Dat ziet er goed uit!!
Bij ons vanavond spaghetti bolognese
Oh Fiep, dat ziet er echt heeel lekker uit :drool:
Daar krijg ik echt honger van!!
Wij eten zelfgemaakte kippensoep met broodjes lekker makkelijk
Gewokte champignons, ui en paprika, beetje kip wat kruiden en een beetje rijst. Heerlijk
@Sennapen wrote:
Mijn man heeft tomaten groenten soep gemaakt :inlove:
Jullie hebben op zaterdag ook heel vaak soep dag he :mrgreen:
Wij hier ook :drool:
Wij hadden alleen dit weekend eens op zondag soepdag :lol:
Aspergesoep met een XXL snitzel van de aldi. (Aanrader, lekker!)
Vandaag iets met broccoli en champignons want die moeten beide op.
Ben alleen nog aan het bedenken wat, komt vast goed :drool:
Fiep: oh wat ziet dat er lekker uit!! :drool:
Nou mutsie, mijn mannen wel, ik nu zaterdag voor het eerst weer echte soep gegeten. Kon dat een hele tijd niet eten vanwege mijn strenge dieet.
Vanavond salade
Entrecote met ansjovisboter, bloemkool, aardappels
aardappelen, gestoofd witlof (voor rob rauw witlof) en hamburgers erbij.
Gerda
risotto met courgette en groene asperges
Ik moest improviseren, het werd pasta met pesto, knoflook, rode pepers, pijnboompitten, verse basilicum en parmesan.
sperziebonen, quorn en aardappelen.
Cordon bleu, salade, aardappeltjes (die ik denk ik in reepjes snijd, want dan heten ze opeens patatjes en heb ik erg gelukkige kindjes :mrgreen:) uit de Actifry
Hier word het waarschijnlijk
Gebakken aardappel partjes uit de oven met Kippenboten uit de oven en een lekkere salade erbij van sla komkommer tomaat en mais en mischien nog wel meer zie wel wat er door de salade gaat :mrgreen:
Gister hadden we aardappeltjes uit de oven, salade met zalm en een stukje gegrilde kip.
Vandaag gooi ik wat bij elkaar en zie wel wat t wordt. Broccoli, chinese kool, paprika, ui en champignons, met wat rijst.
Suzanne: lekker hoor, die dingen uit de wok :drool:
Sennapen: Dan heeft dat vast heerlijk gesmaakt als je al lange tijd geen soep had gehad :drool: Ik vind je een topper! Dat je zo goed lekkere dingen kunt laten staan
Gisteren kipfilet met champignons en sjalotjes uit de oven gegeten met broccoli en champignons uit de wok en krieltjes.
Vandaag macaroni
bietjes met groentechips vooraf en daarna risotto met tuinbonen, geitenkaas, walnoten en tijm.
Dankjewel mutsie :-* :mrgreen: .
Vanavond dus sperziebonen en aardappelen en quorn, gister een beetje gezondigd met 2 kleine pannenkoekjes met suiker en stroop
Rijst met verse groenten en kipfilet gemarineerd in de ketjap manis.
Graag gedaan, doe het je niet na namelijk en mag ook wel zoveel afvallen :oops:
Vandaag eten we russische stroganoff met rijst.
Rauwe witlofsalade met appel, peer en noten en een puree van zoete aardappelen, limoen en koriander.
Hier haast allemaal ziek dus eten beschuitjes en bouilion kids zitten nu aan de aardappelpurree met worteltjes