Indiase wortelsoep met yoghurt, koriander en naan. Lekker!
Kippensoep met stokbroodjes
Vanavond nog wat soep vooraf. En dan eet ik met Ruben spinazie met aardappels en een eitje, en A eet doperwten met aardappels en een braadworst.
Doperwten met shaormavlees en aardappelpuree of rijst. En knoflooksaus natuurlijk.
Vandaag gebakken aardappeltjes, kipburger en ijsbergsla met brie, appel en cashewnoten.
Ik wilde echt koken, heus. Tortellini met sperziebonen en zo. Maar ik heb echt, echt, echt geen zin, dus ik ga straks samen met Juul eens op thuisbezorgd kijken.
Dat doen we gelukkig zelden, anders zou ik me nog schuldig gaan voelen ook.
Gisteren heb ik een sperciebonen,aardappelschotel gemaakt.
Vandaag eet de oudste bij een dinnetje,dus eten wij iets makkelijks(denk brood).
@Cynthia wrote:
Ik wilde echt koken, heus. Tortellini met sperziebonen en zo. Maar ik heb echt, echt, echt geen zin, dus ik ga straks samen met Juul eens op thuisbezorgd kijken.
Dat doen we gelukkig zelden, anders zou ik me nog schuldig gaan voelen ook.
Haha :lol:
Wij eten vandaag macaroni
Hier word het zuurkool stamppot met worst en spekjes … En hachee…
Heerlijk…
Gisteren heb ik broodjes hamburger gemaakt.
Vandaag iets met pasta en verse groenten! :mrgreen:
Vanavond denk ik aardappels, bieten en een speklapje.
Gisteren bloemkool, aardappelen en gehaktballen uit de oven.
Vandaag sucadelappen, aardappelen, wortelen en rijst
Geen idee. Ik heb de laatste dagen echt geen fut om fatsoenlijk te koken :oops:
Gister toevallig aardappels maar verder lekker makkelijk bestellen of restjes uit de vriezer…oh wat erg hahaha
Gehaktbal, aardappels en… spinazie ?? ofzo…
Hier ook geen zin en fut om te koken, maar moet gebeuren!
spaghetti
sla met biefstuk en aardappel.
Lasagne…
De laatste weken van de zwangerschap had ik ook geen puf om te koken. (nou eigenlijk had ik nergens puf voor :lol: :oops: )
Dus heel herkenbaar :lol:
Gelukkig kookte hub dan nog wel eens gezond.
Vandaag eten we opgebakken piepers met spitskool en spekjes uit de wok met een champignonne snitzel
Vandaag eten we pizza met een tomaten/mozzarella salade.
wij eten frietje stoofvlees… eventueel ernaast nog een broodje hamburger/frikandel/kroket voor de gegadigden…