Hier wel een weekmenu, maar dan van maandag t/m vrijdag. Ik doe altijd maandag boodschappen, en omdat ik van woensdag t/m vrijdag werk, en we dan echt geen van beiden tijd hebben om eten te halen, moet het wel van tevoren bedacht worden.
Dat doe ik ook.
Ik doe op zaterdag boodschappen en bedenken wat te eten t/m dinsdag, en dan ben ik op woensdags vrij en dan doe ik boodchappen en bedenk ik wat te eten t/m vrijdag.
Ik heb echt geen zin om na mijn werk nog boodschappen te moeten doen, dan wil ik liefst zo snel mogelijk thuis zijn.
Vandaag wordt het Hollands Jachtpannetje met sperziebonen, ui en kastanje champignons en aardappeltjes er in mee gegaard.
Hier ook een weekmenu hoor, word wel eens wat geswitcht, maar ik wil ook eigenlijk maar 1 max. 2 keer in de week in de winkel komen, anders koop je allemaal meuk die je gwn niet nodig bent :lol:
Patatje pinda, broodje hamburger speciaal, kroket en huzarensalade.
Beetje veel van alles, maar ik had er trek in. :shifty: Ik krijg het toch niet allemaal op (gauw misselijk door zwangerschap) maar ik zie wel hoever ik kom :mrgreen:
Patatje pinda, broodje hamburger speciaal, kroket en huzarensalade.
Beetje veel van alles, maar ik had er trek in. :shifty: Ik krijg het toch niet allemaal op (gauw misselijk door zwangerschap) maar ik zie wel hoever ik kom :mrgreen:
Wooowww, herken ik wel trouwens,
hier heb ik het vlees wel opgegeten maar de piepers en de rode kool smaakten niet, heb nov maar wat yoghurt met muesli genomen :lol:
Hier wel een weekmenu, dat scheelt een hoop irritatie bij mij omdat ik dan niet iedere dag iets hoef te verzinnen. Ik heb gewoon op de laptop een lijstje staan met allerlei maaltijden die we lekker vinden.
Boodschappen doe ik best vaak, omdat het toch weer een leuk loopje is en ik er geen hekel aan heb.
En die structuur, mijn hoofd heeft structuur nodig!
Vandaag eten we nasi deel 2 die Toine dinsdag al had gemaakt. Lekker met kipsate en een gebakken eitje.