Wat eten we vandaag?

Hier vanavond gevulde koolrabi uit de oven met zilvervliesrijst erbij.

Na de boerenkoolvariatie van gister, pittige hutspot

hachee, en wederom gemaakt door mijn mama :angel:

een heerlijke runderstoofpot

Weet nog niet wat we gaan eten maar het toetje is Creme brulee, als het lukt. 8)

waarschijnlijk boerenkool, als ik nog tijd he.

Moet nog boodschappen doen.

Anders vandaag iets snellers en morgen boerenkool.

Hier ook boerenkoolstamp vanavond. Met rookworst!

@Madre wrote:

Weet nog niet wat we gaan eten maar het toetje is Creme brulee, als het lukt. 8)

Helaas, mislukt…

@Madre wrote:

@Madre wrote:

Helaas, mislukt…

Ow, balen!

Uithuilen en overnieuw beginnen?

@Mex wrote:

@Madre wrote:
@Madre wrote:

Helaas, mislukt…

Ow, balen!

Uithuilen en overnieuw beginnen?

Yep, laat mij niet kennen, maar heb nu geen ingredienten meer dus dat wordt volgende week wel weer.

roergebakken uitjes, verse cherry tomaatjes, 100 gram gerookt spek en spinazie… tot een saus gemaakt met rode kruiden en creme fraiche.

Dan nog zalm erbij en spaghetti… mjam :drool:

Klinkt goed :smiley:

Jammer dat het mislukt is Madre… ik moet me er ook nog eens aan wagen. Ooit een mislukte poging gedaan jaren terug.

Hier wordt het heel simpel boerenkool.

Nasi met gebakken ei en sate :slight_smile:

En komkommer

iets met worteltjes aangezien we een zak kregen van mijn moeder, we zelf nog hadden en manlief het ook nog nodig vond ze te kopen met boodschappen doen :mrgreen:

datr zijn genoeg worteltjes adn maantje!

hier ben ik de vriezer aan het leeghalen, en daar zaten nog asperges in. Dus asperges met een eitje, ham, botersausje en krieltjes

heb je dan ook zo;n tof brandertje lous?

gisteren een preitaart met champies, geitenkaas en cashewnoten, vandaag denk ik aan wraps of pannenkoeken gevuld met een spinaziemengsel.

Wij hebben vandaag een restjes dag. Hub eet hachee met aardappelen en ik nog een restje bami met ei :drool: Lekker makkelijk, hoeven we niet te koken.

roti

hachee, vlees staat al lekker op :drool: :drool:

Chili con carne