Wat eten we vandaag???

@Mutsie86 wrote:

de mac vind ik ook vies, behalve de mcflurry’s en de kipnuggets :slight_smile: Maar een menu? neej rijd liever door naar een echte snackbar, dan maar geen glazen :lol: 8)

Nou dat zegt me dus ook niets :lol: :lol: die snackbarm behalve de frikandel, maar die kan ik thuis ook wel in de koekenpan doen.

Mcflurry,s wel heeeeeerlijk trouwens hihi, maar die hoef ik nooit na zo,n menu :thumbdown: :roll: :lol:

Patatjes met een frikandel van de snackbar om de hoek.

@Sennapen wrote:

@Mutsie86 wrote:
de mac vind ik ook vies, behalve de mcflurry’s en de kipnuggets :slight_smile: Maar een menu? neej rijd liever door naar een echte snackbar, dan maar geen glazen :lol: 8)

Nou dat zegt me dus ook niets :lol: :lol: die snackbarm behalve de frikandel, maar die kan ik thuis ook wel in de koekenpan doen.

Mcflurry,s wel heeeeeerlijk trouwens hihi, maar die hoef ik nooit na zo,n menu :thumbdown: :roll: :lol:

haha wij nemen dan ook altijd iets wat we thuis nooit bakken :lol: 8) :drool: Bamischijven, kroketten, fricandellen etc hebben we idd thuis ook wel. Maar we komen misschien maar 2 keer per jaar in een snackbar. Vind het altijd zo zonde van het geld :oops: :oops:

En idd niet na een menu :sick: Dan zit ik al zo vol. Maar soms tussendoor even door de macdrive voor een mcflurry, jaaa, heb dat echt gemist in de zwangerschap! Geniet er nu nog volop van :drool: Wil die met twix nog proeven :drool:

Jaa die had ik wel willen proeven maar za idd vol, heb de mars helaas ook nooit geproeft, die m,ms is echt superrrrrlekker haha.

Mooi weer,dus…bbq!! :mrgreen:

@irry-me wrote:

Mooi weer,dus…bbq!! :mrgreen:

Hier ook, restjes vlees op maken :drool:

Mooi weer?? Waar dat dan? :thumbdown: Hier donkere wolkjes helaas.

Wij eten vandaag zelfgemaakte tomatengroentensoep :drool:

Klinkt lekker Sennapen.

Hier restje shoarma, patatjes en sla.

lekker sennapen!

Was wel mooi weer hier maar werd geen bbq. Hadden er toch beide geen zin in. We hebben nu een stuk fricandeau in de oven gedaan met kruiden, ui, champignons en een soort jus sausje. Boontjes uit de tuin en aardappelschijfjes erbij. :drool:

soep was zeker goed te doen, gistermiddag nog 2 kommen gegeten tijdens de lunch haha.

Oeww mutsie, klinkt ook goed.

Wij hadden gisteren zelfgemaakte bami, ook goed te doen.

Vandaag weer wat hollands, aardappelen, mannen een hamburger en ik een ei door de sla/komkommer/tomaat/augurk en een klein beetje saus :drool:

Vandaag eten wij zelfgemaakte tomaten/groentesoep, met een lekker afbakbroodje erbij. :slight_smile:

vandaag aten wij bami sennapen haha, lekker is dat :drool:

Zeker lekker hihi.

Wij eren vandaag rode bietjes, aardappels en een stukje kipfilet met kruiden en ui.

Wij eten vanavond aardappels, broccoli en lekkerbekjes. Helemaal door Juul uitgekozen… :slight_smile:

Die juul, lekker hoor lekkerbekjes :inlove: :drool:

Na bijna 3 weken lekker pittig in Indonesie te hebben gegeten, hebben we van 't weekend lekker hollandse sla en sperzieboontjes op :drool:

En vanavond aan de roerbakgr met kip en rijst

Cynthia: heeft Juul lekker uitgezocht!

Wij eten opgebakken piepers, sperciebonen en gepaneerde snitzels

Kipschnitzel, bloemkool met zelfgemaakte kaassaus en gebakken aardappies :slight_smile:

Gevulde stokbrood met gehakt, Paprika, Champignons, Ontbijtspek en dan even in de oven met geraspte kaas.

Aardappelschijfjes uit de oven, sla met komkommer en ei erdoorheen.