong, 2e jaar een weekendje weg etc)
@santos_05 wrote:
Ik begreep het als elk jaar zoiets vergelijkbaars (1 jaar een parachutesprong, 2e jaar een weekendje weg etc)![]()
Ik heb geen idee wat er bedoeld werd dan maar ik persoonlijk vind altijd zelfde ook zo saai, een verplichting word het dan.
Mijn gevoel hoor maar goed ideeën genoeg hahaha
Meiden bedankt voor de tips maar hier wordt het helemaal niets bijzonders vandaag want manlief ligt ziek in bed.
he wat balen :hug: Misschien van het weekend nog wat leuks?
@Billie wrote:
Meiden bedankt voor de tips maar hier wordt het helemaal niets bijzonders vandaag want manlief ligt ziek in bed.
Ach gos… Beterschap voor hem en toch jullie beiden gefeliciteerd voor vandaag.
nou wel gefeliciteerd dan en ach die beurt kan ook best als je een jaar en 2 dagen getrouwd ben
wij gaan meestal wel uit eten en soms naar theater of bios erbij
in ieder geval een avondje samen zonder kids familie of vrienden
ik lees even mee… gefeliciteerd allemaal met jullie (bijna) trouwdagen :inlove:
Wij zijn a.s. maandag 2 jaar getrouwd, ik hoop 'm een heel bijzonder cadeau te geven in de vorm van een kindje… :inlove: maar die kans is klein, dus even op zoek naar iets anders, iets kleins…