Wat eten we vandaag?

@Zeemeermin wrote:

Dan zou ik in elk geval een gang minder maken Lune. Hebben je gasten vast niet door (of weten ze al wat je gaat maken)?

Hier wordt het tagliatelle met roomsaus!

Ik heb idd maar een gang geskipt en eigenlijk valt de rest best mee.

Manlief heeft de keuken opgeruimd voor me en dochter zit nu alle fruit voor het toetje te snijden dus het komt goed :mrgreen:

Oven pasta pakket van Bertolli :drool:

hachee :drool:

@Lune wrote:

@Zeemeermin wrote:
Dan zou ik in elk geval een gang minder maken Lune. Hebben je gasten vast niet door (of weten ze al wat je gaat maken)?

Manlief heeft de keuken opgeruimd voor me en dochter zit nu alle fruit voor het toetje te snijden dus het komt goed :mrgreen:

wat heb je gemaakt dan?

spaghetti… Ga zo de saus vast maken :mrgreen:

@fiep klophout wrote:

@Lune wrote:
@Zeemeermin wrote:

wat heb je gemaakt dan?

Ik heb zelf canneloni gemaakt, gevuld met ricotta, parmezaan en spinazie, daaroverheen een saus van geroosterde kerstomaatjes. Als voorgerecht een salade van gegrillde courgette met feta en rucola en toe een crumble :slight_smile:

Het was iig erg lekker!

en zo klinkt het ook :drool:

canelloni, vind het altijd zo’n pokkewerk om die dingen te maken, maar wel onwijs lekker.

ja, het is een rotwerkje he. En precies andersom geschreven dus, ik twijfelde al :lol:

Ze hadden hier eerst bij de ah gewoon kant en klare, dat was echt een stuk makkelijker maar ik kan ze nergens meer vinden.

Klinkt goed Lune!

Wij gaan vanavond naar Lady Gaga, zal dus wel een snelle hap onderweg worden 8)

@Lune wrote:

ja, het is een rotwerkje he. En precies andersom geschreven dus, ik twijfelde al :lol:

Ze hadden hier eerst bij de ah gewoon kant en klare, dat was echt een stuk makkelijker maar ik kan ze nergens meer vinden.

je bedoelt met kant-en-klaar gewoon de pijpjes? (niet gevuld dus, want dat zou wel heel kant en klaar zijn). Ik kon die ook lange tijd nergens vinden, maar juist laatst bij de appie weer meegenomen toen ik er opeens tegenaan liep.

Hier vanavond tijmkip en geroosterde peen en uien uit de oven met een puree van witte bonen.

hachee met aardappelpuree en rodekool… hmmmmm

vlees staat nu lekker te sudderen

Het is ijskoud buiten dus eten we boerenkoolstamppot met verse rookworst! :drool:

wortels, aardappelen en kipschnitzel

shoarma met pita’s en sla

Boerenkoolvariatie (manlief heeft een nieuw kookboek :smiley: )

Heerlijk na de aankomende fietstocht door de sneeuw.

Ik heb werkelijk waar geen flauw idee, ik laat me verrasen vanavond :lol:

vanavond eten we bami met zelfgemaakte kip saté erbij :drool:

Tomaten gevuld met gehakt. Met opgebakken aardappeltjes erbij.

Zelfgemaakte hamburgers, ciabatta en sla