Wat eten we vandaag???

stukjes snitzel met groenten en kruiden in de braadzak (we hebben de smaak te pakken :mrgreen: ) met rijst.

Lasagne met o.a. zalm, doperwtjes, kaas en Griekse yoghurt

Courgette, champignons, cherrytomaat onder de gril en een biefstukje.

Dat klinkt apart mex, met griekse yoghurt?

Vanavond eten we even lekker simpel: krieltjes, broccoli uit de wok en een gepaneerde snitzel.

pittig gevulde aubergine met rijst

suzanne

Is een lekker combi hoor Mutsie! Er gaat ook prei, ui, paprikapoeder en zure room bij. Wordt altijd goed gegeten hier in huis :thumbup:

Vanavond gado gado met rijst

Toe granaatappel met yoghurt en vanillesuiker

Aardappels uit de oven met rozemarijn en knoflook, verse bladspinazie met honing en geitenkaas, en een gepocheerd eitje. :slight_smile:

pizza hawai

Iets makkelijks denk ik,hub moet namelijk overwerken.

@Mex wrote:

Is een lekker combi hoor Mutsie! Er gaat ook prei, ui, paprikapoeder en zure room bij. Wordt altijd goed gegeten hier in huis :thumbup:

Vanavond gado gado met rijst

Toe granaatappel met yoghurt en vanillesuiker

Het klinkt wel lekker! maar wij eten hier eigenlijk altijd de ‘normale’ lasange met rode saus zeg maar, dan klinkt opeens yoghurt best gek :lol:

Gisteren zouden we de krieltjes enzo eten, maar dat word vandaag.

Gisteren moest ik even wat eten verzinnen die later op te warmen is, dus werd macaroni met een gehakt/groenten sausje.

zuurkoolstampot en een kippensaucijsje.

Haha, wij ook hoor! Maar variatie is ook leuk :smiley:

Vanavond zalm uit pan (onder bakpapier gestoomd) met zongedroogde tomaatjes, olijven, ui en kappertjes. Verse pasta erbij.

Bosvruchtensmoothie toe

ik ben een alles-eter (op vis en vlees na dan, maar dat is meer principe), op mijn lijst met dingen die ik echt niet lust, staat eigenlijk maar 1 ding: witlof. En ik vond dat die lijst eigenlijk na 30 jaar maar eens leeg moest, dus gisteren een lekker uitziend recept gezocht met witlof, brie, walnoten en puree. Haha, het was gewoon nog steeds vies :mrgreen: heb echt met een pokerface zitten eten, want ga natuurlijk niet mijn kinderen laten zien dat ik het niet lekker vind…

over 30 jaar nog maar eens proberen :angel:

op mijn lijstje staan nog steeds OESTERS, brrrrr

is slobber dat echt niet weg zo n rauw ding, 1x gedaan en oeh wat voelde ik me naar…lag me akelig in de maag, zat vast tussen mn oren bleh, ik vind er niks aan zo n zoute glibber

en ik ga t ook niet leren eten, echt niet…brrrrrr

wij eten trouwens vanavond goulash naar een recept van kantjeboord :drool:

Gister boerenkool met rookworst gegeten.

Vanaaf zelfgemaakte lasagna met een tomatensalsa.

poffertjes :drool:

haha fiep. Ik heb eens witlof geroerbakt met champignons etc. Mie erbij en een zoutzuur sausje volgens mij en was nog best te hachelen. Nou ja niet zo lekker dat ik het nogmaals heb gemaakt, maar vond het ook pittig van mezelf dat ik het sowieso geprobeerd had haha.

Wij eten vandaag chinees. Bami :drool:

We eten vandaag gekookte aardappels, bieten en een runder hamburger

Zuurvlees, frietjes en boontjes :drool:

Geen id we eten bij mn schoonouders :slight_smile: