Wat eten we vandaag???

@Mutsie86 wrote:

Graag gedaan, doe het je niet na namelijk en mag ook wel zoveel afvallen :oops: :wink:

Komt wel als de tijd er rijp voor is, geniet nou eerst maar van Siem. Het eerste jaar na de bevalling moest ik er ook niet aan denken en wou het ook niet, daarna ging pas de knop om :-*

Mannen eten spaghetti met een sausje en ik maak een prutje van ei/tomaat/ui met kruiden voor mezelf voor bij de spaghetti

@Sennapen wrote:

@Mutsie86 wrote:
Graag gedaan, doe het je niet na namelijk en mag ook wel zoveel afvallen :oops: :wink:

Komt wel als de tijd er rijp voor is, geniet nou eerst maar van Siem. Het eerste jaar na de bevalling moest ik er ook niet aan denken en wou het ook niet, daarna ging pas de knop om :-*

Idd, komt vanzelf wel! Eerst wat ontzwangeren :wink:

Wou vandaag de tajine uit proberen, maar ik keek eens in de 'kraamvisiteagenda' en we hebben de hele dag visite. Word het hem niet.
Dus we eten nu krieltjes, met hamlapjes en groenten uit de wok.

@Zeemeermin wrote:

@Mex wrote:
Cordon bleu, salade, aardappeltjes (die ik denk ik in reepjes snijd, want dan heten ze opeens patatjes en heb ik erg gelukkige kindjes :mrgreen:) uit de Actifry

Hahaha, leuk!

Hoe bevalt de Actifry? Wij willen 'm eigenlijk ook aanschaffen!

Hier wordt het pasta met broccoli en mascarpone-saus…

Wij zijn er blij mee! Het is maar wat je er van verwacht en waar je 'm voor wilt gaan gebruiken (ik zie het niet als vervanger van een frituurpan - die hadden we niet eens :shifty: - maar als apparaat waar je heel veel verschillende (eenpans)gerechten op makkelijke wijze kan bereiden :thumbup:

Bij ons is nog altijd het thema ‘eet de vriezer leeg’. Schiet niet op als je er steeds weer nieuwe dingen ingooit :wall:. Vandaag bonenschotel.

klein meisje kennis laten maken met hét mama-fiep-gerecht: spinazie-poffertjes met geitenkaas. ze vond het smullen!

En fiep: wat vond ze ervan?

edit: Ah las het al 8) :oops: :oops: Stond er gewoon achter :oops: :oops:

Wij eten vandaag kip/groente uit de tajine met turks brood en rijst.

tortelini met carbonara saus :drool:

En vandaag doen we kippenvleugels in de tajine.

Met patat en ijsbergsalade

Zelfgemaakte bami :drool: :drool:

Amerikaanse avond voor ons en het bezoek: Fried Onion Rings, Jack Daniels Hot Wings, Baked Jack Daniels Spareribs, Miniburgers/Coleslaw/Fries en toe Coffee or Tea & Sweet Potato Pie… Allemaal gangen met kleine porties, heb er nu al zin in! :smiley:

Mark roti, kinders hotdogs en ik turkse pizza…

Allemaal een tomaten/komkommersalade met vinegretta.

En , voor de verandering :mrgreen: , gaan we de tajine weer gebruiken. Wou nu gehaktballetjes met tomaten enzo maken.

Pasta erbij :thumbup:

Aardappels en salade

Broccoli en een kipschotel

vandaag een wrap met biefstuk reepjes. Kleine maaltijd omdat we vanmiddag van een High Tea/ High Wine hebben genoten. :drool:

Lekker een high tea :drool:

ik heb nog een restje eten van gisteren en hub eet een gekookte aardappel, ijsbergsla en een rundersaucijsje.

Spruitjes, kipfilet en aardappels.

Kleine man krijgt wat rode bietjes, die houdt niet zo van spruitjes.

Pasta met kip en tomaat uit de oven http://www.voedingscentrum.nl/recepten/recept/ovenschoteluitcorsica.aspx en broccoli

bloemkool ovenschotel

suzanne

tagliatelli met spekjes/roomsaus en een groene salade