Nog geen idee eigenlijk,zal straks wel inspiratie opdoen in de supermarkt.
Wij eten vandaag, aardappelen, boontjes, restje bloemkool gisteren met knakworsten :lol:
pannenkoeken
Eigengemaakte pizza :drool:
@irry-me wrote:
Nog geen idee eigenlijk,zal straks wel inspiratie opdoen in de supermarkt.
Ik heb spaghetti gemaakt. :mrgreen:
pannenkoeken
suzanne
Spaghetti, sausje zelfgemaakt en ik heb een mix van italiaanse groentes gekocht. :drool:
De restjes chinees van gisteren, jummie! Morgen ga ik weer koken!
Schnitzel, gebakken aardappels en sla
Vandaag eten we Surinaamse masala kip uit de slowcooker. Met witte rijst.
Ik ben benieuwd…
bij schoonzusje, geen idee dus
suzanne
We waren laat thuis,dus hebben we tosti,s gegeten.
Macaroni
Gekookte aardappelen
Burger
Bietjes
Mac gehad en dit was echt de laatste keer, ik vind dat echt niet lekker :thumbdown: … Mja een mens wil wel eens wat glazen :mrgreen:
Gisteren gyros/paprika/ui/champignon/knoflook met rijst
en vandaag kip-broccoli schotel met rijst.
@Sennapen wrote:
Mac gehad en dit was echt de laatste keer, ik vind dat echt niet lekker :thumbdown: … Mja een mens wil wel eens wat glazen :mrgreen:
:mrgreen: haha moet je dan ook niet doen he. Ach soms heb je dat he.
Hier eten wij Sla met gebakken aardappeltjes.
@Kwakje wrote:
@Sennapen wrote:Mac gehad en dit was echt de laatste keer, ik vind dat echt niet lekker :thumbdown: … Mja een mens wil wel eens wat glazen :mrgreen:
:mrgreen: haha moet je dan ook niet doen he. Ach soms heb je dat he.
Hier eten wij Sla met gebakken aardappeltjes.
Nou ik denk doe manlief een plezier, die is ook de enige die iker een plezier mee doe, r heeft niks aangeraakt van zijn happy meal
Hier vandaag rode kool, aardappelen en een gekruide burger.
de mac vind ik ook vies, behalve de mcflurry’s en de kipnuggets Maar een menu? neej rijd liever door naar een echte snackbar, dan maar geen glazen :lol: 8)
Gisteravond bij ed chinees gegeten. Vandaag geen zin in eten en geen kinderen in huis. Mijn man eet een maaltijdsalade van de ah met zalm en ik eet een bak fruit.