Wat eten we vandaag?

Vlaamse hutsepot, gemaakt door mijn moeder. Ze heeft laatst voor 3 keer gemaakt, dit is de 2de keer dat we t gaan eten. Met worst.

aardappels met erwtjes en worteltjes en sausijsjes :drool:

Pof aardappel met vissticks en sla

@Rooike wrote:

aardappels met erwtjes en worteltjes en sausijsjes :drool:

Het waren spruitjes geworden hahahaha!

Heerlijk!!! :drool:

@Vicky wrote:

Vlaamse hutsepot, gemaakt door mijn moeder. Ze heeft laatst voor 3 keer gemaakt, dit is de 2de keer dat we t gaan eten. Met worst.

wat is het verschil met de hollandse?

Kippenvleugels, aardappelschijfjes en een blikje sperciebonen of ander soort groenten. Wat hub maar maakt :mrgreen:

Bietjes salade , pommes duches en kabeljauw uit de oven.

Boerenkoolstampot met spekjes en rookworst! :slight_smile:

@maantje wrote:

@Vicky wrote:

wat is het verschil met de hollandse?

Even van eerder uit dit topic gekopieerd:

De echte Vlaamse hutsepot die mijn moeder hier heeft gemaakt deze week toen ze hier was.

Met selderij, prei, worteltjes, ui, spruitjes, aardappels en varkensvlees. Mmmm ... Is zo'n 7 jaar geleden dat ik dat nog een keer gegeten heb haha

Vanavond of chicken tonight, of spinazieomelet
De echte Vlaamse hutsepot die mijn moeder hier heeft gemaakt deze week toen ze hier was.

Met selderij, prei, worteltjes, ui, spruitjes, aardappels en varkensvlees. Mmmm ... Is zo'n 7 jaar geleden dat ik dat nog een keer gegeten heb haha

oh helemaal overheen gelezen :oops:

wij eten bloemkool, verderweet ik nog niet...

Gekookte aardappels, witlof met ham en kaas en een slavink

ik zoek nog inspiratie :think:

@knipoogje1983 wrote:

Daar is dit een handig topic voor, gebruik ik daar namelijk ook wel eens voor… :wink:

@janet76 wrote:

@knipoogje1983 wrote:

Daar is dit een handig topic voor, gebruik ik daar namelijk ook wel eens voor… :wink:

daarom ga ik het dadelijk maar eens doorspitten op zoek naar een lekker gerecht!

we hebben nog geen idee… denk gewoon weer net als vorige week… stokbrood met ham/kaas, ei, tomaat, komkommer

hmm stokbrood is wel een goed idee ja. Lekker makkelijk en toch gezond (tenminste als we er gezonde dingen op doen :mrgreen: )

Kippenvleugeltjes klinkt ook wel weer een keer goed, das lang geleden :drool:

kijk in de winkel wel even, al heb ik geen zin om te gaan :mrgreen:

hier gaat het pizza worden…

man is laat thuis, dochter had zin in pizza, en ik ben moe :zzz:

heb ook wel zin om een gourmet pakketje te halen en lekker de tafelgrill aan en tv loeren…

spinazieomelet

Gisteren is het snackbar geworden ipv chicken tonight… De kip rook niet echt heel goed meer zeg maar :sick: Dus dat gaat morgen in de herkansing :wink:

Zuurkool uit de over denk ik.

Morgen snert.

Gisteren pasta met witte saus