Brrr ik heb ook een hekel aan de woorden patat en snackbar hoor… Kaylee zegt ook heel mooi “fjieties” :lol: :inlove:
Een patat is voor mij een aardappel 8)
Man oh man dit is géén goed topic voor mij nu :drool:
Een kleine friet speciaal dubbel mayo, een gehaktbal speciaal mayo/curry en als er dan nog plek is een frikandel speciaal.
Ik zie een patroon :mrgreen: 8) :drool:
Toen we nog regelamtig gingen stappen kon je mij elk weekend bij Jimmy (lokale vietnamees/shoarmaboer/friettent) vinden, die heeft wel zulke lekkere pindasaus :drool: :drool: , dus dat was zaterdagnacht standaard een frietje pinda van Jimmy :drool:
Kleine edit: wij zeggen ook friet en friettent, mijn man heeft 5 jaar in Amsterdam gewoond en ik heb die Patat er bijna uit moeten slaan :wall:
@Madre wrote:
@Anneke wrote:Hier is het dus friet, en friettent.
Frituur ken ik ook niet, en snackbar vind ik ook :sick:
‘Ik ga even bij de snackbar patat halen’
Waaahhh, maak me gekk! :o
Wij halen patat bij Ali… :lol:
Patatali… :mrgreen:
Ik heb de frikandellen er alvast uitgehaald…
M&M lusten het niet dus wat een geluk voor mij :silenced:
@Karin2 wrote:
Mooi, ik versta je dus wel, ik heb les gehad :mrgreen:
Doot mich een frietje mit frikandel estebleeeeffff… :mrgreen:
:lol: :lol:
@Rivella wrote:
Man oh man dit is géén goed topic voor mij nu :drool:
Een kleine friet speciaal dubbel mayo, een gehaktbal speciaal mayo/curry en als er dan nog plek is een frikandel speciaal.
Ik zie een patroon :mrgreen: 8) :drool:
Toen we nog regelamtig gingen stappen kon je mij elk weekend bij Jimmy (lokale vietnamees/shoarmaboer/friettent) vinden, die heeft wel zulke lekkere pindasaus :drool: :drool: , dus dat was zaterdagnacht standaard een frietje pinda van Jimmy :drool:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: vreetzak… :silenced:

Ik heb gisteren een raspatatje (mayo) gehad met een broodje Royal (bij mijn ouders). Dat is het broodje van het huis zeg maar. De cafetaria heet Royal. Het broodje is er eentje met een mexicano, rode pittige saus en rauwkost klein gesneden.
Maar als we hier in de buurt halen heb ik meestal een patat en een frikandel speciaal.
Hier zegt volgens mij niemand friet, maar altijd patat. Ik vind het niet raar klinken.
oooooh en nu heb ik honger!!!
Bij de friet eet ik graag een frikandel speciaal…of een kroket.
Joppiesaus is lekker en die saus van de mac ook.
oow mijn maag begint te knorren :shifty:
Whaha, een kleine friet met dubbel mayo.
Dat is dus saus met 3 frietjes erin :mrgreen:
Dat klopt idd, die bakjes zijn te klein. :twisted:
Robin zei vroeger ( :mrgreen: ) altijd, tieties.
Ik ken die reclame nog van Aviko.
Over Oma’s smulfriet.
“Oma, wat heeft u lekkere dikke frieten”
"Wat zeg je?!! KNAL
:mrgreen:
Hahaha nou ja, de dubbel mayo wil ik gewoon omdat er naar verhouding te veel curry bij zit en denk niet dat ik dit elke week eet hè, 1 keer per maand hooguit en meestal verdwijnt die frikandel speciaal ook nog eens in Patrick zijn maag
Maar ohhhhh man wat kan dat lekker zijn…heb nu ook honger :drool:
Jammer dat het zo ongezond is hé,want lekker kan het zijn! :drool:
Kan soms ook wel van een frikandel speciaal genieten!
Was er hier op het forum ook niet iemand die tijdens de zwangerschap haar frikandellen speciaal in de koelkast zette, tot ze koud waren en ze dan opat?
Of heb ik dat ergens anders gehoord…? :think:
Whoehahhahhaa Anneke… jij bent echttt zwanger… hahaha… leuk! En gadverrr, koude frikandellen hahaha… wil wel es weten wie dat was…
@Anneke wrote:
Was er hier op het forum ook niet iemand die tijdens de zwangerschap haar frikandellen speciaal in de koelkast zette, tot ze koud waren en ze dan opat?
Of heb ik dat ergens anders gehoord…? :think:
:sick: Dát is nou iets wat me NIET lekker lijkt :sick:
Haha Faizaa!
En mijn mannetje heeft het nog niet hoeven ontgelden! :mrgreen:
Maar idd, een koude frikandel. Brr…
bah anneke :sick:
Trouwens lekkere patatkruiden eroverheen is ook jammie :drool:
ooh ik ging zo goed met de kilo’s maar de laatste dagen doe ik niets anders dan schransen :oops:
En nu al die frietverhalen…men heb net zitten bunkeren, maar knor zegt mijn maag :oops:
Hier staat de frituurpan aan…
Kindjes krijgen spercibonen met rundervink en aardappelpuree…Ik eet dus 2 frikandellen en dan als ze in bed liggen Macaroni met kaas…
Schandalig he, maar ben ook ngo eens lui geworden van dit onderwerp…
ik wil ik wil ik wil ECHT patat vanavond… nu nog hub zien te overtuigen… :lol: :lol:
ach en komt het er weer uit, dan heb ik daarvoor wel lekker gegeten!
:drool: :drool: een fricandel speciaal :drool: zoooo slecht, maar zoooo lekker!!!
We eten vanavond ovenfrietjes, veel beter voor mijn lijn maar echt lekker vind ik ze niet :? met spareribs en rauwkost. Is gezonder, maar een fricandel is veeel lekkerder. overigens vind ik een kroket ook heerlijk om met een frietje “uit te lepelen” :oops:
@Anita wrote:
Patat oorlog en een nasibal of visstick of mexicano of bitterballen of een berehap saté.
Zou bijna denken dat ik ervaringsdeskundige ben :shifty:
Inderdaad !! :lol:

Hier frikandel speciaal, sitostick met zigeunersaus :drool: eierbal, gehakt met uien :drool: macaronibroodje :drool:
Saus: Tomatenketchup, curry, mayo of idd joppiesaus :drool:en zigeunersaus niet te vergeten

Zo, nog een ervaringsdeskundige is aan het woord geweest :silenced: :silenced:
Wij eten vanavond friet !!! :dance: :dance: :dance: