de mac vind ik ook vies, behalve de mcflurry’s en de kipnuggets Maar een menu? neej rijd liever door naar een echte snackbar, dan maar geen glazen :lol: 8)
Nou dat zegt me dus ook niets :lol: :lol: die snackbarm behalve de frikandel, maar die kan ik thuis ook wel in de koekenpan doen.
Mcflurry,s wel heeeeeerlijk trouwens hihi, maar die hoef ik nooit na zo,n menu :thumbdown: :roll: :lol:
de mac vind ik ook vies, behalve de mcflurry’s en de kipnuggets Maar een menu? neej rijd liever door naar een echte snackbar, dan maar geen glazen :lol: 8)
Nou dat zegt me dus ook niets :lol: :lol: die snackbarm behalve de frikandel, maar die kan ik thuis ook wel in de koekenpan doen.
Mcflurry,s wel heeeeeerlijk trouwens hihi, maar die hoef ik nooit na zo,n menu :thumbdown: :roll: :lol:
haha wij nemen dan ook altijd iets wat we thuis nooit bakken :lol: 8) :drool: Bamischijven, kroketten, fricandellen etc hebben we idd thuis ook wel. Maar we komen misschien maar 2 keer per jaar in een snackbar. Vind het altijd zo zonde van het geld :oops: :oops:
En idd niet na een menu :sick: Dan zit ik al zo vol. Maar soms tussendoor even door de macdrive voor een mcflurry, jaaa, heb dat echt gemist in de zwangerschap! Geniet er nu nog volop van :drool: Wil die met twix nog proeven :drool:
Was wel mooi weer hier maar werd geen bbq. Hadden er toch beide geen zin in. We hebben nu een stuk fricandeau in de oven gedaan met kruiden, ui, champignons en een soort jus sausje. Boontjes uit de tuin en aardappelschijfjes erbij. :drool: