Wat eten we vandaag???

Spruitjes, piepertje en valess :drool:

Kippensoep met stokbrood :drool:

pastinaak aardappel rösti op een bedje van sla met gebakken ei :drool:

suzanne

O ja Valess, dat is ook wel weer eens een idee

Vandaag erwtensoep

Iets van pasta met groenten (het moet op) en verse basilicum.

Na het schaatsen zijn we met alle vrienden en kids naar een pannenkoekenrestaurant geweest en daar heb ik een heerlijke gyrospizza op. Zit nu bommetjevol!

Krieltjes, broccoli en karbonades.

we hebben lekker geroerbakt, veel groentes,kip en knoflook en dan lekker ketjap erbij jammie :drool:

indiase curry met kikkererwten, perzik, komkommer en kokosmelk, rijst en papadums.

Wij hebben lekker patatjes gegeten :drool: met een kroketje

@fiep klophout wrote:

en ik zie nu pas de geboortedatum. Dat is een PRACHTIGE datum! (zie onderste banner :wink: maar ook zonder die onderste banner, ik ben dol op mooie data, en 2-2 ís een mooie datum![/i]

Dacht, lees even terug want had je berichtje nog helemaal niet gelezen :inlove: Wat een mooie datum he haha had nog helemaal niet door dat Z ook op deze mooie datum is geboren. En nu alweer 1, nog van harte gefeliciteerd met je kleine dreumes. :inlove: :dance:

Wij eten vandaag aardappelen, stoofperen en ham uit de oven

Wij ete sla, aardappels en ik eet ei erbij en de mannen eten een hamburger.

Boerenkoolstamp met rookworst.

witte bonenschotel met tortillachips

suzanne

stamppotje-tuinerwtjes met munt en rijstkoekjes (zeer geliefd bj dochterlief) en een salade.

@Zeemeermin wrote:

Hee Mutsie, hoe is het met Siem?

Lekker hoor stoofpeertjes.

Hier wordt het denk ik aardappelen met broccoli en gehaktballetjes.

Gaat goed met hem :inlove: Prachtig ventje, zegt deze trotse moeder haha.

Pasta frittata met courgette, garnalen, basilicum, en een tomatensalade. :slight_smile:

bami met saté en een eitje.

En wou als toetje iets bakken in een hartvorm ofzo. OF chocomousse maken in hartvorm.

spaghetti met een salade

suzanne

Pastasalade