En voor twee personen precies genoeg. Zo’n aardappelschotel.
Vandaag eten we opgebakken aardappelen, groenten/appelmoes en een kipsnitzel.
@Mutsie86 wrote:
En voor twee personen precies genoeg. Zo’n aardappelschotel.
Volgens mij gaat jou warmeten er nog goed in

En me vriend kookt, ik zet het netjes klaar, maar als ik kook eet ik al helemaal niks meer van de geur van het eten :shifty:
Hier nog even kijken wat we vandaag moeten verzinnen, ik denk een ovenschotel
@Debz25 wrote:
@Mutsie86 wrote:En voor twee personen precies genoeg. Zo’n aardappelschotel.
Volgens mij gaat jou warmeten er nog goed inIk eet sinds 1,5 week geen vlees meer en maar 2 happen warmeten :sick:
En me vriend kookt, ik zet het netjes klaar, maar als ik kook eet ik al helemaal niks meer van de geur van het eten :shifty:
Dat had ik ook in het begin van mijn zwangerschap, die geuren worden zo sterk en eten… :sick:

Hier weet ik nog niet wat ‘we’ gaan eten.
aardappelen, bloemkool en schnitsel.
Gerda
Ik kon in het begin ook helemaal nergens tegen wat een aanwezige geur had :sick: mn vriend moest koken, maar vaak ook voor alleen zichzelf. Meestal bleef t bij wat soep, groenten, brood of fruit. Kreeg de rest echt niet weg…
Hier vandaag bietjes, aardappels en een speklapje
Gister hebben we spaghetti gegeten.
Maaltijdsalade.
Vanmiddag wordt het huis van mijn schoonvader verkocht, wat voor ons een heel dubbel gevoel is… Niet echt wat te vieren en toch weer wel, dus ik denk dat ik stiekem ga reserveren bij Texas Ribhouse. Niet echt feestelijk, maar toch uit eten en gezellig.
En als dat het wordt, worden het dus waarschijnlijk spare ribs of steak :mrgreen:
@Debz25 wrote:
@Mutsie86 wrote:En voor twee personen precies genoeg. Zo’n aardappelschotel.
Volgens mij gaat jou warmeten er nog goed inIk eet sinds 1,5 week geen vlees meer en maar 2 happen warmeten :sick:
Kip gaat er nog prima in :thumbup: Dus gebraden kip of kipsnitzel. Moet geen ander vlees zijn :lol: Dan eet ik nog geen eens de helft. En gehakt of kipfilet in roerbakgerechten gaat ook prima.
En eet wel minder als normaal. Eet liever een broodje extra. Merk het nu wel want ben alweer 2 kg afgevallen :roll:
hub vind het trouwens niet erg hoor, hij eet het vlees op wat ik niet meer hoef :lol:
Vandaag eten we bij mijn schoonouders en wat we daar gaan eten is nog een verrassing.
Kip, prei, champignons,sausje, aardappelsssss!
@Zeemeermin wrote:
BBQ en morgen… tadaaaaa weer BBQ!
Ik heb dit weekend allemaal feestjes…
Wat een variatie

Hier moeten we nog boodschappen doen en overleggen met manlief.
Wij eten lasange.
Home made :drool:
Rijst boontjes en shoarma vlees
De kraam is nu voor ons aan het koken; spitskool met gekookte aardappelen en kalkoensteaks :drool: :drool:
Of chicken tonight of aardappelen met sla, ligt eraan wie kookt manlief of ik :mrgreen:
Rijst/gegrilde groenten en vissticks
Stokbroodje caprese en tomatensoep…
Ik maakte sushi Vega uiteraard en extra cute gewoon omdat ik dat zo leuk vind :mrgreen:
Ha ha…Heel leuk… :thumbup:
haha wat leuk… Ik lust het helaas niet
Hier een stokbrood gezond gehad,heerlijk…
HEel leuk gedaan zeg! :thumbup: :thumbup: