Wat gaan jullie doen in de herfstvakantie?

Wij gaan naar Turkije…

wij zijn gewoon thuis

Wij genieten van een geweldig weekje De Berckt. Oscar had dit vorige week op vakantieveilingen geboekt voor 31 euro :lol: Toen ik de recensies las, had ik wel even mijn twijfels maar die zijn echt ongegrond. We zitten in een prachtige, nieuwe stacaravan, het zwembad is echt geweldig voor kids van 4 en 6 en ze genieten van alle animatie die er (gratis) voor ze is. En dan hebben we ook nog eens onverwacht mooi weer 8)

Goeie deal Maartje…



Marije, gaan jullie nog iets leuks doen of niet?

@Madre wrote:

Goeie deal Maartje…



Marije, gaan jullie nog iets leuks doen of niet?




Waarschijnlijk gewoon wat dingen in en om huis… manlief is gewoon aan het werk.

Dus biij goed weer dagje bos en misschien dat de oudste nog wel een nachtje bij oma kunnen logeren (opa is voor zijn werk weg net in die week, dus dat is wel jammer) als oma niet hoeft te werken de hele week.

Niet heel veel bijzonders dus :lol:



Gewoon lekker thuis, niet op tijd staan van school etc.

Veel plezier in Turkije!



Het eerste deel zijn we thuis, daarna gaan de kinderen naar opa en oma en manlief en ik naar Amerika :dance:

nano gaat eerste drie dagen bij mijn zusje logeren, op beider verzoek. Laatste 2 dagen heb ik vrij. Moet nog iets leuks bedenken om dan te doen… :think:

wij zijn ook thuis. De middelste 2 logeren nu bij oma, de oudste gaat nog bij een vriendinnetje logeren. Verder hopen we wat uit te rusten 8)

wij gaan een weekendje naar de erperheide van CP :dance:

1,5 dag werken en dan heerlijk de rest doorbrengen met mn meisje :inlove:

Verhuisdozen inpakken en zooi ruimen :lol: .

Over 4 weken krijgen we sleutel van ons nieuwe huis en dan moet daar een heleboel geklust gaan worden, en dan is er dus weinig tijd voor het inpakwerk.

…werken…



dat is wel een tegenstelling zeg, met “Turkije”.



Heel veel plezier!

ik hoef alleen woensdag maar te werken…



morgen gaan we met mijn schoonzusje of zwemmen of naar ballorig met de kids… en vanaf donderdag zitten we een paar dagen in slagharen

taarten bakken. kleuren, knutselen, spelletjes doen



eigenlijk de normale dingen in de week



onee… naar de kermis toe… :mrgreen:

Wij hebben volgende week herfstvakantie, en dan gaan we naar Euro

Disney :smiley: Verlate huwelijksreis met onze twee oudsten. De jongste

spruit gaat dan bij opa en oma logeren, die heeft er toch niet zoveel aan.

Veel plezier . naar turkije :dance: :thumbup:



Wij gaan een weekendje naar Den Bosch en volgende week hoef ik maar 2 dagen te werken ipv 4. Maar we zijn aan het verbouwen dus de rest van de vrije dagen worden gebruikt om te verbouwen. En op woensdag moeten we tussendoor nog even naar de gyn.

Volgende week hebben ze hier pas herfstvakantie, maar ik moet gewoon werken helaas. Jullie fijne vakantie!

Ooh wat heerlijk zeg, Turkije, Disney… :mrgreen:

Veel plezier!



Wij doen niet veel bijzonders. Vandaag zijn we op pad geweest; appels plukken en met de vangst de keuken in bij oma. Daar lekker met de hond wandelen en ff helpen in huis, gegeten en pas laat thuis.

Morgen rustig dagje, overmorgen naar Slagharen en de do en vrij logeren ze bij oma zodat ik mn vrijwilligerswerk gewoon kan doen (en ze wilden zowiezo al graag logeren, ze gaan een dagje naar de dierentuin met ze).

weekje Landal, in Friesland!

Ben ik nu heel Naief om te denken dat heel Nederland in dezelfde week herfstvakantie heeft. :oops:



Maar veel hebben NU ook al vakantie natuurlijk.