Wat gaan jullie doen in de herfstvakantie?

Mijn moeder komt twee dagen, dan gaan we naar de kermis en gewoon wandelen en zo. De rest van de week weinig bijzonders, we hebben veel gevonden in het bos vorige week, dus daar gaan we veel mee knutselen iig.

Lekker aankeuvelen thuis. Heerlijk. Lekker boven in pyjama spelen, broodje erbij en pas heel laat aankleden en naar beneden (is toppunt van vakantie voor de kids hier).



Verder is papa ook twee dagen vrij en gaan we één dag wat leuks doen buiten huis en verder lekker niks verplichts.



Maar we moeten hier nog even geduld hebben. Nog vier dagen school en dan is het hier herfstvakantie.

@mamaMarije wrote:

wij zijn gewoon thuis






Wij ook…

Lekker knus met dit weertje binnen hangen en vanalles doen, want we hebben nog genoeg te doen voor beebje komt dus tja… :wink:

Haha, ik snap die vakantiespreiding voor die ene week dus ook nooit. Wij hebben nu vakantie, horen bij regio Zuid, maar brabant heeft dan weer volgende week :roll: Marlot en Noud kunnen nooit samen met hun neefje en nichtjes vakantie vieren, die wonen net in een andere regio…



Maar lekker naar de zon!



Wij genieten nog van alle campinganimatie; straks is Ed de Egel jarig en vanmiddag kinderbingo :mrgreen: En tussendoor zwemmen natuurlijk. Oscar is vandaag weer naar huis gegaan om te werken, ik blijf nog 3 dagen met de kids.

hier nog geen schoolgaande kids maar in de herfstvakantie is er hier altijd herfstkermis. daar gaan we zeker heen. verder geen plannen.

Hier niet zoveel bijzonders, helaas moet ik gewoon werken.



Laura is gisteren met opa & oma naar Julianatoren geweest (TIP: opa’s en oma’s hebben gratis toegang in oktober!), vandaag gaat ze met oma naar één of andere voorstelling in de bibliotheek. Donderdag alweer met oma naar het circus.



Woensdag is papa-dag, daar bemoei ik me niet mee.

En vrijdag is mama-dag, en dan wil ik even de stad in met haar.

Als er nog een droog momentje is, dan misschien nog even het bos in om bladeren en kastanjes te zoeken en dan een herfst-knutselwerk gaan maken.



Dus zo alles bij elkaar komt ze de week wel goed door.

wij gaan zaterdag naar parijs en zondag en maandag naar disney!!!

wij hebben dus volgende week pas vakantie!

wij gaan over 2 weken naar ‘het land van bartje’ van landal :dance:



wat het weer gaat doen maakt me niet zoveel uit, er is veel te doen, binnen, dus dat komt helemaal goed. :lol:

Dat is letterlijk bij mij om de hoek Emma!

We kunnen niet zwaaien, wij vliegen morgenmiddag naar Egypte! :mrgreen:

jayden en ik gaan morgen naar Blijdorp :mrgreen:

We gaan in iedergeval zwemmen! Victor heeft vorige week zijn A Diploma gehaald en dat moeten we natuurlijk vieren :smiley:

Ook gaan we een dag naar mijn vriendin die in een vakantiehuis ergens zit. Haar man is 6 jaar geleden overleden op die dag en zijn sterfdag zijn we altijd samen.

Een nieuwe fiets gaan we ook nog voor mij kopen. De mijne is namelijk gestolen :evil:

En nog op zoek naar een andere auto voor mij…



Pff we hebben het gewoon druk. Maar wel uitslapen :mrgreen: En tussendoor allemaal leuke dingen met de kids. Lego bouwen, de zolder is opgeruimt dus daar kunnen ze veel spelen.