Wat eten we vandaag???

M wou graag pip met balletjes… En heeft papa net gebeld of hij het mee neemt van de winkel…

Dus wij eten kip met aardappeltjes… Met appelmoes of zo…

Gister na een dagje dierentuin even makkelijk wat soep met brood gegeten. Had geen zin meer om te koken :angel:

Vandaag aardappels, sperziebonen met spekjes en een schnitzel, denk ik…

Wij eten vandaag kipsate (zo ff de kip in de marinade zetten) met zelfgemaakte satesaus, rijst en een frisse salade.

@Elle wrote:

Wij eten vandaag kipsate (zo ff de kip in de marinade zetten) met zelfgemaakte satesaus, rijst en een frisse salade.

Op z’n Indonesisch? :wink:

Wij hebben Pot Luck.

@EstHe wrote:

Gister na een dagje dierentuin even makkelijk wat soep met brood gegeten. Had geen zin meer om te koken :angel:

Vandaag aardappels, sperziebonen met spekjes en een schnitzel, denk ik…

Toch maar niet, wordt zalm uit de oven met wat rijst en salade :drool:

@Kwakje wrote:

@Elle wrote:

Op z’n Indonesisch? :wink:

Wij hebben Pot Luck.

Ja, op z’n Indisch idd :slight_smile:

Het was heerlijk!

Vandaag pasta met zelfgemaakte pastasaus uit de Opperdepop, dan kan ons kleine draakje lekker met de pot mee-eten.

kwakje ik heb ff gegoogled op potluck, maar da’s leuk zeg! Waren er lekkere gerechten?

Vandaag voor het laatst deze zomer BBq. Heel simpel met hamburgers want we vieren vandaag een verjaardag.

:mrgreen:

Vanavond gaan we bbq-en bij mn schoonouders :mrgreen:

Nasi rames , ben benieuwd

Gisteren hebben we bij vrienden gebarbecued, met een groot gezelschap, en ze had zich een beetje verrekend met de hoeveelheid eten. We kregen dus wat mee naar huis.

Wij eten vanavond dus kippenpootjes, pastasalade en wat we verder nog in de kast hebben liggen. Best avontuurlijk… :slight_smile:

@EstHe wrote:

Vanavond gaan we bbq-en bij mn schoonouders :mrgreen:

Wij ook precies hetzelfde ! :mrgreen:

Wij gaan ook BBQ :drool:

@Sennapen wrote:

En was het wat?

en ik zie je banner… :inlove: Gefeliciteerd

Wij aten vanavond

geitenvlees

gebakken aardappeltjes uit de oven

groenten

@Kwakje wrote:

@Sennapen wrote:

En was het wat?

en ik zie je banner… :inlove: Gefeliciteerd

Wij aten vanavond

geitenvlees

gebakken aardappeltjes uit de oven

groenten

Bedankt :inlove:

Ja het was een wereldgerecht van knorr, ik vond de nasi erg lekker, de boontjes met de

Indasaus minder, kan ook komen door de banner en het komkommergedeelte hebben we niet gemaakt. Maar wel voor herhaling vatbaar ml vond de boontjes ala gado gado saus wel erg lekker.

De enige manier waarop mijn kids nasi eten is als ik dat pakket neem van knor. :lol:

@ariel wrote:

De enige manier waarop mijn kids nasi eten is als ik dat pakket neem van knor. :lol:

Snap ik wel, was goed te doen, zelfs roan heeft voor zijn doen boed tropisch gegeten :wink:

Vanavond worden het de sperziebonen met schnitzel die voor zaterdag op het menu stonden.

Sennapen :inlove: :inlove: gefeliciteerd!!!

Sennapen: Wowww gefeliciteerd :dance: :dance:

Vandaag eten we lentesalade boursin cousine

Gisteren veel eters gehad, we aten bami/nasi met stukjes gemarineerde kipfilet , satésaus en kroepoek.

Vandaag piepers, bloemkool/worteltjes en karbonade