Wat eten we vandaag???

Ik heb al dagen zwaar zin in patat; heb er salade en entrecote voor erbij gehaald :drool:

gekleurde spirelli met sausje:

• broccolli gekookt en in fijne partjes
  • hamblokjes gebakken
  • room en boursin cuisine erbij
  • kruiden

was héérlijk !

xxx

Gerda

Voor de liefhebbers hier bak ik pannenkoeken

En voor mijzelf en voor wie nog meer wil zijn er aardappelpannenkoekjes met een stukje vlees en groente

Tartaar met peperroomsaus, broccoli en risotto

We hebben nog nasi over en ik heb twee kipfilets met prei/champignons/ui/peper/knoflook en op de gok kruiden in een braadzak gegooid en in de oven gedaan. Op hoop van zegen :mrgreen:

draadjesvlees met rode kool. Ik ga het zo opzetten.

suzanne

Geen idee, we eten vanavond in Belgie.

Vandaag zelfgemaakte snert :drool:

patat, kip saté snitzel en doppers/worteltjes

@Zeemeermin wrote:

Zelfgebakken patatjes en oeh… dat heb ik al ruim 8 weken niet gehad. Heb er zo’n zin in!

Eetsmakelijk :mrgreen: :wink:

We eten eens wat oosters. Dat doen we bijna nooit, dus ik ben benieuwd. Het wordt: eiernoedels met peultjes, kipfilet en paprika.

iets met kip :mrgreen: hebben vanmorgen wat gebraden kippenpoten gehaald bij de kippenboer :drool:

patat met sla en een slavink

suzanne

Lekkere stevige zelfgemaakte groentensoep met brood.

Kan mn hubbie wel gebruiken met die kou. :drool:

Broccolisoep met stokbrood

aardappelen, bloemkool en een karbonade voor mij en een driehoekig stuk vlees met kaas voor hub.

@cees77 wrote:

We eten eens wat oosters. Dat doen we bijna nooit, dus ik ben benieuwd. Het wordt: eiernoedels met peultjes, kipfilet en paprika.

Lekker dat eten wij ook regelmatig, maar dan nog wat woksaus sweet erbij :drool:

ik voel me al een paar dagen ziek, maar vegetarische nasi met een ei erop trek ik wel denk ik. Dus dat wordt het waarschijnlijk vanavond.

@romata wrote:

@cees77 wrote:

Lekker dat eten wij ook regelmatig, maar dan nog wat woksaus sweet erbij :drool:

Dit eten wij ook vanavond, alleen dan met een teriyaki sausje erbij.

Zuurkoolovenschotel

Toetje is yoghurt met kaki’s, honing en noten