Oosterse wraps :drool:
spinazie, vissticks en aardappelen.
Broodjes hamburger oid.
Gisteren Pilof
Vandaag Boboti
Morgen Pepersteak met aardappelen en (tuin)bonen.
Overmorgen Groene Spaghetti
vandaag was het: rijst, appelmoes en kipkrokantjes.
morgen: aardappelen, broccoli en gebakken balletjes
Gerda
restjesdag vandaag! Hub nog een kliek andijvie stamppot en ik heb nog wraps. Lekker goedkoop :mrgreen:
Aardappels, (groente) en gehaktbal
Gister hadden we aardappels, gehakt bal, vriend doperwten (:sick:) ik diepvries spinazie
Vandaag opgebakken aardappels, sla met brie en appel erin, en stukje vlees.
Morgen pannenkoeken :drool:
eeehmmm, nog geen idee eigenlijk. zat te denken aan pasta met tonijn of ik heb ook wel weer zin in verse pizza.
nu ik er over nadenk wordt het pasta salade met tonijn :drool:
Lekkere spaghetti met vers gemaakte bolognesesaus voor de rest. En ik ga lekker uit eten met vriendinnen!!!
@mama_desiree wrote:
eeehmmm, nog geen idee eigenlijk. zat te denken aan pasta met tonijn of ik heb ook wel weer zin in verse pizza.
nu ik er over nadenk wordt het pasta salade met tonijn :drool:
Dat klinkt goed Desiree :drool: :drool:
hier voor de tweede dag rijst met een linzencurry. Ditmaal met papadams erbij (en een maiskolf, maar dat past natuurlijk helemaal niet erbij, dus die noem ik niet )
N heeft vandaag tijdens het eten meer dan 5 keer gezegd: wat kun jij toch lekker maaltjes klaarmaken :inlove:
@fiep klophout wrote:
hier voor de tweede dag rijst met een linzencurry. Ditmaal met papadams erbij (en een maiskolf, maar dat past natuurlijk helemaal niet erbij, dus die noem ik niet)
N heeft vandaag tijdens het eten meer dan 5 keer gezegd: wat kun jij toch lekker maaltjes klaarmaken:inlove:
Haha how sweet! Jij bent echt een kokkerinnetje he…
tonijnpizza.
Oh fiep, wat lief van N om jou zo’n mooi complimentje te geven :inlove: :inlove: Heerlijk als je kind zo geniet van je eten.
Uh meiden… jakkes tonijn? :sick: :sick: (Ik kan het woord niet eens lezen denk ik :oops: :lol: )
Gisteren hebben we rijst gegeten met een duits zakje/prutje van champignons en gehaktballetjes in een soort roomsaus.
Vandaag eten we pasta met een gehakt/paprika/ui/champignon/saus prutje.
Kaasfondue met stokbrood(vers), tomaat, komkommer en champignon en nog wat andere groentes…En dan een lekker rood wijntje erbij…
Vriendje en ik gaan even een romantische avond met zijn 2en doorbrengen :inlove:
Vandaag eten we nog een rest spaghetti op, is nog teveel over van gisteren.
Zelfgemaakte tomatengroente soep
Chinese lettuce cups, zelf gemaakt. ERRUG lekker