Wat eten we vandaag?

Leuk die sushi! :thumbup:

Hier hadden we linzensoep met champignons, geroosterd brood erbij.

@Zeemeermin wrote:

@Sennapen wrote:
Of chicken tonight of aardappelen met sla, ligt eraan wie kookt manlief of ik :mrgreen:

En wie maakt dan wat? Hahaha!

Die sushi ziet er gezellig uit. Ik vind sushi heeeerlijk!!

Morgen eindelijk weer normaal eten. Twee dagen BBQ vind ik dus niksssss. Ik ben geen grote vleeseter. Gelukkig hadden ze vanavond een heerlijke salade caprese en komkommersalade staan. Mmmm, toch nog iets wat ik heerlijk vind.

Meestal kookt mannetje in het weekend, maar die wil/kan weetikveel geen aardappelen koken. Het werd dus chicken tonight :wink:

Vandaag sla, nog lekkerder. Vond die sate ct veel te pittig :shifty: :hand:)

Wij eten nooit aardappelen in het weekend :oops:

Zou ik dus ook nooit klaarmaken. Vandaag een verse chinese tomaten soep en vlees en wat na.

leuk die sushi , ik zou er zo 1 willen proberen :lol:

Hier ook geen aardappelen in het weekend, gekookte dan, dat vind ik onder gezond vallen en dat eten wij door de weeks. :mrgreen:

Straks eten we als lunch stokbrood met rundvleessoep

En vanavond aardappelschijfjes (uit de frituurpan) en een snitzel met een prutje van ui, paprika en champignons.

Nee, wij ook niet vaak hoor dan is het gebakken, overnfriet of in een schotel.

Maar goed van de week niet veel gezond gegeten met die hete dagen en late thuiskomst van mannetje, vandaar :wink:

Kan trouwens best zijn dat het gebakken aardappelen worden, die maak ik ook, want dat kan ik goed zegt ie :wink:

Aardappelen zijn hier nooit standaard onderdeel van de (doordeweekse) maaltijd. Er zijn zoveel alternatieven, leuk juist om te variëren.

Vanavond eten we salade van gegrilde paprika’s, gemarineerde kipfilet en couscous.

Hier wil ik door de week toch wel 3 keer iets met aardappels, ook wel eens aardappels in omelet etc. Maar verder het liefst altijd groente erbij, maar daar hoef je niet perse piepers bij natuurlijk.

wij wortellen en wortelbolletjes aardappels en een boomstammetje :roll:

Hier ook liefst 3 keer in de week aardappelen. Gekookt dan. Anders eten we alleen pasta/rijst en dat is niet gezond.

Vandaag eten we stamppot rauwe andijvie met spekjes en een gehaktbal.

@Mutsie86 wrote:

Hier ook liefst 3 keer in de week aardappelen. Gekookt dan. Anders eten we alleen pasta/rijst en dat is niet gezond.

Vandaag eten we stamppot rauwe andijvie met spekjes en een gehaktbal.

:drool: :drool: :drool: , had ik maar zon man die dat luste.

Hier bietjes, kip en aardappelen.

Thessa wat een ontzettende leuke sushi heb je gemaakt :thumbup:

Waarvan maak jij vega sushi? Wat doe je erdoor?

Wij eten vandaag aardappelen, bietjes en vissticks

(ik heb geen zin om te koken vandaag :oops: )

Wij eten vandaag zalm, met brocolli en rostirondjes…

Hoe maken jullie bietjes klaar? Die van mij worden nooit lekker :sick:

@dama16 wrote:

vandaag uit een pot :angel:

@myrella wrote:

@dama16 wrote:

vandaag uit een pot :angel:

:angel: :angel: , dan smaken ze heerlijk hoor :wink:

ik had ooit een recept van bietjes in allu-folie uit de oven met geitenkaas, dat was echt een heeerlijk bietjes recept :thumbup:

die sushi ziet er te leuk uit!

ik ga vanavond denk ik voor iets met linzen. of kikkererwten. of lasagna. of anders weet ik het eigenlijk gewoon niet, maar ik heb wel veel zin in vanalles :mrgreen:

http://www.ah.nl/recepten/recept?id=453406&rq=bieten+oven

die geitenkaas had ik er zelf bij verzonnen denk ik.

Wij gaan vanavond aan de gebakken aardappelgolfjes, komkommersalade, en kip cordon bleu.

Vanavond eten we bloemkoolschotel van Maggi.

Lekker makkelijk en snel in de oven…

Wij worden weer verwend. Mijn broer de kok komt voor ons koken vanavond. Altijd goed :drool: :drool:

@cees77 wrote:

Wij worden weer verwend. Mijn broer de kok komt voor ons koken vanavond. Altijd goed :drool: :drool:

Dat klinkt goed :wink: