Wat eten we vandaag?

Bruine bonensoep :drool:

Gisteren hutspot

Vandaag erwtensoep :drool:

kipdrumsticks in yoghurt met knoflook en zelfgesneden vlaamse frietjes. :drool:

Gister macaroni ala carbonara.

Vandaag patat.

@gerda wrote:

@Vicky wrote:
goulash

receptje ??? :pray:

Is een eeuwigheid geleden dat ik dat at (en nog nooit zelf gemaakt).

:-*

Gerda

Gerda je bent mij voor! :lol: Ik zag het staan en dacht: LEKKER!! Wil ik ook :lol: :drool:

Wij eten vandaag lasange

stampotje boerenkool met spekjes en een stukje rookworst !

gisteren gegratineerde venkel met pijnboompitjes uit de oven met aardappelpuree met venkel-blad (of hoe heten die dingen aan het uiteind, die kleine fiebertjes?) erdoor heen, en een vega hamburger.

Vandaag pasta met verse tomatensaus en dan nog iets erbij, een salade denk ik.

@Mutsie86 wrote:

Fiep: :lol: :lol: die N. En hij krijgt zovaak apart eten voorgeschoteld (vind ik dan he :mrgreen: ) en dat eet hij, en spruitjes niet :lol: Heerlijk kind. :inlove:

maar dat heeft ie dus gewoon echt ergens gehoord he, dat spruitjes vies zijn. Hij kwam opeens thuis met de mededeling ‘spruitjes zijn vies’, en hij had blijkbaar ook geoefend hoe je dan moet kijken als je het opeet. Het zag er alleszins best geloofwaardig uit (klein detail dat ie over hoofd had gezien was dat ie vervolgens wel zijn bord heeft leeg gegeten :smiley: ).

Hier vanavond worteltjes, gebakken aardappels en kabeljauw met een peterseliesausje (homemade)

Hier op verzoek van de kindjes, worst met spinazie

@fiep klophout wrote:

@Mutsie86 wrote:
Fiep: :lol: :lol: die N. En hij krijgt zovaak apart eten voorgeschoteld (vind ik dan he :mrgreen: ) en dat eet hij, en spruitjes niet :lol: Heerlijk kind. :inlove:

maar dat heeft ie dus gewoon echt ergens gehoord he, dat spruitjes vies zijn. Hij kwam opeens thuis met de mededeling ‘spruitjes zijn vies’, en hij had blijkbaar ook geoefend hoe je dan moet kijken als je het opeet. Het zag er alleszins best geloofwaardig uit (klein detail dat ie over hoofd had gezien was dat ie vervolgens wel zijn bord heeft leeg gegeten :smiley: ).

Ik kan maar 1 plek bedenken waar ze elkaar zo beinvloeden. School! Daar roept elk kind dat spruitjes vies zijn. Maar sommige weten niet eens hoe ze eruit zien :lol: Toch bord leeggegeten! :thumbup: Hij lust het stiekem wel :lol:

vandaag eten we als lunch: verse kippensoep met een shoarma stokbrood en als avondeten: turkse pizza kebab

Vanavond lekker boerenkool stampot

Met verse worst voor mn vriend en een gehaktbal voor mij :mrgreen: (lust geen verse worst :shifty:)

aardappelen, spinazie, eitjes en vissticks

Denk dat het frietjes worden…

We gaan zwemmen vanmiddag…

Vanavond óf soep met brood, óf frietjes.

Iig makkelijk…

Hier ook makkelijk: broodjes knakworst :lol:

Wij krijgen eters en zou uitgebreid gaan koken…

Alles ligt klaar maar de keuken is nog een zooi omdat we gisteravond ook al bezoek hadden en zijn gaan slapen toen die weg waren en ik heb er zooo weinig zin in om het allemaal op te gaan ruimen en tig gangen te gaan maken :?

Gemarineerde kip, couscous met champignon-ui-courgette en komkommersalade

pasta